Mitä sä ihana teit tänään

Anonyymi

aamulla klo 9 jälkeen? Mä en päässyt ylös sängystä, koska sä olit niin lähellä. Tunsin sun leukasi huuliani vasten. Olit siellä vaikka en sua nähnyt. Tuun hulluksi ilman sua ihana mies. Huomaatko, ihan hulluna rakkaudesta? Tällaista joudun kestämään harva se aamu, ja päivä ja ilta ja yö. Unelmia susta ilman sua.

63

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat on ongelmat...);)

      • Anonyymi

        Mukava kuulla että jollain myös :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla että jollain myös :)

        Se on kyllä ihan totta. Tosin on epävarmuustekijöitä llmassa;(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä ihan totta. Tosin on epävarmuustekijöitä llmassa;(

        Millaisia? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia? :(

        En ole kyllä täysin varma yhdestä asiasta..


    • Anonyymi

      Puutteessa on huono olla.

    • Anonyymi

      Eihän sitä kovaa halua estä välimatkat eikä mitkään. Varmaan näki sut unessaan.

      • Anonyymi

        Voi kun näkisikin. Ehkä oli jo hereillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun näkisikin. Ehkä oli jo hereillä.

        Kyllä minä ainakin näen alvariinsa. Siinä nainen makaa alla ja tulen hänen päällee, yleensä laitan käden ensin mahallensa ja päät päätyvätsamalle tadolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin näen alvariinsa. Siinä nainen makaa alla ja tulen hänen päällee, yleensä laitan käden ensin mahallensa ja päät päätyvätsamalle tadolle.

        tasolle.


      • Anonyymi

        Luin että eihän sitä kovaa kalua...


    • Anonyymi

      Voi nainen. Ota häneen yhteyttä. Hän varmasti ilahtuu. Saatte toisenne. Mikä voikaan olla ihanampaa?

      • Anonyymi

        Mikä voisi olla ihanempaa?

        Vaikka oma vauva. Se olisi ihanampaa ( toki yhdessä sen toisen kanssa 😉)

        Ai niin, senhän jo pilasit minulta! 😥😭😥

        Ja juuri nyt tuntuu, että menkööt sitten muutkin unelmat samantien romukoppaan, kuten tämä suurinkin!

        Kai nyt itse saan sentään päättää edes asioiden merkityksellisyyden itselleni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä voisi olla ihanempaa?

        Vaikka oma vauva. Se olisi ihanampaa ( toki yhdessä sen toisen kanssa 😉)

        Ai niin, senhän jo pilasit minulta! 😥😭😥

        Ja juuri nyt tuntuu, että menkööt sitten muutkin unelmat samantien romukoppaan, kuten tämä suurinkin!

        Kai nyt itse saan sentään päättää edes asioiden merkityksellisyyden itselleni?

        Niin, kyllähän sinä monen itselleni kauniin asian merkityksellisyyden minulta itse asiassa riistitkin.


      • Anonyymi

        Tuo oli kyllä sivusta tuo vauvaa etsivä. Mikään ei olisi ihanampaa kuin olla hänen lähellään. Missä muodossa tahansa, vaikka turvavälin päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli kyllä sivusta tuo vauvaa etsivä. Mikään ei olisi ihanampaa kuin olla hänen lähellään. Missä muodossa tahansa, vaikka turvavälin päässä.

        Jos haluat hänen lähelleen, olethan ollut hänelle hyvä, etkä vain riistänyt hänelle tärkeitä asioita? Anteeksi, puhun nyt hieman omasta näkökulmastani.

        Tiedätkö, vaikka kuinka kaipaisi toista (tai edes vähän), niin kun toinen on ylittänyt tietyn rajan, riistänyt toiselta jotain todella tärkeää, jota se toinen on kovasti halunnut, niin ymmärrätkös että silloin on todella vaikeaa päästää toista enää lähelleen (kaikilla tavoilla). Että sen toisen läheisyys ja kosketus tuntuu satuttavalta ja pahalta.

        Ettei mikään halaus tai kosketus siltä "pahantekijältä" korvaa pienintäkään osaa siitä, mitä toinen eväsi toiselta pelkkää omahyväisyyttään. Että ehkä joku toinen voi helpommin hoitaa haavat.

        Ymmärtäisit, että tämä asia voi olla minulle ylitsepääsemätön, mut en milloinkaan anna sinulle anteeksi. Ja tämä on ehkä ainoa asia, josta "maksat" myös sinä. Tai et maksa siinä tapauksessa, että menettämiseni on sinulle helppoa, ja vain helpotus.

        En edes tiedä, onko näin, mitä nyt sanon. En tiedä siksi, että vaikka tämä asia on ollut mielessäni ennekin, sen merkitys tuli eilen eri tavoin esiin minussa, yllätyksenä itsellenikin. Ja kosketti ja satutti uudella tavalla, sinun vain leikkiessäsi kevytmielisesti vauvanteolla. En ole ehtinyt käsittelään asiaa kiukustani ja asian koskeettavuuden vuoksi. Oikeastaan yllättäin asian merkityksellisyyden itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat hänen lähelleen, olethan ollut hänelle hyvä, etkä vain riistänyt hänelle tärkeitä asioita? Anteeksi, puhun nyt hieman omasta näkökulmastani.

        Tiedätkö, vaikka kuinka kaipaisi toista (tai edes vähän), niin kun toinen on ylittänyt tietyn rajan, riistänyt toiselta jotain todella tärkeää, jota se toinen on kovasti halunnut, niin ymmärrätkös että silloin on todella vaikeaa päästää toista enää lähelleen (kaikilla tavoilla). Että sen toisen läheisyys ja kosketus tuntuu satuttavalta ja pahalta.

        Ettei mikään halaus tai kosketus siltä "pahantekijältä" korvaa pienintäkään osaa siitä, mitä toinen eväsi toiselta pelkkää omahyväisyyttään. Että ehkä joku toinen voi helpommin hoitaa haavat.

        Ymmärtäisit, että tämä asia voi olla minulle ylitsepääsemätön, mut en milloinkaan anna sinulle anteeksi. Ja tämä on ehkä ainoa asia, josta "maksat" myös sinä. Tai et maksa siinä tapauksessa, että menettämiseni on sinulle helppoa, ja vain helpotus.

        En edes tiedä, onko näin, mitä nyt sanon. En tiedä siksi, että vaikka tämä asia on ollut mielessäni ennekin, sen merkitys tuli eilen eri tavoin esiin minussa, yllätyksenä itsellenikin. Ja kosketti ja satutti uudella tavalla, sinun vain leikkiessäsi kevytmielisesti vauvanteolla. En ole ehtinyt käsittelään asiaa kiukustani ja asian koskeettavuuden vuoksi. Oikeastaan yllättäin asian merkityksellisyyden itselleni.

        * yllätyin asian merkityksellisyydestä itselleni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        * yllätyin asian merkityksellisyydestä itselleni

        Eikä yhtään auta, jos sanot asian koskettavan sinuakin. En voi uskoa sitä, koska sinä teit tämän ja näin minulle. Ainahan oli, mutta näytit sen muihin naisiin ja itseesi. Voitko silloin väittää välittäväsi minusta? Jos itsesi ja muille naisille antamiesi asioiden vuoksi riistät minulta minulle tärkeimmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä yhtään auta, jos sanot asian koskettavan sinuakin. En voi uskoa sitä, koska sinä teit tämän ja näin minulle. Ainahan oli, mutta näytit sen muihin naisiin ja itseesi. Voitko silloin väittää välittäväsi minusta? Jos itsesi ja muille naisille antamiesi asioiden vuoksi riistät minulta minulle tärkeimmän?

        Ja olen oppinut tuntemaan sinut sen verran ( minulla on ollut aikaa, en ole juossut toisten miesten luo pakoon sinua ja meitä) että tiedän että osaat sekä valehdella, että teeskennellä.

        Niinpä ollen nyt sinun on helppo teeskennellä, kuinka sinäkin halusit asioita kanssani. Mutta mikä erottaa vanhat teeskentelysi tästä teeskentelystä? Ei mikään, voit yhä jatkaa teeskentelyä ajatellen, että läpi menee kuten ennenkin. Eihän totuus ole ennenkään sinulle mitään merkinnyt! Mielestäni jos et olisi halunnut satuttaa minua, et olisi satuttanut.

        Ehkä olisi jopa parempi, että vain lähtisin, enkä puhuisi ja purkaisi näitä asioita sinuun. Vaan tässäpä vielä olen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä yhtään auta, jos sanot asian koskettavan sinuakin. En voi uskoa sitä, koska sinä teit tämän ja näin minulle. Ainahan oli, mutta näytit sen muihin naisiin ja itseesi. Voitko silloin väittää välittäväsi minusta? Jos itsesi ja muille naisille antamiesi asioiden vuoksi riistät minulta minulle tärkeimmän?

        Ainahan = aikaahan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen oppinut tuntemaan sinut sen verran ( minulla on ollut aikaa, en ole juossut toisten miesten luo pakoon sinua ja meitä) että tiedän että osaat sekä valehdella, että teeskennellä.

        Niinpä ollen nyt sinun on helppo teeskennellä, kuinka sinäkin halusit asioita kanssani. Mutta mikä erottaa vanhat teeskentelysi tästä teeskentelystä? Ei mikään, voit yhä jatkaa teeskentelyä ajatellen, että läpi menee kuten ennenkin. Eihän totuus ole ennenkään sinulle mitään merkinnyt! Mielestäni jos et olisi halunnut satuttaa minua, et olisi satuttanut.

        Ehkä olisi jopa parempi, että vain lähtisin, enkä puhuisi ja purkaisi näitä asioita sinuun. Vaan tässäpä vielä olen!

        Ja yksi asia, miksi pidän sinua omahyväisenä, on se, ettet koskaan välitä siitä, mitä teet toiselle ja millainen olet hänelle. Välität vain siitä, mitä itse saat. Ja tässä jutussamme tämä on näkynyt niin vahvasti.

        Mutta on myös asioita, joita et ahneuksissasi ymmärrä . . . Ja se on oikeastaan surullista, ettet ymmärrä. Niiden ymmärtämiseksi tosin tarvittaisiin lämpimämpi ❤️.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yksi asia, miksi pidän sinua omahyväisenä, on se, ettet koskaan välitä siitä, mitä teet toiselle ja millainen olet hänelle. Välität vain siitä, mitä itse saat. Ja tässä jutussamme tämä on näkynyt niin vahvasti.

        Mutta on myös asioita, joita et ahneuksissasi ymmärrä . . . Ja se on oikeastaan surullista, ettet ymmärrä. Niiden ymmärtämiseksi tosin tarvittaisiin lämpimämpi ❤️.

        Jokohan olisin kiukutellut sinulle tarpeeksi? 🤔

        Mitä ajattelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan olisin kiukutellut sinulle tarpeeksi? 🤔

        Mitä ajattelet?

        Enpä lukenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan olisin kiukutellut sinulle tarpeeksi? 🤔

        Mitä ajattelet?

        Tosiaan sivusta tuo yksinpuhelija. Ei liity aloitukseen mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä lukenut.

        Luitpas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan olisin kiukutellut sinulle tarpeeksi? 🤔

        Mitä ajattelet?

        Saat kiukutella ihan niin paljon kuin haluat, mitään vauvajuttuja ikinä tänne suoltanut. Olet joku sivullinen eri asiassa joka edes kuulu sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitpas!

        Sitäpaitsi en huvikseni sinulle kiukuttele, en.

        Jos en olisi oikeasti halunnut näitä, ja tätä asiaa kanssasi, se ei satuttaisi minua näin. Enkä silloin myöskään kiukuttelisi siitä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitpas!

        En lukenut. Enkä usko että kukaan muukaan jaksaa. Opettele keskustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat kiukutella ihan niin paljon kuin haluat, mitään vauvajuttuja ikinä tänne suoltanut. Olet joku sivullinen eri asiassa joka edes kuulu sinulle.

        En yhtään ymmärrä mitä te jauhatte. Miksette tee omaa aloitusta. Tämä aloitus ei liity mihinkään vauvakuumeessa houraileviin kiukku tyyppeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat kiukutella ihan niin paljon kuin haluat, mitään vauvajuttuja ikinä tänne suoltanut. Olet joku sivullinen eri asiassa joka edes kuulu sinulle.

        Juu sivulliseksi hän tosiaan minut elämästään heittikin!

        Enkä sitten ollut oikeastaan sitäkään. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitpas!

        En tosiaan lukenut kun kuvittelin tuon vauvasta hourailevan naisen kirjoittelevan yksinään ja luulen vieläkin. t. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lukenut. Enkä usko että kukaan muukaan jaksaa. Opettele keskustelemaan.

        Sinäkö puhut minulle keskustelemisesta?

        Sinä, joka et ikinä ole osannut, halunnut tai vaivautunut kanssani keskustelemaan?

        Tai no kerran kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi en huvikseni sinulle kiukuttele, en.

        Jos en olisi oikeasti halunnut näitä, ja tätä asiaa kanssasi, se ei satuttaisi minua näin. Enkä silloin myöskään kiukuttelisi siitä sinulle.

        Mutta tarkoitin kyllä, mitä sanoin.

        Paljon kyllä kestän, mutta liika on liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tarkoitin kyllä, mitä sanoin.

        Paljon kyllä kestän, mutta liika on liikaa.

        Lopeta tuo sekoilu nyt. Mene nukkumaan. KETÄÄN EI KIINNOSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen oppinut tuntemaan sinut sen verran ( minulla on ollut aikaa, en ole juossut toisten miesten luo pakoon sinua ja meitä) että tiedän että osaat sekä valehdella, että teeskennellä.

        Niinpä ollen nyt sinun on helppo teeskennellä, kuinka sinäkin halusit asioita kanssani. Mutta mikä erottaa vanhat teeskentelysi tästä teeskentelystä? Ei mikään, voit yhä jatkaa teeskentelyä ajatellen, että läpi menee kuten ennenkin. Eihän totuus ole ennenkään sinulle mitään merkinnyt! Mielestäni jos et olisi halunnut satuttaa minua, et olisi satuttanut.

        Ehkä olisi jopa parempi, että vain lähtisin, enkä puhuisi ja purkaisi näitä asioita sinuun. Vaan tässäpä vielä olen!

        Nämä ei tosiaan ollut aloittajalta. En ymmärrä miten nämä liittyy aloitukseeni.


    • Anonyymi

      Olin sulkeutuneena kuplaani

      • Anonyymi

        Saisiko sitä vähän avattua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisiko sitä vähän avattua?

        Miten se onnistuisi kun nurkkaan ajettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se onnistuisi kun nurkkaan ajettiin

        Tahallaan vai vahingossa?


    • Anonyymi

      Um olin untenmailla vielä, heräsin vasta puolenpäivän aikaan.

      • Anonyymi

        Sehän on hyvä jos uv, eli univelkaa..


    • Anonyymi

      Suljin pelikonsolin ja kävin nukkumaan. :)

      • Anonyymi

        Mikä yöeläjä siellä? :)


      • Anonyymi

        Aamullako vasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä yöeläjä siellä? :)

        Olen kirjoittanut saman jo kaksi kertaa ja molemmat poistettu?
        "Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä."

        Sama viestini on nyt kolmatta kertaa, että 'oon vapaaherra, tutkija ja urheilija'.

        Suali24:n algoritmi on kummallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamullako vasta?

        Aamulla joo mutta vihta meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla joo mutta vihta meillä.

        aamullako vihta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla joo mutta vihta meillä.

        Nukahditko sä silloin heti ysiltä? Se on tässä se tärkeä osuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukahditko sä silloin heti ysiltä? Se on tässä se tärkeä osuus?

        Suurin piirtein ysiltä. Heräsin 16 aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kirjoittanut saman jo kaksi kertaa ja molemmat poistettu?
        "Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä."

        Sama viestini on nyt kolmatta kertaa, että 'oon vapaaherra, tutkija ja urheilija'.

        Suali24:n algoritmi on kummallinen.

        Mä muuten törmäsin pari kertaat tänään samaan ongelmaa. Kommentti lähtee vaikka siinä ei ole mitään sääntöjen vastaista. Ihan tavatekstiä lähtee.


    • Anonyymi

      Tuohon aikaan vetelin vielä hirsiä, ehkä vierailit kauniina Veerana unessani. Älä nyt kuitenkaan ihan päättömäksi ala, menee viimeinenkin päättäväisyys.

    • Anonyymi

      Kerron vain irl koskapa erikoinen keissi , en jaa muille ihmeteltävää sen enempää ;)

      • Anonyymi

        Saattavat vielä hulluksi huudella ja ties mitä.


      • Anonyymi

        Jään odottamaan tuota keskustelua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jään odottamaan tuota keskustelua :)

        Odota rauhassa , kategoriaan elouni ja hän liittynee tapaukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odota rauhassa , kategoriaan elouni ja hän liittynee tapaukseen.

        Jep, taidatte kaikki nyt olla aika humalassa. Unohdetaan. Aloitus oli kivalle miehelle, jota kaipaan. Muut voi mun puolesta hypätä kaivoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, taidatte kaikki nyt olla aika humalassa. Unohdetaan. Aloitus oli kivalle miehelle, jota kaipaan. Muut voi mun puolesta hypätä kaivoon.

        Kappas, aloittaja. Vastattiin samalla kellonlyömällä...
        T: 23:55 ylempää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, taidatte kaikki nyt olla aika humalassa. Unohdetaan. Aloitus oli kivalle miehelle, jota kaipaan. Muut voi mun puolesta hypätä kaivoon.

        Ihan kyllä selvinpäin olen.

        Mutta en kyllä ihan selväjärkinen tämän rakkauden satuttaessa ja ottaessa liikaa.

        Mutta eihän sitä voi rakkautta syyttää, ihminen itse asiat tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas, aloittaja. Vastattiin samalla kellonlyömällä...
        T: 23:55 ylempää

        Kuin yhdessä laulussa "jos näkee samaa unta niin onko se ees unta, jos samat sanat samaan aikaan sanotaan". No eri sanat :) Mä en oikeasti ymmärrä mitä tuolla kirjoittelee ja kuka, ei ne ainakaan mun aloitukseen liity. Ihan ihme tekstejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin yhdessä laulussa "jos näkee samaa unta niin onko se ees unta, jos samat sanat samaan aikaan sanotaan". No eri sanat :) Mä en oikeasti ymmärrä mitä tuolla kirjoittelee ja kuka, ei ne ainakaan mun aloitukseen liity. Ihan ihme tekstejä.

        Liittyyhän se aloituksen aiheeseen vaikka joku väliin huutelija mukana.
        T: 22:09


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyyhän se aloituksen aiheeseen vaikka joku väliin huutelija mukana.
        T: 22:09

        Ai ne vauvajututko? niitä tarkoitin että en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne vauvajututko? niitä tarkoitin että en ymmärrä.

        Oliko jotain vauvajuttuja 22:09?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, taidatte kaikki nyt olla aika humalassa. Unohdetaan. Aloitus oli kivalle miehelle, jota kaipaan. Muut voi mun puolesta hypätä kaivoon.

        En juo.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4120
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3982
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3855
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2627
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2445
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2042
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1900
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1569
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe