Arvaa muru ketä ajattelin tänään suihkussa ja mitä tein ..

Anonyymi

: D epävirallisesti toki tämä.

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ps. oon juonut pari lasia viiniä. aP

      • Anonyymi

        Join 2 olutta


    • Anonyymi

      Hmmmmmmm...

      • Anonyymi

        Itelles ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelles ;)

        Uuuh bebee! Vo7n kucitella sut suihkuun. Miten vesi kaartuu selästä pakaroille virtana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuuh bebee! Vo7n kucitella sut suihkuun. Miten vesi kaartuu selästä pakaroille virtana.

        Lol näitä kirjoitusvirheitä. Anteeksi. Osannet oikolukea. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol näitä kirjoitusvirheitä. Anteeksi. Osannet oikolukea. :)

        Osaan ;) Älä ota enää


    • Anonyymi

      Kauris omii varppina tän itserakkaudessaankun luulottelee olevansa se ”muru”

      • Anonyymi

        Eikö se sitten ole jonkun muru kuitenkin


      • Anonyymi

        Kuka kauris? En tosiaankaan tiedä syntymäaikaa. ap


      • Anonyymi

        Ja sinä olet niin katellinen, että on tultava solvaamaan häntä?


      • Anonyymi

        Ei se maailma sun ympärillä pyöri. Ihmettelet vielä miksi ihmiset kaikkoo sun elämästä😳 säälittävä ihminen olet. Tosin sääliä en tunne kun silmät aukesi.


      • Anonyymi

        Oletpa katkera jollekin.


    • Anonyymi

      Kiva sulle.

    • Anonyymi

      Pesit hiukset....

    • Anonyymi

      Noinkohan oon kuullut noista sun suihku puuhista ennenkin muruseni ;) :P

      • Anonyymi

        Et ole kuullut, joten en ole sinun murusesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kuullut, joten en ole sinun murusesi

        Mulle ainakin saa IRL sitten tulla juttelemaan tämmöisistä suihkujutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ainakin saa IRL sitten tulla juttelemaan tämmöisistä suihkujutuista.

        Psssss!

        Olitsä istualleen vai seisaalleen muuten siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ainakin saa IRL sitten tulla juttelemaan tämmöisistä suihkujutuista.

        Siinäpä olisi oikeasti erään ilmeessä näkemistä, jos ihan ohimennen mainitsisin asiasta :D Ihan järjettömästi naurattaa ajatuskin :D Aina lailla asiallisia ovat keskustelumme olleet. Eivät toki ajatukset keskustelun aikana, ainakaan minulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psssss!

        Olitsä istualleen vai seisaalleen muuten siellä?

        Seisaaltaan tietysti, ei kai kukaan suihkussa istu hyvänen aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seisaaltaan tietysti, ei kai kukaan suihkussa istu hyvänen aika.

        🙄😅😌
        Joskus sinäkin ikäännyt ja silloin istut kun sua suihkutetaan 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä olisi oikeasti erään ilmeessä näkemistä, jos ihan ohimennen mainitsisin asiasta :D Ihan järjettömästi naurattaa ajatuskin :D Aina lailla asiallisia ovat keskustelumme olleet. Eivät toki ajatukset keskustelun aikana, ainakaan minulla

        Lisäys: Seuraavan kerran kun erään kanssa ehkä nähdään (jos nähdään, taitaa hällä olla joku nainen nyt joten voi olla ettei nähdä) niin vaikka kuinka asiaa puhuttaisiin niin AJATTELEN KOKO AJAN tätä suihkujuttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä olisi oikeasti erään ilmeessä näkemistä, jos ihan ohimennen mainitsisin asiasta :D Ihan järjettömästi naurattaa ajatuskin :D Aina lailla asiallisia ovat keskustelumme olleet. Eivät toki ajatukset keskustelun aikana, ainakaan minulla

        Osaatko ajatella jotain järkyttyneen kiihottunutta, pelästyneen kiihottunutta vai haltioituneen kiihottunutta ilmettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seisaaltaan tietysti, ei kai kukaan suihkussa istu hyvänen aika.

        Kyllä siellä voimaatakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙄😅😌
        Joskus sinäkin ikäännyt ja silloin istut kun sua suihkutetaan 😆

        Joo no mutta en ihan vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko ajatella jotain järkyttyneen kiihottunutta, pelästyneen kiihottunutta vai haltioituneen kiihottunutta ilmettä?

        Osaan. Mutta vain eräällä tietyllä miehellä. Olen sillä tavalla vähän kranttu ja valikoiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä voimaatakin.

        Epämukavaa tässä iässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epämukavaa tässä iässä

        Missä iässä?


      • Anonyymi

        Pitää googlata mikä tuo on. Ilmoittelen myöhemmin ;)


    • Anonyymi

      Oletko kaunis?

      • Anonyymi

        En . Älä unta nää. Olen vanha ja tosi ruma. Tiedätkö, sillä tavalla ruma, että ruoho lakoaa edestäni, kun kävelen peltoaukealla. Ja puiden latvat taipuvat kauhusta takakenoon.

        Tuuli pysähtyy, aikakin toisinaan. Maailmankirjat sulkeutuvat järkytyksestä alastoman minun nähdessään. Tilanne helpottuu vain siinä vaiheessa, kun verhouduun silkkikaftaaniinin. XXXXXL-kokoiseen. Olen puolentoista metrin mittainen.

        Peace & Love

        aP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En . Älä unta nää. Olen vanha ja tosi ruma. Tiedätkö, sillä tavalla ruma, että ruoho lakoaa edestäni, kun kävelen peltoaukealla. Ja puiden latvat taipuvat kauhusta takakenoon.

        Tuuli pysähtyy, aikakin toisinaan. Maailmankirjat sulkeutuvat järkytyksestä alastoman minun nähdessään. Tilanne helpottuu vain siinä vaiheessa, kun verhouduun silkkikaftaaniinin. XXXXXL-kokoiseen. Olen puolentoista metrin mittainen.

        Peace & Love

        aP.

        C'mooooon. Älä sekoita kääpiöitä tähän tarinaan. Me halutaan lumikki suihkuun!


      • Anonyymi

        Iteppä kysyit, ei kannata järkyttyä vastauksesta. Olen tiiäkkö semmoinen ihan inhorealistitapaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En . Älä unta nää. Olen vanha ja tosi ruma. Tiedätkö, sillä tavalla ruma, että ruoho lakoaa edestäni, kun kävelen peltoaukealla. Ja puiden latvat taipuvat kauhusta takakenoon.

        Tuuli pysähtyy, aikakin toisinaan. Maailmankirjat sulkeutuvat järkytyksestä alastoman minun nähdessään. Tilanne helpottuu vain siinä vaiheessa, kun verhouduun silkkikaftaaniinin. XXXXXL-kokoiseen. Olen puolentoista metrin mittainen.

        Peace & Love

        aP.

        Mitä tuossa on järkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C'mooooon. Älä sekoita kääpiöitä tähän tarinaan. Me halutaan lumikki suihkuun!

        Juu tiedän. En vaan ite tykkää tytöistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuossa on järkeä?

        Kenelle kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iteppä kysyit, ei kannata järkyttyä vastauksesta. Olen tiiäkkö semmoinen ihan inhorealistitapaus :)

        Eikäku ei ei ei ei. Sulla on toi himottelun jalo taito kirjoittaessa, sä oot siis meidän lumikki. Uso!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle kirjoitat?

        En enää kenellekään varsinaisesti, hän taitaa olla varattu nykyään ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikäku ei ei ei ei. Sulla on toi himottelun jalo taito kirjoittaessa, sä oot siis meidän lumikki. Uso!

        Juu toki , ihan kuka haluat minun olevan ;) Ainoa vaan, että olen kranttu. Ihan kaikki ei käy. Itse asiassa ei juuri kukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tiedän. En vaan ite tykkää tytöistä

        Mutta se riittää että kerrot vain hierovasi rintojasi suihkussa. Ei se meidän mielestä lesboksi tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se riittää että kerrot vain hierovasi rintojasi suihkussa. Ei se meidän mielestä lesboksi tee.

        Jaa siitä tykätäkin. 2000-luku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se riittää että kerrot vain hierovasi rintojasi suihkussa. Ei se meidän mielestä lesboksi tee.

        :D tietty vähän rintojakin


    • Anonyymi

      Lensi ruisku?

      • Anonyymi

        Ymmärrän.


    • Anonyymi

      Minua mies kertoi joskus että ajatteli minua suihkussa ollessaan

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe