Vähän humalassa

Anonyymi

Minulla on ikävä ja haluaisin sun syliin. Pysähtyä siihen ja kokea, että riitän sellaisena, mikä olen. Vaikka hetken, yhden kerran. Olen vähän humalassa. Korjaan kirjoitusvirheitäni ja mietin rakkautta. Nähdään muru.

n->m.

16

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tämän kirjoitti mies *katsoo kristallipallostansa*

      • Anonyymi

        Hp. *Päristää kieltään. *


    • Anonyymi

      Murmur, nyt pitää mennä nukkumaan, aamuvuoro huomenna. Öitä

    • Anonyymi

      Riität riität mitä jahkaat alvaris, hoitoon tuuppajo.

      • Anonyymi

        Saunaki lämmi koht , mauggaat löylyt suopi kiuas ;D


    • Anonyymi

      Kyllä sä riität, oot pirun hyvä nainen.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      En ymmärrä sellaisia naisia, jotka kännäilee, itkee ja vonkaa. Melko säälittävää

      • Anonyymi

        Ja miehet saa tehdä samaa? En ymmärrä teitä, jotka ette muuta osaa kuin arvostella muita. S e on ihan v.tun köyhää nostaa itseään koko ajan jalustalle haukkumalla muita. V.tun pöllö. sivusta ja selvinpäin kommentoin


      • Anonyymi

        Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin

        No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
        Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
        Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa

        Mitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
        Oikea elämä on se, millä on merkitystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
        Oikea elämä on se, millä on merkitystä

        Kyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
        Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
        Ilkeät sanat ja teot on sellaisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
        Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
        Ilkeät sanat ja teot on sellaisia...

        En sano ilkeästi enkä varsinkaan tee ilkeitä asioita. Olet erehtynyt henkilöstä nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin

        Avaus tuottaa sinulle tuskaa, kuvitteletko, että nainen kaipaa samaa ukkoa, kuin sinäkin ;D

        Miksi muuten sanot, että mies kirjoittaisi naisena tuollaista?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe