Minulla on ikävä ja haluaisin sun syliin. Pysähtyä siihen ja kokea, että riitän sellaisena, mikä olen. Vaikka hetken, yhden kerran. Olen vähän humalassa. Korjaan kirjoitusvirheitäni ja mietin rakkautta. Nähdään muru.
n->m.
Vähän humalassa
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämän kirjoitti mies *katsoo kristallipallostansa*
- Anonyymi
Hp. *Päristää kieltään. *
- Anonyymi
Murmur, nyt pitää mennä nukkumaan, aamuvuoro huomenna. Öitä
- Anonyymi
Riität riität mitä jahkaat alvaris, hoitoon tuuppajo.
- Anonyymi
Saunaki lämmi koht , mauggaat löylyt suopi kiuas ;D
- Anonyymi
Kyllä sä riität, oot pirun hyvä nainen.
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä
Hyvää yötä.
- Anonyymi
En ymmärrä sellaisia naisia, jotka kännäilee, itkee ja vonkaa. Melko säälittävää
- Anonyymi
Ja miehet saa tehdä samaa? En ymmärrä teitä, jotka ette muuta osaa kuin arvostella muita. S e on ihan v.tun köyhää nostaa itseään koko ajan jalustalle haukkumalla muita. V.tun pöllö. sivusta ja selvinpäin kommentoin
- Anonyymi
Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin
No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaaMitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
Oikea elämä on se, millä on merkitystä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
Oikea elämä on se, millä on merkitystäKyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
Ilkeät sanat ja teot on sellaisia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
Ilkeät sanat ja teot on sellaisia...En sano ilkeästi enkä varsinkaan tee ilkeitä asioita. Olet erehtynyt henkilöstä nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaus tuottaa sinulle tuskaa, kuvitteletko, että nainen kaipaa samaa ukkoa, kuin sinäkin ;D
Miksi muuten sanot, että mies kirjoittaisi naisena tuollaista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772