Minulla on ikävä ja haluaisin sun syliin. Pysähtyä siihen ja kokea, että riitän sellaisena, mikä olen. Vaikka hetken, yhden kerran. Olen vähän humalassa. Korjaan kirjoitusvirheitäni ja mietin rakkautta. Nähdään muru.
n->m.
Vähän humalassa
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämän kirjoitti mies *katsoo kristallipallostansa*
- Anonyymi
Hp. *Päristää kieltään. *
- Anonyymi
Murmur, nyt pitää mennä nukkumaan, aamuvuoro huomenna. Öitä
- Anonyymi
Riität riität mitä jahkaat alvaris, hoitoon tuuppajo.
- Anonyymi
Saunaki lämmi koht , mauggaat löylyt suopi kiuas ;D
- Anonyymi
Kyllä sä riität, oot pirun hyvä nainen.
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä
Hyvää yötä.
- Anonyymi
En ymmärrä sellaisia naisia, jotka kännäilee, itkee ja vonkaa. Melko säälittävää
- Anonyymi
Ja miehet saa tehdä samaa? En ymmärrä teitä, jotka ette muuta osaa kuin arvostella muita. S e on ihan v.tun köyhää nostaa itseään koko ajan jalustalle haukkumalla muita. V.tun pöllö. sivusta ja selvinpäin kommentoin
- Anonyymi
Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin
No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaaMitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
Oikea elämä on se, millä on merkitystä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
Oikea elämä on se, millä on merkitystäKyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
Ilkeät sanat ja teot on sellaisia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
Ilkeät sanat ja teot on sellaisia...En sano ilkeästi enkä varsinkaan tee ilkeitä asioita. Olet erehtynyt henkilöstä nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaus tuottaa sinulle tuskaa, kuvitteletko, että nainen kaipaa samaa ukkoa, kuin sinäkin ;D
Miksi muuten sanot, että mies kirjoittaisi naisena tuollaista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734956Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571717- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941322
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191103Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889