Vähän humalassa

Anonyymi

Minulla on ikävä ja haluaisin sun syliin. Pysähtyä siihen ja kokea, että riitän sellaisena, mikä olen. Vaikka hetken, yhden kerran. Olen vähän humalassa. Korjaan kirjoitusvirheitäni ja mietin rakkautta. Nähdään muru.

n->m.

16

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tämän kirjoitti mies *katsoo kristallipallostansa*

      • Anonyymi

        Hp. *Päristää kieltään. *


    • Anonyymi

      Murmur, nyt pitää mennä nukkumaan, aamuvuoro huomenna. Öitä

    • Anonyymi

      Riität riität mitä jahkaat alvaris, hoitoon tuuppajo.

      • Anonyymi

        Saunaki lämmi koht , mauggaat löylyt suopi kiuas ;D


    • Anonyymi

      Kyllä sä riität, oot pirun hyvä nainen.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      En ymmärrä sellaisia naisia, jotka kännäilee, itkee ja vonkaa. Melko säälittävää

      • Anonyymi

        Ja miehet saa tehdä samaa? En ymmärrä teitä, jotka ette muuta osaa kuin arvostella muita. S e on ihan v.tun köyhää nostaa itseään koko ajan jalustalle haukkumalla muita. V.tun pöllö. sivusta ja selvinpäin kommentoin


      • Anonyymi

        Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin

        No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
        Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
        Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa

        Mitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
        Oikea elämä on se, millä on merkitystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
        Oikea elämä on se, millä on merkitystä

        Kyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
        Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
        Ilkeät sanat ja teot on sellaisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
        Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
        Ilkeät sanat ja teot on sellaisia...

        En sano ilkeästi enkä varsinkaan tee ilkeitä asioita. Olet erehtynyt henkilöstä nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin

        Avaus tuottaa sinulle tuskaa, kuvitteletko, että nainen kaipaa samaa ukkoa, kuin sinäkin ;D

        Miksi muuten sanot, että mies kirjoittaisi naisena tuollaista?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe