Vähän humalassa

Anonyymi

Minulla on ikävä ja haluaisin sun syliin. Pysähtyä siihen ja kokea, että riitän sellaisena, mikä olen. Vaikka hetken, yhden kerran. Olen vähän humalassa. Korjaan kirjoitusvirheitäni ja mietin rakkautta. Nähdään muru.

n->m.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tämän kirjoitti mies *katsoo kristallipallostansa*

• Anonyymi

Hp. *Päristää kieltään. *

• Anonyymi

Murmur, nyt pitää mennä nukkumaan, aamuvuoro huomenna. Öitä

• Anonyymi

Riität riität mitä jahkaat alvaris, hoitoon tuuppajo.

• Anonyymi

Saunaki lämmi koht , mauggaat löylyt suopi kiuas ;D

• Anonyymi

Kyllä sä riität, oot pirun hyvä nainen.

• Anonyymi

Hyvää yötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä

Hyvää yötä.

• Anonyymi

En ymmärrä sellaisia naisia, jotka kännäilee, itkee ja vonkaa. Melko säälittävää

• Anonyymi

Ja miehet saa tehdä samaa? En ymmärrä teitä, jotka ette muuta osaa kuin arvostella muita. S e on ihan v.tun köyhää nostaa itseään koko ajan jalustalle haukkumalla muita. V.tun pöllö. sivusta ja selvinpäin kommentoin

• Anonyymi

Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin

No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
        Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
        Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa

Mitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
        Oikea elämä on se, millä on merkitystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
        Oikea elämä on se, millä on merkitystä

Kyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
        Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
        Ilkeät sanat ja teot on sellaisia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
        Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
        Ilkeät sanat ja teot on sellaisia...

En sano ilkeästi enkä varsinkaan tee ilkeitä asioita. Olet erehtynyt henkilöstä nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaus tuottaa sinulle tuskaa, kuvitteletko, että nainen kaipaa samaa ukkoa, kuin sinäkin ;D

Miksi muuten sanot, että mies kirjoittaisi naisena tuollaista?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2653
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1977
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1707
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1566
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe