Minulla on ikävä ja haluaisin sun syliin. Pysähtyä siihen ja kokea, että riitän sellaisena, mikä olen. Vaikka hetken, yhden kerran. Olen vähän humalassa. Korjaan kirjoitusvirheitäni ja mietin rakkautta. Nähdään muru.
n->m.
Vähän humalassa
16
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämän kirjoitti mies *katsoo kristallipallostansa*
- Anonyymi
Hp. *Päristää kieltään. *
- Anonyymi
Murmur, nyt pitää mennä nukkumaan, aamuvuoro huomenna. Öitä
- Anonyymi
Riität riität mitä jahkaat alvaris, hoitoon tuuppajo.
- Anonyymi
Saunaki lämmi koht , mauggaat löylyt suopi kiuas ;D
- Anonyymi
Kyllä sä riität, oot pirun hyvä nainen.
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä
Hyvää yötä.
- Anonyymi
En ymmärrä sellaisia naisia, jotka kännäilee, itkee ja vonkaa. Melko säälittävää
- Anonyymi
Ja miehet saa tehdä samaa? En ymmärrä teitä, jotka ette muuta osaa kuin arvostella muita. S e on ihan v.tun köyhää nostaa itseään koko ajan jalustalle haukkumalla muita. V.tun pöllö. sivusta ja selvinpäin kommentoin
- Anonyymi
Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin
No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä tuli melkoinen hätä sullekin tulla selittelemään siihen.
Itselleen voi kukin uskotella mitä haluaaMitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
Oikea elämä on se, millä on merkitystä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä on oikeasti väliä näin virtuaalimaailmassa?
Oikea elämä on se, millä on merkitystäKyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
Ilkeät sanat ja teot on sellaisia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se virtuaalimaailmakin vaikuttaa.
Kaikkia asioita ei saa pyyhittyä pois.
Ilkeät sanat ja teot on sellaisia...En sano ilkeästi enkä varsinkaan tee ilkeitä asioita. Olet erehtynyt henkilöstä nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kukaan itkenyt eikä vonkaillut. Avaus on miehen kirjoittama, sen näkee sokea erkkikin. Kännätä saatan, mutta vongata en, en tosiaankaan. Semmoiseen en ole tähän mennessä alentunut enkä tule koskaan alentumaankaan. -nainen sivusta, vanha mutta arvonsa tunteva ja osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka muutaman viinilasillisen toisinaan juokin
Avaus tuottaa sinulle tuskaa, kuvitteletko, että nainen kaipaa samaa ukkoa, kuin sinäkin ;D
Miksi muuten sanot, että mies kirjoittaisi naisena tuollaista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514