Onko Järkeä kuvitella, että täällä syntyisi "suhde" kahden ihmisen välillä??????

Anonyymi

Kyllä, minäkin olen täällä kirjoittamassa ajatuksiani...
Enkä ole tuomitsemassa ketään., mutta kun katselen aiheita, täällä on paljon sitä, että luulemme , että tekstimme saavuttaa jonkun tärkeän ihmisen ja kirjoitellaan edelleen anonyymeinä, niin miten siinä voi luottaa mihinkään??
Se jos keskustellaan tunteista, tai mistä tahan elämään liittyvään, se on ihan fine ja järkeen käypää, mutta eletään kuplassa, jossa on tyhjiö, niin eihän siitä saa itselleen mitään??? vai saako? Kaikki pyörittelee jotain ihme Kauniita ja Rohkeita..heh
Tälläistä tulin vaan ajatelleeksi :D

Kertokaa ihmeessä jos olen ymmärtänyt kaiken väärin!

8

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kauniit ja rohkeat, kun korona on supistanut elämänpiiriä.

• Anonyymi

Tulin ajatelleeksi juuri samaa, korona supistanut elämää, olet oikeassa

• Anonyymi

Ei se suhde täällä syty eikä kukaan niin ajattele.
      Täällä ikäänkuin vahvistetaan sitä muualla ehkä syntyvää tunnetta.

• Anonyymi

Salli mun nauraa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salli mun nauraa 🤣

Ole hyvä ja siinä olikin kirjoitusvirhe näköjään, piti olla :muualla ehkä syntyvää suhdetta.

• Anonyymi

Mitäh?:)
        Täällä se sykäys juuri tapahtuu, jos on tapahtuakseen. Et kai sä irl syntynyttä suhdetta kaivattuun tuu tänne jatkosytyttämään. Vai ilmotatko että jatketaan tutustumista s24 tunne-osiossa piiloanoina kissa-hiiri vahvistuksena!
        :)

• Anonyymi

Palstalla ei ole absurdi totuutta, vaikka kuinka pyrimme sitä sokeasti etsimään. Mutta en poissulje teoriaa, etteikö oikeanlainen, tärkeä, tarkoitettu vastaa juuri sinulle. On erikoinen tunnefiilis, eikä siihen taida olla palstapätevää kerrointa.
      Tottakai kirjoitus on kirjoitusta ilman kasvoja, mutta se on hyvä alku jollekin ainutlaatuiselle, tiedä vaikka kuinka ihanalle, tärkeälle ihmiselle.

Olenkohan turhankin positiivinen ja toiveikas? No yleensä olen ja tie auki painelen...ymmärryksen saattelemana.

• Kyllä met kuplassa eletään ja anonyymeinä pysytään, että saahan helekatti vitutukset sanottua, eihän sitä uskalleta muuten tuomita asioita, ja eiköhän me kuitenki kaikki rakasteta asioita ku asioita, joskus voi vituttaa ja ärsyttää, nk pittääki, son sitä elämää 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      16
      7935
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      26
      4765
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      101
      3949
    4. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      17
      3305
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      95
      3175
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      55
      3069
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      2777
    8. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      47
      2582
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2220
    10. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      9
      2025
    Aihe