Kyllä, minäkin olen täällä kirjoittamassa ajatuksiani...
Enkä ole tuomitsemassa ketään., mutta kun katselen aiheita, täällä on paljon sitä, että luulemme , että tekstimme saavuttaa jonkun tärkeän ihmisen ja kirjoitellaan edelleen anonyymeinä, niin miten siinä voi luottaa mihinkään??
Se jos keskustellaan tunteista, tai mistä tahan elämään liittyvään, se on ihan fine ja järkeen käypää, mutta eletään kuplassa, jossa on tyhjiö, niin eihän siitä saa itselleen mitään??? vai saako? Kaikki pyörittelee jotain ihme Kauniita ja Rohkeita..heh
Tälläistä tulin vaan ajatelleeksi :D
Kertokaa ihmeessä jos olen ymmärtänyt kaiken väärin!
Onko Järkeä kuvitella, että täällä syntyisi "suhde" kahden ihmisen välillä??????
8
70
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kauniit ja rohkeat, kun korona on supistanut elämänpiiriä.
- Anonyymi
Tulin ajatelleeksi juuri samaa, korona supistanut elämää, olet oikeassa
- Anonyymi
Ei se suhde täällä syty eikä kukaan niin ajattele.
Täällä ikäänkuin vahvistetaan sitä muualla ehkä syntyvää tunnetta.- Anonyymi
Salli mun nauraa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salli mun nauraa 🤣
Ole hyvä ja siinä olikin kirjoitusvirhe näköjään, piti olla :muualla ehkä syntyvää suhdetta.
- Anonyymi
Mitäh?:)
Täällä se sykäys juuri tapahtuu, jos on tapahtuakseen. Et kai sä irl syntynyttä suhdetta kaivattuun tuu tänne jatkosytyttämään. Vai ilmotatko että jatketaan tutustumista s24 tunne-osiossa piiloanoina kissa-hiiri vahvistuksena!
:)
- Anonyymi
Palstalla ei ole absurdi totuutta, vaikka kuinka pyrimme sitä sokeasti etsimään. Mutta en poissulje teoriaa, etteikö oikeanlainen, tärkeä, tarkoitettu vastaa juuri sinulle. On erikoinen tunnefiilis, eikä siihen taida olla palstapätevää kerrointa.
Tottakai kirjoitus on kirjoitusta ilman kasvoja, mutta se on hyvä alku jollekin ainutlaatuiselle, tiedä vaikka kuinka ihanalle, tärkeälle ihmiselle.
Olenkohan turhankin positiivinen ja toiveikas? No yleensä olen ja tie auki painelen...ymmärryksen saattelemana. Kyllä met kuplassa eletään ja anonyymeinä pysytään, että saahan helekatti vitutukset sanottua, eihän sitä uskalleta muuten tuomita asioita, ja eiköhän me kuitenki kaikki rakasteta asioita ku asioita, joskus voi vituttaa ja ärsyttää, nk pittääki, son sitä elämää 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .553045Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472871Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242659Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3461737- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193937- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790