Aihe

Mahdatko tuntea

Anonyymi

Kuinka ajatukseni taas seilaavat luoksessi. Sellainen viikonloppu olisi parasta, kun lenkkeilisimme , sinä kokkaisit ja minä auttelisin sinua. Katsoisimme elokuvaa ja sösisimme poppareita nautteisimme toistemme kehoista. Tai mikä vielä ihanampaa takkatuli sinä puhuisit minä kirjottaisit eläsimme hetkessä. Kätesi vartalollani tutustuisi kehooni hiljalleen ilman kiirettä.... Täkreintä ei mitää oikeaa ohjelmaa.
Olet tärkeä.

8

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En just nyt keskittymiseni on nyt konsolipelissä. Palaan ehkä huomenna tai maanantaina, ehkä.

• Anonyymi

Valtavan hyvä idea!

• Anonyymi

Kuulostaapa todella hyvältä tämä ehdotus! m>n

• Anonyymi

Tunnen kyllä.

😚

• Anonyymi

Ventovieraan ajatukset luonasi? Kumma kun kaikki palstalaiset tuntevat toistensa ajatukset itsessään🤔

• Anonyymi

Minkä nimiselle?

• Anonyymi

Voi luoja miten jotkut on irrallaan todellisuudesta.

• Anonyymi

No niimpä. Sitten on kauhea sydänsuru kun huomaa ihmisen jonka kanssa on viettänyt mielikuvitusromassia olevan kohtaasi täysin välinpitämätön. On niin helppo tulkita toinen väärin ja löytää täältä merkkejä siitä että hän olisi täällä. Nimimerkillä kokemusta on. Onneksi arki haasteineen saa jalat maan pinnalle. Ja se haikeus varmasti häviää ajan oloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      674
      6557
    2. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      5044