taloyhtiön ilmastoinnin huippuimuri

Anonyymi

Eikö huippuimurissa pitäisi olla pakkasraja, täällä Espon Kivenlahdessa sitä ei nykyisen huoltoliikkeen Tapiolan Lämmön johosta sitä eienää ole vaikkakin se raja toimi edellisen huoltoliikkeen L@Tikanojan iaika oli toiminnassa. Ainakin täällä ylimmässä kerroksessa asunto on kuin jääkaappi......

8

900

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleensä huippareissa on käytössä pakkasta ja jolloin tietyn ulkolämpötilan jälkeen ilmanvaihto toimii vain ns. "puoliteholla". Normaalistihan ilmanvaihto kerrostaloissa toimii ajastusten mukaan joko puoliteholla tai täysteholla. Kannattaa olla yhteydessä Tapiolan Lämpöön ja kysyä asiaa heiltä.

• Anonyymi

samaa kyselen itsekin...kylmä tulee minunkin yksiööni kun huipparin täysnopeus käynnistyy,siis niin kylmä veto että joutuu pukemaan talvitakin päälle,ylin kerros,koneellinen poistoilma ,korvausilma ikkunaräppänästä

• Anonyymi

Olen minä satoja huippuimureita talojen katoilta hakenut ja remontoinut ja paikalleen takaisin asentanut mutta yhdessäkään en ole mitään pakkasrajaa tai vahtia nähnyt.

• Anonyymi

mun kaverin naapuritaloyhtiössä ja sikon kerrostalossa on otettu puolinopeus käyttöön talvella ,kyllä niitä on,sisko sanoi että paljon parempi olla ja muutenkin kun ei tarvitse kuunnella sitä hirveää puhinaa venttiileistä

• Anonyymi

Siis reiluilla pakkasilla ei käytetä ollenkaan suurempaa tehoa.

• Anonyymi

kyllä,aivan turhaan talvipakkasella huudattaa huippuimuria,siinähän on 2 nopeutta puolinopeus jolla se on suurimman osan ajasta ja täysnopeus kerran tai 2 kertaa päivässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä,aivan turhaan talvipakkasella huudattaa huippuimuria,siinähän on 2 nopeutta puolinopeus jolla se on suurimman osan ajasta ja täysnopeus kerran tai 2 kertaa päivässä

Essonbaarista kajahti jälleen kekkoslovakian aikaisia oppeja.

Ei ole rakentamismääräykset useampaan vuosikymmeneen enää sallineet ilmavaihdosta tinkimistä pakkasen verukkeella.

Tosin vetohaittaahan näissä 50-luvun tekniikkaa edustavissa kerrostaloissa se koneellinen poisto aina aiheuttaa, mutta... no, tiesitte sen kyllä etukäteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1892
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      137
      962
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      728
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      24
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe