Magneettikuvaus

Anonyymi

Jos kuvataan lonkat tai alaselkä niin pitääkö päänkin olla siellä putkessa?

8

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä olen 170 cm pitkä, ja kun alaselkää kuvattiin, niin olin aikalailla kokonaan putkessa.
      Pää oli tosin ihan lähellä putken toista ulkoreunaa.

• Anonyymi

Kai sen pukukoppiinkin voi jättää, mutta silloin ei välttämättä ajatus kulje

• Anonyymi

Ei sinne putkeen kukaan ole jäänyt! Eikä satu!

• Anonyymi

Eikä se päänkään kuvaus ole mikään paha tilanne. Tässä joulukuun alussa olin juuri pari kertaa pään TT-kuvauksessa ja kerran magneettikuvauksessa. Vaikka magneetissa laitetaan se häkki kasvoille, ei se ainakaan minulla tuntunut ahdistavana. Rentouduin vain siksi lyhyeksi kuvaushetkeksi ja kuuntelin kuulokkeista haluamaani musiikkia.

• Anonyymi

Aloittajalla on ilmeisesti ahtaanpaikan kammo. En osaa vastata, mulla on kuvattu koko selkä ja silloin ainakin oli pääkin putkessa. Antavat jotain rauhoittavaa, jos tuntuu, että tarviset.

• Anonyymi

Jouduin kerran olemaan tunnin putkessa.
      Hoitajat ehdottivat, että päätukeen on mahdollista laittaa peili, jolloin näkee putken ulkopuolelle.
      Tuntui loistavalta idealta ja halusin kokeilla.

Itselläni ei ole ahtaan paikan kammoa, mutta tuli mieleen, että sellaista pitäisi aina käyttää kuvatessa, etenkin ahtaan paikan kammoisten kohdalla.

• Anonyymi

Mitäpä siitä peilistä näkee - tutkimushuoneen seinän. Mutta ehkäpä tuokin auttaa ahtaita paikkoja kammoksuvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä siitä peilistä näkee - tutkimushuoneen seinän. Mutta ehkäpä tuokin auttaa ahtaita paikkoja kammoksuvaa.

Mä näin peilin kautta hoitajat seinässä olevan lasin takana koneidensa ääressä.
        Siellä kävi muitakin hoitajia ja lääkäreitä, olihan tuota ihan ok seurailla aikansa kuluksi.
        Kun se peili oli, niin se putki ei näkynyt ollenkaan itselle.

Luulisin kyllä, että on avuksi ahtaan paikan kammoiselle, sitä mieltä ne hoitajatkin olivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4964
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4839
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4248
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      9
      3028
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2669
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2219
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe