Jos kuvataan lonkat tai alaselkä niin pitääkö päänkin olla siellä putkessa?
Magneettikuvaus
8
82
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen 170 cm pitkä, ja kun alaselkää kuvattiin, niin olin aikalailla kokonaan putkessa.
Pää oli tosin ihan lähellä putken toista ulkoreunaa. - Anonyymi
Kai sen pukukoppiinkin voi jättää, mutta silloin ei välttämättä ajatus kulje
- Anonyymi
Ei sinne putkeen kukaan ole jäänyt! Eikä satu!
- Anonyymi
Eikä se päänkään kuvaus ole mikään paha tilanne. Tässä joulukuun alussa olin juuri pari kertaa pään TT-kuvauksessa ja kerran magneettikuvauksessa. Vaikka magneetissa laitetaan se häkki kasvoille, ei se ainakaan minulla tuntunut ahdistavana. Rentouduin vain siksi lyhyeksi kuvaushetkeksi ja kuuntelin kuulokkeista haluamaani musiikkia.
- Anonyymi
Aloittajalla on ilmeisesti ahtaanpaikan kammo. En osaa vastata, mulla on kuvattu koko selkä ja silloin ainakin oli pääkin putkessa. Antavat jotain rauhoittavaa, jos tuntuu, että tarviset.
- Anonyymi
Jouduin kerran olemaan tunnin putkessa.
Hoitajat ehdottivat, että päätukeen on mahdollista laittaa peili, jolloin näkee putken ulkopuolelle.
Tuntui loistavalta idealta ja halusin kokeilla.
Itselläni ei ole ahtaan paikan kammoa, mutta tuli mieleen, että sellaista pitäisi aina käyttää kuvatessa, etenkin ahtaan paikan kammoisten kohdalla.- Anonyymi
Mitäpä siitä peilistä näkee - tutkimushuoneen seinän. Mutta ehkäpä tuokin auttaa ahtaita paikkoja kammoksuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä siitä peilistä näkee - tutkimushuoneen seinän. Mutta ehkäpä tuokin auttaa ahtaita paikkoja kammoksuvaa.
Mä näin peilin kautta hoitajat seinässä olevan lasin takana koneidensa ääressä.
Siellä kävi muitakin hoitajia ja lääkäreitä, olihan tuota ihan ok seurailla aikansa kuluksi.
Kun se peili oli, niin se putki ei näkynyt ollenkaan itselle.
Luulisin kyllä, että on avuksi ahtaan paikan kammoiselle, sitä mieltä ne hoitajatkin olivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708