Mikä olis paras liikutuskeino venäjänvinttikoiralle??? Siskolla semmonen on mutta kun ei oikein oo aikaa sille kun on toinenkii koira.
Ite voisin sitä muuten lenkillä käyttää mutta koira vetää aika paljo kun on melko iso. Häkki on melko pieni tai oikeastaan ihan liian pieni sille. Olisko järkevää rakentaa isompi häkki vai käyttää säännöllisesti lenkillä?
Mikä...
3
432
Vastaukset
- Sisko
Taitaa olla pilajuttu. On sitä jollakin huvinsa. Odottelet varmaankin paljon palautetta.
- Epuliini
Miten niin on pilailua jos kysyy miten koiraa ois paras tapa ulkoiluttaa jos se on iso ja voi vettää nurin tämmösen yläaste-ikäsen.
- nippe
Epuliini kirjoitti:
Miten niin on pilailua jos kysyy miten koiraa ois paras tapa ulkoiluttaa jos se on iso ja voi vettää nurin tämmösen yläaste-ikäsen.
parasta vinttikoirille,että saa kunnon spurtit.meillä myös borzoi ja senhän olisi usein päästävä laukkaamaan kunnolla.venakko on sellanen pyrähtelijä,ottaa spurtit ja rauhottuu ja taas mennään.meillä tosin tulee tosi hyvin luokse,kuulemma tuppaavat karkailemaan ja tietysti riistavietti on niin voimakas,että kun saalista näkee ni se on menoa.pitää olla turvallista päästää se koira irti.me asutaan maalla,joten on mahdollisuuksia pitää irti metsälenkeillä.jos ei ole jokapäiväistä irti pitomahdollisuutta ni sitten ehdottomasti lenkkeilyä niinku muillakin koirilla.kokeile makupaloilla seuraamista jos rauhottus.ei nyt äkkiseltään tule muuta mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3455422Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852951942Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1061715- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423