Mikä olis paras liikutuskeino venäjänvinttikoiralle??? Siskolla semmonen on mutta kun ei oikein oo aikaa sille kun on toinenkii koira.
Ite voisin sitä muuten lenkillä käyttää mutta koira vetää aika paljo kun on melko iso. Häkki on melko pieni tai oikeastaan ihan liian pieni sille. Olisko järkevää rakentaa isompi häkki vai käyttää säännöllisesti lenkillä?
Mikä...
3
397
Vastaukset
- Sisko
Taitaa olla pilajuttu. On sitä jollakin huvinsa. Odottelet varmaankin paljon palautetta.
- Epuliini
Miten niin on pilailua jos kysyy miten koiraa ois paras tapa ulkoiluttaa jos se on iso ja voi vettää nurin tämmösen yläaste-ikäsen.
- nippe
Epuliini kirjoitti:
Miten niin on pilailua jos kysyy miten koiraa ois paras tapa ulkoiluttaa jos se on iso ja voi vettää nurin tämmösen yläaste-ikäsen.
parasta vinttikoirille,että saa kunnon spurtit.meillä myös borzoi ja senhän olisi usein päästävä laukkaamaan kunnolla.venakko on sellanen pyrähtelijä,ottaa spurtit ja rauhottuu ja taas mennään.meillä tosin tulee tosi hyvin luokse,kuulemma tuppaavat karkailemaan ja tietysti riistavietti on niin voimakas,että kun saalista näkee ni se on menoa.pitää olla turvallista päästää se koira irti.me asutaan maalla,joten on mahdollisuuksia pitää irti metsälenkeillä.jos ei ole jokapäiväistä irti pitomahdollisuutta ni sitten ehdottomasti lenkkeilyä niinku muillakin koirilla.kokeile makupaloilla seuraamista jos rauhottus.ei nyt äkkiseltään tule muuta mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760