Mitä kaikkee te juotte yleensä? Ite kahvii, mehukatin sokeritonta tiivistettä (oon miettinu et pystyyköhän siit mehusta tekee kalorittomii mehujäitä?), sit lidlin halpis energiajuomii ja limui sokerittomii siis.
Parhaat kalorittomat juomat?
2
1037
Vastaukset
- Anonyymi
Keinotekoiset makeutusaineetkaan eivät ole kauhean terveellisiä. Suurin osa "ravinnostasi" on siis lisäaineita. Tosin eipä anoreksiakaan ole terveellinen tila elimistölle.
En ole anoreetikko, mutta käytän paljon erilaisia yrttiteelaatuja. Maustan 1/2 l teetä yhdellä steviapuristeella. Oikeaoppisesti muuten aito tee pitäisi juoda ilman makeutusta. Monen yrttiteenkin pystyy juomaan makeuttamatta, kuten piparminttuteen. Rooibostee on myös hyvää. Kaakaonkin voi tehdä varsin vähäenergisesti, mutta anoreetikon näkökulmastahan se on tietysti energiapommi. Eli tummaa kaakaojauhetta, kuumaa vettä, itse makeutan kaakaon koivusokerilla ja laitan lorauksen kauramaitoa, kaurakermaa tai kookosmaitoa tai -kermaa. Noin teoriassa kaakaon siis voisi tehdä siten, että ainoa energian lähde olisi itse kaakaojauhe, jos sen juo "mustana" ja makeuttaa stevialla tai hermesetaksella. - Anonyymi
Ite Faxe Kondi Booster sitruunan makuinen 0 calorie energiajuoma, tosi vähäkalorisii on erilaiset Pepsi Maxit ja sokerittomat limut. Tietty kahvit ja teet ilman maitoa tai sokeria ovat aina tosi vähäkalorisia tai kalorittimia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693155
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461774Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1581641- 771564
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361448Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m781290The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581102
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251085