Akrekaattia saa huudattaa 24h jotta saa virtaa tietokoneeseen ja kotistereoon .
Puita menee ainakin 10 laatikollista kun mökillä 10as pakkasta
Tänään alkaa mökkikausi
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkä tämä liittyy aurinkosähköön?
- Anonyymi
Kyllä se liittyy aurinkosähköön. Nimittäin nyt on RÄVÄHTÄNYT. Soosia tulee taivaalta. Nyt voi siis mielin määrin huudattaa stereoita aggrekaatin sijaan. Katsoin just oman 5 kw systeemin tehonantoa. 2.5 kilowattiahan siellä pauhasi tehoa niin että paikat rutisi. Sitä samaa se on täst edespäin marraskuun alkuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se liittyy aurinkosähköön. Nimittäin nyt on RÄVÄHTÄNYT. Soosia tulee taivaalta. Nyt voi siis mielin määrin huudattaa stereoita aggrekaatin sijaan. Katsoin just oman 5 kw systeemin tehonantoa. 2.5 kilowattiahan siellä pauhasi tehoa niin että paikat rutisi. Sitä samaa se on täst edespäin marraskuun alkuun asti.
Missä tässä alkuperäisessä jutussa puhuttiin aurinkosähköstä? Ei missään.
"Akrekaattia saa huudattaa 24h jotta saa virtaa tietokoneeseen ja kotistereoon .
Puita menee ainakin 10 laatikollista kun mökillä 10as pakkasta"
Eikä sinulla mitään 5kW järjestelmää mökillä ole, silläsehän olisi aivan järjettömän kokoinen tarpeeseen verrattuna. Kylllä stereot ja läppäsi pienemmälläkin toimivat.
Kunhan satuilet...kasva aikuiseksi ja kirjoita asiasta. Vai oletko vain tyhmä?
- Anonyymi
Unohdit mainita että aurinkosähkö on ILMAISTA !!
- Anonyymi
Kyllä mulla vaan valitettavasti on 5 kW:n systeemi. En olis ilman sitä voinut sanoa RÄVÄHDYKSEN olevan täällä ja nyt. Soosia tulee, soosia menee. Kun ruvetaan tekemään jotain niin se pitää tehdä isosti eikä kituuttaa ledinauhojen varassa 60 Ah:n akun kanssa. Tänään oli esimerkiksi saunan lattialämmitys päällä. Olipa mukavan lämmin lattia. Vaimokin innostui illalla viikkaileen lampaantaljaa takan eteen. Tiedätte mitä tarkoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla vaan valitettavasti on 5 kW:n systeemi. En olis ilman sitä voinut sanoa RÄVÄHDYKSEN olevan täällä ja nyt. Soosia tulee, soosia menee. Kun ruvetaan tekemään jotain niin se pitää tehdä isosti eikä kituuttaa ledinauhojen varassa 60 Ah:n akun kanssa. Tänään oli esimerkiksi saunan lattialämmitys päällä. Olipa mukavan lämmin lattia. Vaimokin innostui illalla viikkaileen lampaantaljaa takan eteen. Tiedätte mitä tarkoitan.
Vaimosi taisi vahingossa paljastaa, että lämpö torppaan tuleekin takasta eikä aurinkopaneeleista. Miksi muuten olisi taljaa takan eteen levitellyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimosi taisi vahingossa paljastaa, että lämpö torppaan tuleekin takasta eikä aurinkopaneeleista. Miksi muuten olisi taljaa takan eteen levitellyt?
Pökköä pesään ja pakkasta riittää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko onnellinen yhdyntä?, -ettei vain pylly palanu kuumaan sähkötakkaan...
- Anonyymi
Harakan pesää ei kannata alkaa lämmittelemään, kuin vasta kevät aurinkossa, jotta ei ilimasto kärsi?
- Anonyymi
Köyhän paras huvitus on vilkas mielikuvitus.
- Anonyymi
No mikä tässä nyt on mielikuvitusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä tässä nyt on mielikuvitusta?
Itse rakennettu talven kestävä kesämökki !
Missä aurinko ?
Pilvistä on ?
Oneksi agrekaatti toimii ,24h huutaa ,välillä tankataan DIESELIÄ noin 6tunnin välein ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse rakennettu talven kestävä kesämökki !
Missä aurinko ?
Pilvistä on ?
Oneksi agrekaatti toimii ,24h huutaa ,välillä tankataan DIESELIÄ noin 6tunnin välein !Ai että ihan DIESELIÄ, me tankataan polttoöljyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että ihan DIESELIÄ, me tankataan polttoöljyä.
Mikä mikä mikä nyt on. Ainakin meilläpäin tulee soosia taivaan täydeltä. Ei tarvi dieseliä polttoöljystä puhumattakaan. Onko teillä erilainen aurinko siellä? Musta aurinko?
Meilläpäin on yhtä kuin Varsinais-Suomi.
Aina aamulla noin klo 8 RÄVÄHTÄÄ tytinä päälle. Iltaan saakka paukuttaa ja rutisee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777