mist sais hyvää musaa ilmaseks??(ilman imutus-ohjelmaa)

musa friikki

mist sais sitä paljon puhuttua hyvää musaa ilmaseks?????

24

8728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

      Et siis oo valmis maksamaan hyvästä musiikista vaivaista kolmeakymppiä?

      • Nahka Naama

        Pikemminkin parikymppiä;) Mut oon samaa mieltä kanssas, miks kaikki muka pitäis saada ilmaseks?! Jo on prkl kun ei voida maksaa sitä vaivaista kahtakymppiä!!


      • Jesse N
        Nahka Naama kirjoitti:

        Pikemminkin parikymppiä;) Mut oon samaa mieltä kanssas, miks kaikki muka pitäis saada ilmaseks?! Jo on prkl kun ei voida maksaa sitä vaivaista kahtakymppiä!!

        no jo on! siyä voi kuunnella netissä ilmaseks ku näyttää teil olevan netti! ni miks pitäis ostaa levy? http://www.youtube.com/ sieltä voi kuunnella! vaikka kyllä levyilläkin on omat hyvät puolensa mut tossa hyvää musaahttp://www.youtube.com/watch?v=8JjcV7N4lfI


      • akfksi

      • Minä maalta

        Mut kaikilla ei oo välttämättä sitä 30 euroo. Esim. meillä ei käytetä tollasiin turhuuksiiin. Meidän perheessä on 5 henkeä ni pitäs vaatteet,ruuat,koulutarvikkeet ja tms. mitä tarvitaan karjan pidossa.


      • amerikan idiootti

        onko järkee ladata jostain ilmaseks hyvä musa täytyy ostaa!


      • Hyazinth
        amerikan idiootti kirjoitti:

        onko järkee ladata jostain ilmaseks hyvä musa täytyy ostaa!

        saa tehdä omalla musiikillaan mitä huvittaa.Häh!


      • Jesse N
        amerikan idiootti kirjoitti:

        onko järkee ladata jostain ilmaseks hyvä musa täytyy ostaa!

        no mitä vikaa on lataamisessa vaikka en ite lataa vaan kuuntelen netis


      • Jesse N
        Hyazinth kirjoitti:

        saa tehdä omalla musiikillaan mitä huvittaa.Häh!

        miten nii omalla musalla? se tarkottais sitä et sä oot tehny sen! me ei puhuta siit et mitä musalla saa tehä!


    • myös syödä.

      Hävetkää.
      Vaikka itsekin olisitte miten tyhjätaskuisia, on myös muusikoiden saatava palkkansa. Meidän iloksemmehan he musiikkiaan tekevät.

      JK. Olen taksiautoilija joka maksaa iloisena Teosto-maksujakin vaikka lehdissä sanotaan alani ihmisten kiroavan sitä pikkusummaa.

      • rami

        Eikä siellä TOP 40:ssä kauaa keikuta, jos kaikki lataa musan ilmaseks. ;) Tiedoksi niille, jotka haluu GD:n siellä pysyvän. ;)

        Mut tosissaan, mehän sitä palkkaa niille maksetaa(periaatteessa) ja mä ainakin maksan ihan mielellään, korkoineen. ;)


      • ja...
        rami kirjoitti:

        Eikä siellä TOP 40:ssä kauaa keikuta, jos kaikki lataa musan ilmaseks. ;) Tiedoksi niille, jotka haluu GD:n siellä pysyvän. ;)

        Mut tosissaan, mehän sitä palkkaa niille maksetaa(periaatteessa) ja mä ainakin maksan ihan mielellään, korkoineen. ;)

        kirjastosta saa ilmaseks(kuhan muistaa palauttaa ajois;)hyvää musaa.


      • olli

        Jos levy maksaa 20€,niin soittaja saa siitä 1€,loput kuorii bisneksen tekijät.Musantekijät on ihan tyytyväisiä kun joku kuuntelee ja diggaa niiden musaa.Eli eiku imuttamaan.


      • lkjhgfda

        niin! ihanaa että joku on kanssani samaa mieltä!! musiikin ilmaiseksi lataaminen on sama juttu jos vaikka ottaa taksin eikä maksa :/ tai tai tai varastaa kaupasta tavaraa >:/ hyihyi lataajat >:P


      • jesse n

           Hävetkää.
        Vaikka itsekin olisitte miten tyhjätaskuisia, on myös muusikoiden saatava palkkansa. Meidän iloksemmehan he musiikkiaan tekevät.

        toi on ky totta. mä kuuntelen silti netis mut en aina


    • ...

      ei yhtään mistään. Artistin täytyisi kuitenkin tehdä elantonsa myymällä levyjä, joten levyjen polttaminen/imuttaminen netistä jotain niin äärimmäisen halveksuttavaa ja typerää. Vittu, ostakaa niitä levyjä, helvettiäkö sitä kaikki pitäisi aina saada ilmaiseksi. Ai niin, mutta nykyäänhän kaikkien mentaliteetti on kaikki-tänne-heti-mulle nyt. Just joo.

    • Sryyy

      No, hyvä, nopee ja ILMAINEN imurointi ohjelma, LimeWire. Sitä et kysyny, mutta kuitenkin. ;)

      • Sabbathisti/Motörheadisti

        Imurointi on paskaa! Itse imuroin koneelle musiikkia mutta en polta sitä enää levykkeelle. Suosittelen, jos rupeat imuuttamaan, niin silytä se tietokoneella ja jos se on hyvää musiikkia, niin sitten kipin kopin levykauppaan. Ei mitään sellaista että "joo hyvä meinkin" ja sitten on hyllyt täynnä kopsattuja CD -levyjä. Se on paskaa isolla P:llä. Kokemuksesta tämäkin on tullut selväksi. Kopsasin aina levylle asti uutaman levyn ja nyt on suru puserossa että näistä on päästävä eroon! Miettikää jos olette koneen ääressä ja olette kopsaammassa musiikia levylle, niin suosittelen että mietit vielä kerran ennen kuin teet sen!


      • Punk-Rock
        Sabbathisti/Motörheadisti kirjoitti:

        Imurointi on paskaa! Itse imuroin koneelle musiikkia mutta en polta sitä enää levykkeelle. Suosittelen, jos rupeat imuuttamaan, niin silytä se tietokoneella ja jos se on hyvää musiikkia, niin sitten kipin kopin levykauppaan. Ei mitään sellaista että "joo hyvä meinkin" ja sitten on hyllyt täynnä kopsattuja CD -levyjä. Se on paskaa isolla P:llä. Kokemuksesta tämäkin on tullut selväksi. Kopsasin aina levylle asti uutaman levyn ja nyt on suru puserossa että näistä on päästävä eroon! Miettikää jos olette koneen ääressä ja olette kopsaammassa musiikia levylle, niin suosittelen että mietit vielä kerran ennen kuin teet sen!

        Mä oon samaa mieltä!
        ja sitä paitsi... ei oo oikein "reilua" sitä bändii kohtaan että lataa sen kaikki musat...
        mä ainaki teen niin että:
        otan pari kappaletta ja jos se on tarpeeks hyvä nii ostan cd!
        esim. nytki ostan kaikki Green Dayn cd!
        vaikka tää nyt ei tänne kuuluis nii silti laitan:
        Kiitti Green Dayn pojat (Tré,Mike ja Billie) että soitatte hyvää musaa! te annoitte mulle kitaran soiton kipinän...:D ja nyt soitan bändiski..:D KIITTI TOSI PALJO!!!
        :D


      • mäkä
        Punk-Rock kirjoitti:

        Mä oon samaa mieltä!
        ja sitä paitsi... ei oo oikein "reilua" sitä bändii kohtaan että lataa sen kaikki musat...
        mä ainaki teen niin että:
        otan pari kappaletta ja jos se on tarpeeks hyvä nii ostan cd!
        esim. nytki ostan kaikki Green Dayn cd!
        vaikka tää nyt ei tänne kuuluis nii silti laitan:
        Kiitti Green Dayn pojat (Tré,Mike ja Billie) että soitatte hyvää musaa! te annoitte mulle kitaran soiton kipinän...:D ja nyt soitan bändiski..:D KIITTI TOSI PALJO!!!
        :D

        Ei poltettavan musan tartte ilmaista olla. Mun mielestä pääpointti on se, että saa biisin kerrallaan. Mua ärsyttää, että ostetussa levyssä voi olla muutaman hyvä biisi ja muut pelkkää täytettä:(

        Uudet artistit voi olla ihan tyytyväisiäkin, että heidän musiikkiinsa tutustutaan ilmaiseksi, näin saadaan persoona tunnetuksi ja mahdollisia levyn ostajia sekä keikalla kävijöitä. On tosi paljon aivan tuntemattomia bändejä, jotka ei saa mitään materiaaliansa esiin, ellei joku levy-yhtiö älyä heitä bongata.


      • MITSKU2
        mäkä kirjoitti:

        Ei poltettavan musan tartte ilmaista olla. Mun mielestä pääpointti on se, että saa biisin kerrallaan. Mua ärsyttää, että ostetussa levyssä voi olla muutaman hyvä biisi ja muut pelkkää täytettä:(

        Uudet artistit voi olla ihan tyytyväisiäkin, että heidän musiikkiinsa tutustutaan ilmaiseksi, näin saadaan persoona tunnetuksi ja mahdollisia levyn ostajia sekä keikalla kävijöitä. On tosi paljon aivan tuntemattomia bändejä, jotka ei saa mitään materiaaliansa esiin, ellei joku levy-yhtiö älyä heitä bongata.

        POLLARIT EHKÄ KIERTELEE NETISSÄ JA VARSINKIN SUOMI 24 SIVULLA! MUT IHAN SAMA SE MULLE MUUTEN ON! JA ÄLKÄÄ IMUROIKO SE ON TYHMÄ JUTTU KAIKKI LUULEE ETTÄ TE JOTKA IMUROITTE ON NIIN KÖYHIÄ ETTÄ TEIDÄN ONPAKKO IMUTTAA :)


    • MUSAMAISTERI

      tollanen ku kohit.net löytyy paljon erilaisia biisejä ilmatteeks

      • ihme tellen

        eikös nää ihmiset ime bittejä ja minkäs ne voi kun tietokone muuttaa sen ääneks ja joslus ihan miellyttäväksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe