Nii, siis kaikki ylistää Chili Pepperssii (enkä mä tee poikkeusta...), mut onko kukaa yrittäny soittaa niitten biisejä? Mä oon ite yrittäny harjotella rummuilla. Hallussa on jo mm. Around the World, Californication, Blood Sugar sex magik. Kuka tulis soittaa ton Around the Worldin bassolla? Mä en oo viel löytäny ketää...
Nii ja mä teen poikkeuksen. Red Hot Chili Pepperssin paras levy on Mothers Milk.
Nii, ja parempaa punk/rock rumpalia, kuin Chad Smith ei ole maan päällä. :p
Onko kukaan soittanu?
6
600
Vastaukset
- duff
oon muutamia biisejä koittanut bassolla.
on kyllä aika epätoivoista touhua,
kun en edes osaa soittaa, rämpytän vaan huvin vuoksi.
ainakin joku otherside ja pea menee jotenkin. around the world olisi kyllä kiva,
jos jotain osaisi O.x - Nahka Naama
...Tulee aina joskus soiteltua:) Enhän mä mikään Frusciante oo, mutta sinnepäin... Mehän voitais kolmistaa jamitella vähä Chili Pippureita;)
- Red Hot
niin, täällä meillä päin on ainakin yksi basisti jonka tiedän ja oon nähny soittavan Around the Worldin bassolla, ja kyllä se ainaki kuulosti menevän aivan oikein.
- Chili_
Oon kitaralla muutamii biisei yritelly... Enemmän tota uutta tuotantoo. Enkä yllä millekkään huipputasolle, mutta kyl se ainakin oikeelta kuulostaa :D
- d--b
Siis mun tavotteena olis joskus hamassa tulevaisuudessa osata soittaa ainaka kymmenen biisii kaikil soittimil, mut se ei varmaa onnistu. Ei Chadin kaikki kompit oo loppujen lopuks nii hirveen vaikeita, mut niitä pitää vaan soittaa, ja soittaa, ja soittaa, ja...
Ja sit ku ne osaa soittaa, nii mä veikkaan et jaksaa soittaa vaa yhe biisn kerral.
Vilkaskaapa Slane Castlen dvd:tä. Siin se hullu soittaa kaks biisii ja intron putkee :p
Ps. Mennää vaa jamittelee...- Froosh
Oon tässä muutaman vuoden harjotellu Peppersien biisejä ja voin hyvällä omalla tunnolla sanoa, että kaikki BloodSugarista ByTheWayhin onnistuu sekä kitaralla, että bassolla...
Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692586
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542543- 851451
- 2271447
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"197965- 80852
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739