Teetkö verkostoa ja kuinka paljon tienaat?
Kuinka paljon tienaat
Anonyymi
12189
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 12
Vanhimmat
Massipäällikkö raportoi:
20-30 donaa/kk
Teen verkostoa ja koko ajan hymyilyttää!
Ja autonahan Massipäälliköllä on 2019 - mallin S500 AMG.
Siitä on helppo ottaa itsekullekin motivaatiota!
Vaaditaan taitoa, osaamista ja työtä. Paljon työtä. Peukaloita pyörittämällä ei hyviin tuloksiin pääse.
Harmi, että useat teistäkin ovat haavelijoita, laiskoja otuksia, joille itsensä likoon laittaminen on vieras ajatus. Ei elämä ikuisesti kestä, siitä pitää nauttia!
Olen+mukana+tunnetussa,+kansainvälisessä+suoramyyntiketjussa+ja+tuotteiden+myynnillä+olen+tällä+hetkellä+tienannut+1,1+euroa+jokaista+eurolla+ostamaani+tuotepakettia+kohti.+Matkakuluja+yms-+kutsujen+järjestämisiä+en+ole+huomioinut,+koska+autolla+ajan+joka+tapauksessa+saman+kilometrimäärän+kuin+nytkin+ja+kutsujen+järjestämiselle+ei+voi+hintalappua+laskea,+koska+yhteisöllisyys+ja+verkostojen+luominen+ovat+tulevaisuuden+rakentamista.
Omasta+alalinjasta+puuttuu+vielä+yksi+uusi+jälleenmyyjä,+jolloin+yhtiö+maksaa+markkinointipakettiin+sijoittamani+summan+5+%+korolla+takaisin.
En+jäisi+palkkatyöstä+tämän+takia+pois,+mutta+myös+tunteja+tulee+verkostomarkkinoinnissa+paljon+vähemmän+ja+uusien+ystävyyssuhteiden+arvoa+ei+voi+rahassa+mitata.
Kuulostaa todella omituiselta mallilta, älä todellakaan jätä päivätyötä, jos sellainen sattuu olemaan!
Mene mieluummin vaikka päivätansseihin ja tempaise pikku kännit alle, kyllä niitä ystäviä näin löytyy paljon hauskemmallakin tavalla, kuin pitämällä jotain kämäisiä kutsuja.
Järki käteen!
Minä taas tienasin miinus 200 euroa kuussa aikoinaan tulin järkiin ja lopetin
Siis vain 2400 euroa tappiota vuodessa :)
Ehkä teet jotain väärin (teit) jos käyttää järkeä, voi päästä Massipäällikön tuloihin!
Varttimilli vuodessa pitää köyhyyden loitolla!!
Suosittelen!
Varttimilli vuodessa on helppoa kun myy Zinzinoa.
Jo meidän yrityksemme nimi kalskahtaa menestykselle. ZINZINO
Hymy on herkässä kun Zinzinon osake on taivaissa, liikevaihto rakettimaisesti nousussa ja asiakkaat tyytyväisiä terveystuotteisiimme. Eikä meitä itsenäisiä toiminimiyrittäjiä harmita kun pankkitilin saldo kasvaa kohisten.
Peuriz
Aivan, nimi nimenomaan "kalskahtaa" mutta mille, se onkin toinen tarina.
Prkle kun ottaa nuppiin. Lensin Finnairilla Oulusta Helsinkiin. Otin mukaani pähkinäpussin kun tunnin lennolla ei ruokaa tarjoilla. Otin maskin pois ja napostelin pähkinöitä nautiskellen ja omaan tahtiin. Lentoemäntä käski laittaa maskin naamalle. Kieltäydyin, sillä minulla oli ruokailu kesken. Siis pähkinöitten napostelu.
Lisäksi myyn menestyksekkäästi Zinzinon terveysvaikutteisia tuotteita itsenäisenä toiminimiyrittäjänä. Kerroin laittavani maskin kun olen lopettanut ruokailun. Se ei käynyt lentoemolle.
Päädyin 6kk ajaksi Finnairin lentokieltolistalle.
Nyt aion haastaa Finnairin ja sen toimivaltansa ylittäneen lentoemon oikeuteen ja varmasti voitan. Tulen aivan takuuvarmasti korvauksena jatkossa lentämään Finnairin ensimmäisessä luokassa, ilmaiseksi ja lentoemännät nuolevat jalkojani kun joutuvat nöyrtymään.
Nyt tarvitsen vain vähintään Suomen parhaan lakimiehen tai jonkun Euroopan huipuista joka lähtee ajamaan syytettä Finnairille ja lentoemolle. Lisäksi jos joku tuntee lentäjiä niin heidän palveluitaan tarvitaan. Yleensä lennän joka viikko Hki-Oulu-Hki
Peuriz
Oletteko koskaan miettineet, kun zinzinolaiset niin sydämellä ovat mukana ihmisten terveyttä parantamassa, niin miksei kyseiset tuotteet ole kaikkien saatavilla vaikka apteekista? Mahdottoman loisteliaat terveystuotteet, mutta silti tuotteet ovat saavutettavuudeltaan kovin vaikeasti saatavilla. Ei tarvitse kovin paljon laskea, jotta ymmärtää verkostomarkkinoinnin idean. Raha siinä on se mikä innostaa ihmisiä markkinoimaan tuotetta, ei terveysvaikutukset.
Tutkittua tietoa tuotteiden mahtavuudesta ei taida löytyä, kuin itse zinzinon omista tutkimuksista. Tämän kun jokainen Hannu Iisalmelta ymmärtäisi.
Hyväuskoisia ihmisiä on maailma täynnä ja ideana ihan ok, moraalisesti toki arvelluttava bisnes.
Ps. Tuotteet, jota sinulle myydään zinzinolta ei pelasta terveyttäsi.
No mutta! Kysehän on siitä että näitä maailman PARHAITA tuotteita ei ANNETA apteekeille! Ne ovat zinzinon kautta tarjolla VAIN SINULLE. Tämä on erikoistarjous joka on voimassa vain vähän aikaa. TARTU HETI tai muuten jäät vaille.
Tällaisella selilyksellä yhteiskuntamme viisiprosenttilaiset menevät retkuun. Heitä ei voi auttaa. He nielevät kaiken ja uskovat kaiken.
Olen kolmessa verkossa mukana. Myyn pesuaineita, vitamiineja ja liittymiä. Alajaostoa olen saanut hommattua yli sata värjättyä,siis yhteensä. Tulot kuukautta kohti 400-500€. Pakolliset menot noin 2000€ sis. Puhelin,matka,rekry, myynti...ym kulut. Olen virkavapaalla lehtorin virasta hakeakseni taloudellista riippumattomuutta, mutta taitaa rahat loppua ennen kuin sen saavutan