Tätä ilmiötä olen ihmetellyt jo vuosia, että aina kun minulla on vatsahappovaiva oikein pahana, herään aamuisin siihen että sydämeni takoo tuhatta ja sataa. Miten ihmeessä vatsavaiva voi vaikuttaa sydämeen???
(Olen ollut tähystyksessä -95, jolloin ei löytynyt vatsahaavaa. Haavalääkkeet kuitenkin silloin auttoivat poltteeseen. Sittemmin olen käyttänyt käsikaupan happolääkkeitä.)
(Olen ollut tähystyksessä -95, jolloin ei löytynyt vatsahaavaa. Haavalääkkeet kuitenkin silloin auttoivat poltteeseen. Sittemmin olen käyttänyt käsikaupan happolääkkeitä.)
Vastaukset 3
Vanhimmat
Happovaivat voivat aiheuttaa sydämentykytystä on itselläkin joskus.
Ahdistuneisuus tekee tuota, eli hapot menevät sekasin, sydän jyskyttää jne..että tarkkaileppa itseäsi, tunnetko olevasi masentunut? peloissasi? Eli saattaa olla psykosomaattista oireilua. Kirjotteleppa lisää..
Useinhan minulla on vatsahappo vaivannut about viikko jonkin suuren riidan/raivokohtauksen tms. jälkeen. Että sikäli kyllä psyykkisperäinen; mutta masentunut tai peloissani en nyt ole. Kyllä se on tämä happo kun minun kehooni nyt eniten vaikuttaa (näyttää tosin jo helpottavan).
On se kyllä veemäistä että rankaistaan ikäänkuin jälkijunassa siitä että jostakin asiasta suuttuu... Mutta ei sekään onnistu että kaiken paskan aina nielisi ihan lammasmaisesti vaan. No, minkäs teet.