Kuten valtalehti kertoo keskusta jatkaa Kannuksen valtapuolueena. Keskusta on tehnyt hyvää työtä Kannuksessa jo vuosikymmenet ja sama tulee jatkumaan vaikka valtuusto uudistuu uusilla kasvoilla jonkin verran.
Keskusta tulee yllättämään hyvällä vaalituloksella.
16
154
Vastaukset
- Anonyymi
Sama paska siis jatkuu, vähän eri paketissa.
- Anonyymi
Kuka hullu Keskustaa äänestää ? Minkä takia ???
- Anonyymi
Kyllä, nyt on hyviä vaihtoehtoja ketä äänestää ja ehkä saadaan järkeviä valittua.
- Anonyymi
Keskustalle tulee rökäletappio kun "Putin ja lahkolaiset" ei ota kaikkea vanhoja valtuutettuja ehdokkaiksi, kun nämä "lahkottomat" ajattelee omilla aivoillaan.
"Ollin oppivuodet" teki katastrofin kaupungin taloudelle. Toivottavasti äänestäjät ymmärtää vaihtaa valtaa. Puheenjohtajisto tulee ainakin vaihtaa. - Anonyymi
Kuka äänestää kepua? Ei kukaan! Eikä persuja eikä kokoomusta!
- Anonyymi
Keskustalle tulee kova tappio..Äänestäjät vihaisia , äänestävät muita puolueita.. Keskusta pettänyt taas ...
- Anonyymi
Tokkopa.
- Anonyymi
Saatte pitää hyvänänne !
- Anonyymi
Nyt siellä on varteenotettavia ehdokkaitakin, toisin kuin persuilla tai kokoomuksella. Veikkaan näillä ehdokkailla keskustan pärjäävän hyvin.
- Anonyymi
Älä naurata 😁😁😁😁 Lama syvenee Kannuksessa keskustan takia
- Anonyymi
Persujen roskapostikampanjat ovat tyssänneet joka puolella Suomea. Lähtivät soitellen sotaan ja nyt maksavat siitä.
- Anonyymi
Keskustalaista "kehittämistä" https://kannus10.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting&id=202172
Kannus nousuun!- Anonyymi
😁😁😁😁😁😁😁😁 🤡🤡🤡🤡
- Anonyymi
Niin, nykyiset on nykyisiä ja tulevat on tulevia.
- Anonyymi
Tää on hyvä!🙈🤣🙈
- Anonyymi
Kakkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413