Olen 59 vuotias nainen ja minulla on 23 vuotias poika joka viettää paljon aikaa luonani. Muutama päivä sitten olin tulossa suihkusta ja kuivailin itseäni niin näin kun poikani otti minusta kuvia. En ole vielä ottanut asiaa esille tai kertonut pojalle että tiedän hänen ottaneen kuvia. Voiko olla että poikani kiihottuu minusta?
En tiedä miten toimia
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
Puhu suoraan ja sano että se on rikos kuvata jos ei ole lupaa.
Sano myös että tarvitset tilaa enemän että ei kukaan ole kameran kanssa jos tulee suihkusta. Sano että se on sairasta.
Tietenkin jos tykkäsit siitä ja olet trolli. - Anonyymi
Ota asia puheeksi mutta yritä olla suuttumatta ja pysyä rauhallisena. Puhu poikasi kanssa asiasta. Vaikka väitetään niin se ei ole mitenkään epätavallista että pari kymppinen nuori mies himoitsee omaa äitiään mutta siitä ei puhuta. Toki kuvaaminen ilman lupaa ei ole hyväksyttävää mutta todennäköisesti poikasi halusi vaan katsella alastonta äitiään ja runkata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238989Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3701808Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3341667- 931543
- 4021518
- 61325
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331110Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241066Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521032- 36988