Olen 59 vuotias nainen ja minulla on 23 vuotias poika joka viettää paljon aikaa luonani. Muutama päivä sitten olin tulossa suihkusta ja kuivailin itseäni niin näin kun poikani otti minusta kuvia. En ole vielä ottanut asiaa esille tai kertonut pojalle että tiedän hänen ottaneen kuvia. Voiko olla että poikani kiihottuu minusta?
En tiedä miten toimia
2
152
Vastaukset
- Anonyymi
Puhu suoraan ja sano että se on rikos kuvata jos ei ole lupaa.
Sano myös että tarvitset tilaa enemän että ei kukaan ole kameran kanssa jos tulee suihkusta. Sano että se on sairasta.
Tietenkin jos tykkäsit siitä ja olet trolli. - Anonyymi
Ota asia puheeksi mutta yritä olla suuttumatta ja pysyä rauhallisena. Puhu poikasi kanssa asiasta. Vaikka väitetään niin se ei ole mitenkään epätavallista että pari kymppinen nuori mies himoitsee omaa äitiään mutta siitä ei puhuta. Toki kuvaaminen ilman lupaa ei ole hyväksyttävää mutta todennäköisesti poikasi halusi vaan katsella alastonta äitiään ja runkata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4741703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641328Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100885
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19846Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65726- 43724
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15691