Olen 59 vuotias nainen ja minulla on 23 vuotias poika joka viettää paljon aikaa luonani. Muutama päivä sitten olin tulossa suihkusta ja kuivailin itseäni niin näin kun poikani otti minusta kuvia. En ole vielä ottanut asiaa esille tai kertonut pojalle että tiedän hänen ottaneen kuvia. Voiko olla että poikani kiihottuu minusta?
En tiedä miten toimia
2
148
Vastaukset
- Anonyymi
Puhu suoraan ja sano että se on rikos kuvata jos ei ole lupaa.
Sano myös että tarvitset tilaa enemän että ei kukaan ole kameran kanssa jos tulee suihkusta. Sano että se on sairasta.
Tietenkin jos tykkäsit siitä ja olet trolli. - Anonyymi
Ota asia puheeksi mutta yritä olla suuttumatta ja pysyä rauhallisena. Puhu poikasi kanssa asiasta. Vaikka väitetään niin se ei ole mitenkään epätavallista että pari kymppinen nuori mies himoitsee omaa äitiään mutta siitä ei puhuta. Toki kuvaaminen ilman lupaa ei ole hyväksyttävää mutta todennäköisesti poikasi halusi vaan katsella alastonta äitiään ja runkata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei583208Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071752- 1061072
- 921032
- 60913
- 42816
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163810IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57781Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28715