Yhdyntä avaruudesta tulleiden kanssa, onko tarinoita?

Anonyymi

Onko kenelläkään tiedossa novellia missä maan asukas harrastaa seksiä avaruunolentojen kanssa?

19

3611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viikko sitte palasin kuulennolta. Kiersin kuun pariin kertaan aika lähellä kuun pintaa lentäen. Kuun maan polella oli kumma tunne, koska kuu ja maa vetivät eri suuntiin.

      Sitte kotona ku nain, ni tuntu, et leijailisin. Mahtava tunne!

    • Anonyymi

      On kyllä tosihyviä mutta harmittavasti se foorumi lakkasi.. englanniksi olivat ja aivan loistavia... oli jotain hämähäkin näköistä kuningatarta joka kaapatun miehen perseeseen muni munia ja ne siellä sitten kasvoivat ja mies joutui synnyttämään ne alienhämähäkit.. ja sitten oli joku semmonen comodo varanaani lisko alien joka myös halusi panna miestä perseeseen semmosessa terraariossa jonkin kuuman kiven päällä ja sillä oli hirveän iso punainen raketti muna jonka sitten kun sai ujutettua äijän perseeseen niin se comodo vaan hiljaa makasi siinä äijän päällä.. kaikenlaista kehon muokkausta sille tehtiin ja vaikka mitä.. kaikki halusi vaan panna sitä kaapattua miestä perseeseen..

      • On kyllä tosihyviä mutta harmittavasti se foorumi lakkasi.. englanniksi olivat ja aivan loistavia...
        Siis mikä foorumi. Linkki olisi kiva saada.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        On kyllä tosihyviä mutta harmittavasti se foorumi lakkasi.. englanniksi olivat ja aivan loistavia...
        Siis mikä foorumi. Linkki olisi kiva saada.

        beastforum.com... mutta se on kuollut jo muutama vuosi sitten


    • Anonyymi

      niin ja ne muut alienit vaan katseli ja odotteli että milloin tulee niiden vuoro panna sitä kaapattua miestä.. ai että..

    • Anonyymi

      se kuningatar hämähäkki suojeli sitä miestä siellä kun niistä jotkut olisi halunneet syödä sen..

    • Anonyymi

      yhdesssä oli että joku alieni pani ukkoa perseeseen ja se tuli siitä raskaaksi.. siellä pyllyssä kasvoi semmonen matomainen avaruusolio joka söi sen ukon kakkaa samalla kun kasvoi siellä sisällä.. sille ukolle syötettiin semmoista alieneiden ruokamikstuuraa jolla se alien sitten siellä pyllyssä kasvoi.. se ukko oli joku megahomppeli ja oli tottunut perseen levitykseen ja aiemmat jotka oli yrittäneet tehdä perselasta alienin kanssa oli kuolleet synnytystuskiiin mutta tää megahomppeli perseen venyttäjä sitten synnytyksen kesti vaikka se alien vauva olikin aika iso.
      Megahomppeli sai sitten suuren suosion alienien keskuudessa ja sai paljon seksiä muilta perseraiskaajilta.

      • Anonyymi

        Ihan kiinnostava juttu. Tuosta voisi kehitellä ihan kelvollisen novellin.


      • Anonyymi

        Jos kasvaa suolistossa kuten kihomadot. Mikä ettei...


      • Onnellinen tarina siis. Kaveri selvisi ja tuli julkkikseksi.


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole. Se on aivan karmeeta kun joutuu niiden raiskaamaksi. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      marssilais pariskunta laskeutui maahan , tapasivat heti maan pariskunnan , halusivat kokeilla parinvaihtoa , marssilais mies nai maan naista "onko pituutta riittävästi"se kysyi , voishan sitä olla enemmänkin vastasi nainen , marssilainen väänsi vasenta korvaansa ja kas penis kasvoi pituutta , hetken päästä se kysyi "onko paksuutta tarpeeksi" no ehkä vois olla paksumpikin vastasi maan nainen , ja marssilainen väänsi oikeaa korvaans ja kas paksuutta tuli lisää , akti oli mukavaa tietty ja kun homma oli ohi maan nainen tapasi miehensä ja kysyi millainen se marsslainen nainen oli , mies tokaisi ihan muuten hyvä mut väänteli korvia nii että kipeetä teki .

      • Anonyymi

        Ihan hyvä


    • Anonyymi

      Harrastin seksiä avaruusolentojen kanssa. Olin kesän mökillä ja Humanoidit saapuivat ja harrastivat seksiä kanssani useasti. Itse olin lähinnä passiivinen osapuoli. Emme varsinaisesti keskustelleet vaan kommunikoimme lähinnä ajatustensiirrolla. Yleensä makasin selälläni raajat levällään. Olennot työntyivät sisääni. Yleensä pilluun, mielestäni peppuun vain koeluontoisesti. Tunnusomaista oli niiden tiukka ote kehostani ja saamani valtavat orgasmit.
      Välitin ajatuksen heille, miksi minä? Miksi haluavat siementää minua ja antaa nuo tolkuttomat nautinnot. Vastaus oli kannaltani nolo. Heitä ei kiinnostanut seksi kanssani. Eivät halunneet siementää minua. Yhdyntä oli heille tapa kytkeytyä kehoni hermoverkostoon. Klitoriksessahan on paljon hermopäätteitä. Heille työntyminen pilluuni oli sama kuin minulle piuhojen laittaminen videoon. Selailivat ja katselivat muistojani kuin videota.
      Niin ne orgasmit, kytkeytyminen ei aina ole täydellistä. Olivat pahoillaan. Hämmästyivät kun vaadin niitä.

      • Anonyymi

        ""Anonyymi 01.03.2021 16:31 Harrastin seksiä avaruusolentojen""
        Ensi tapaaminen oli kirkkaana aurinkoisena kesäpäivänä. Porukoitten lähdettyä kaupunkiin jäin yksin mökille. Otin terassilla alasti aurinkoa. Itse en mielestäni nukkunut tapahtuman aikana. Olin jonkinlaisessa horroksessa. Humanoidit, ehkä kolme, työntyivät vuorotellen sisääni. Normiyhdyntä se ei ollut. Jos vertaan sitä kokemuksiin miehen kanssa. Sisääni työntyminen sujui hyvin. Paisuminen tapahtui vasta sisällä. Olentojen poistuttua havahduin sisällä sänkyni päällä. 
        Selvyyden vuoksi naisella on klitoriksessa 8 000 hermopäätä, miehillä terskassa taas puolet vähemmän. Kyseessä on siis erittäin herkkä kehonosa. Minulla niitä hermopäätteitä on kuulema kaksi kertaa normaalia enemmän eli jotain 16 000kpl. Siis nopeampi pikaväylä muistiin ja muuhun hermoverkostoon kehosani kuin naisilla yleensä. Pilluni on siis varsinainen Ethernet pistoke.


    • Anonyymi

      Jaa että missäkö? MInulla sattuu olemaan sisäpiirin tietoa.

      Roswellissa, Uudessa Meksikossa heinäkuussa 1947. UFOmies tuli ja pani äitini paksuksi. Oli niin omnipotenttia spermaa UFOmiehellä että kehityin normaalia nopeammin täyteen mittaan ja synnyin joulukuussa 1947. Olen siis vieläpä boomeri sen lisäksi että olen UFOmiehen poika.

      Äitini ei kertonut minulle yksityiskohtia milloinkaan mutta muistan että pikkupoikanakin havaitsin äitini olevan erityisen tyytyväinen elämään ja sen nautintoihin, ja hän hymyili oudosti aivan koko ajan. Oli saanut UFOmiestä hän.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe