Vaikea suhde takana

Anonyymi

Hei!
Oli noin kk suhde ihanalta vaikuttaneeseen mieheen. Olin tuntenut hänet noin vuoden ajan kaverina. Kävimme kaupoilla jossa toki ostin omat osani, mutta tämä mies tarjoutui ostamaan pari halpaa mattoa ja puukauhoja kokkaukseen mistä hän piti.

No sitten parissa viikossa tämä mies muuttui mielialoiltaan, tuli satunnaisia raivareita esim. jos kahvia vähän tippui lattialle. Tämän pistin muistiin, ja sanoinkin että täällä minun luonani ei raivota. Kodissani eletään rauhassa. No tämän hän ymmärsi ja lupasi lopettaa.

Sitten meni taas hetken hyvin kunnes koitti se aamu. Hän heräsi, oli vihainen ja huusi että rahat lopussa ja minä olen hänelle velkaa! Repäisi kaikki kauppakuitit (joita hän oli itse itselleen ostellut kaikenlaista) ja vaati 250e johon en suostunut. Soitin 112 koska hän ei poistunut talostani.

Hän otti puhelimen ja esitti edelleen että olen velkaa ja nyt se nousi noin 500e. Päivystäjä sai hänet suostuteltua poistumaan asunnostani.

Tämän jälkeen sain tunnin kuunnella haukkumista kun hän pakkasi. Olin kuulemma nisti, lutka, lehmä, haiseva pirihuora ja säälittävin otus koko maan päällä.

Uhkasi lähtiessään edelleen periä rahaa jotain kautta.

Nyt olen monta päivää ollut sängyssä, soittanut psykologille aikaa ja jutellut kavereille tästä.

Silti on todella paha olo. Mieli ei oikein käsitä miten hän pystyi tekemään tämän minulle vaikka niin "rakasti" minua.

Onko teillä vinkkejä päästä eteenpäin? Masennus pahentui tämän jälkeen huomattavasti.

10

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maksa hänelle kuittien mukaan, tai anna tavarat takaisin, ja sitten keskityt ihan oman päädyn peliin, noin urheilutermein.

      • Anonyymi

        Juopot voi käyttäytyä myös noin.


      • Anonyymi

        Samaa ehdotan: palauta hänelle tavarat, ja jatka sen jälkeen omaa elämääsi. Olitte vain 1 kk yhdessä, joten selviät kyllä.


    • Anonyymi

      Persoonallisuus häiriöinen.

    • Anonyymi

      "Nyt olen monta päivää ollut sängyssä, soittanut psykologille aikaa ja jutellut kavereille tästä."

      Tuliko omantunnon tuskia?

    • Anonyymi

      Ole tyytyväinen! Pääsit vähällä. Unohda juttu ja jatka omaa elämääsi!

    • Anonyymi

      Miksi et nähnyt varoitusmerkkejä tai nähnyt tämän hyvä-kiltti-mies-shown alle? Ehkä intuitiossasi olisi parantamisen varaa

      • Anonyymi

        Pitää huomioida että olemme kuulleet vain toisen osapuolen kertomuksen.

        Jos kuulisimme tämän toisenkin osapuolen kertomuksen, voisimme ehkä huomata että meillä onkin kaksi, erilaista tarinaa.


    • Anonyymi

      Nuo tavarat on "ankkureita" joilla on muka luonut sidoksen. Lähetä matot ja kauhat takaisin. Eikä mitään kontaktia enää.
      Varmasti hän vielä yrittää jonkin ajan päästä, esittää koirailmeitä ja on kovasti pahoillaan, mutta se on vaan sitä sen pahuutta. Lue näitä juttuja, esimerkkejä netistä. Niiden käytös on keskenään samanlaista eikä muutu.
      Ainoa on ettet pidä mitään yhteyttä enää ikinä. Mieti valmiiksi jos hän jostain ilmestyy, että sama kuin puhuisit kasalle paskaa. Siinä ei ole mitään.
      Arvosta itseäsi.

    • Anonyymi

      Itse päätynyt tänne lukemaan juuri sen takia että olin narsistin uhri. Tai näin hän luuli. Pääsin hänestä eroon kun huomasi etten olekaan se uhri ketä hän luuli kontrolloivan. Narsisti aiheuttaa pelkkää pahaa niille ketkä hänen valheensa uskoo. Pahan aiheuttaminen on hänen tarkoitus. Tehdä uhrista riippuvainen hänestä, käyttämällä keinoja mitä hyvänsä. Varastaa, mustamaalaa, kiristää, halveksii, esittää aina itse uhria, syyllistää kaikesta. Jos uhri ei ole millään tapaa riippuvainen hänestä, hän turhautuu. Narsisti ei rakasta sinua eikä ketään muutakaan. Narsisti nauttii jos saa uhrinsa haavoittuvaan tilaan. Eli, älä ole heikko hänen edessä vaan esitä tai sano hänet heikoksi. Narsistista pääsee eroon olemalla hieman pahempi kun hän. Varastamiseen toki ei kannata lähteä koska ei normaali ihminen vaan ole varas ja minusta se on sinällään kirous narsistia kohtaan. Tällä narsisti jää kiinni koska oikeasti varastaa kaiken! Jopa tavarat millä ei tekisi mitään ja mikä hänellä itsellään jo on. On naurattanut kun minulta hävisi tavarat kahvimukeja myöden. Onneksi en omistanut enkä omista edelleenkään mitään oikeasti arvokasta. Itselläni on ollut onni kun tämä narsisti, mies, alkoi oikeasti pelkään minua kun huomasi käytöksessäni muutoksen hyvästä pahaan. Myötätunnot jokaiselle narsistin uhrille mutta toivon että jokainen omalta osaltaan edes vähän härkkisi narsistia. Se on loppupeleissä hauskaa seurattavaa kun "pelastajasta" tulee uhri. Narsistin elämä on surkeeta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe