Vaikea suhde takana

Anonyymi

Hei!
Oli noin kk suhde ihanalta vaikuttaneeseen mieheen. Olin tuntenut hänet noin vuoden ajan kaverina. Kävimme kaupoilla jossa toki ostin omat osani, mutta tämä mies tarjoutui ostamaan pari halpaa mattoa ja puukauhoja kokkaukseen mistä hän piti.

No sitten parissa viikossa tämä mies muuttui mielialoiltaan, tuli satunnaisia raivareita esim. jos kahvia vähän tippui lattialle. Tämän pistin muistiin, ja sanoinkin että täällä minun luonani ei raivota. Kodissani eletään rauhassa. No tämän hän ymmärsi ja lupasi lopettaa.

Sitten meni taas hetken hyvin kunnes koitti se aamu. Hän heräsi, oli vihainen ja huusi että rahat lopussa ja minä olen hänelle velkaa! Repäisi kaikki kauppakuitit (joita hän oli itse itselleen ostellut kaikenlaista) ja vaati 250e johon en suostunut. Soitin 112 koska hän ei poistunut talostani.

Hän otti puhelimen ja esitti edelleen että olen velkaa ja nyt se nousi noin 500e. Päivystäjä sai hänet suostuteltua poistumaan asunnostani.

Tämän jälkeen sain tunnin kuunnella haukkumista kun hän pakkasi. Olin kuulemma nisti, lutka, lehmä, haiseva pirihuora ja säälittävin otus koko maan päällä.

Uhkasi lähtiessään edelleen periä rahaa jotain kautta.

Nyt olen monta päivää ollut sängyssä, soittanut psykologille aikaa ja jutellut kavereille tästä.

Silti on todella paha olo. Mieli ei oikein käsitä miten hän pystyi tekemään tämän minulle vaikka niin "rakasti" minua.

Onko teillä vinkkejä päästä eteenpäin? Masennus pahentui tämän jälkeen huomattavasti.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
        Ikävä
        68
        3228
      2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
        Tunteet
        9
        1871
      3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        113
        1772
      4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
        Maailman menoa
        224
        1259
      5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
        Ikävä
        129
        1058
      6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
        Ikävä
        99
        1002
      7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
        Ikävä
        60
        954
      8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
        Maailman menoa
        67
        936
      9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
        Ikävä
        84
        879
      10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
        Viihde ja kulttuuri
        6
        875
      Aihe