DNA myyjien provikat tärkeämpiä kuin tyytyväinen asiakas?

Anonyymi

Menin DNA:n liikkeeseen aikomuksena ostaa Chromecast mokkula. Myyjä tarkisti olemassa olevat palveluni ja totesi, että jos otan tällaisen uuden megadiilin, niin kuukausihinta alenee, kaapeliyhteyden nopeus nousee nykyisestä, saan DNA hubin kaupan päälle enkä tarvitse Chromecastia, ja kaiken kukkuraksi saan vielä 4g-liittymän kaupan päälle. Kuulosti hyvältä! Tein kolmen vuoden määräaikaisen sopimuksen kodin laajakaistasta, dna hubista ja 4g-liittymästä iPadiin. Tämän piti olla yksi bundle-paketti yhdellä hinnalla. Dna:n myyjä vakuutteli, että kaikki on kunnossa, yksi lasku koko paketille, ei erillislaskuja ja allekirjoitimme paperit. Tuo 4g olisi muuten jäänyt paketista pois ellei olisi tullut kylkiäisenä. Eri firmojen palveluita ja siten myös laskuja on paljon, ja pankkini e-laskulistalle tulee iso määrä maksettavaa pitkin kuukautta, niin en oikein kiinnittänyt huomiota asiaan sen kummemmin, että DNA lähettikin saman suuruisen laskun joka toinen viikko. Nyt jälkeenpäin on selvinnyt, että eka lasku on laajakaista ja dna hubi ja tämä toinen saman suuruinen lasku on 4g-liittymä, mikä kuitenkin laskutetaan erikseen. Eli myyjän lupauksista huolimatta maksan kaksi kertaa enemmän kuin mitä hän suullisesti kertoi. 4g-liittymää en voi irtisanoa kun se on 3 vuoden määräaikaisella sopimuksella. DNA nojaa argumenttinsa allekirjoitettuun sopimukseen eikä päästä minua siitä vapaaksi. Vaikka olo on paska ja tunnen itsensä huijatuksi, niin tiedän, että vika on täysin mun oma kun en lukenut pienellä präntättyä tekstiä. Eli olkaa te muut tarkkana, että myyjän sana on sama kuin mitä sopimustekstissä sanotaan. Halvemmaksi olisi tullut ostaa vain se Chromecast mokkula eikä kuunnella ahneen myyjän lupauksia.

8

2734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun kyse on dna en ihmettele yhtään

      • Anonyymi

        Myynti provikka on se mikä saa monet myyjät toimimaan näin!!


    • Anonyymi

      Lisää suolaa haavaan. Chrome Cast on paljon parempi kuin DNAn hubi. :)

    • Anonyymi

      Otan osaa

    • Anonyymi

      Toinen moka on hankkia liittymä tablettiin. Siinä häviää satoja euroja vuodessa kun älykännykästä voidaan jakaa yhteys siihen..

    • Itse hankin DNA'lta 5G netin ja totesin myöhemmin että ei 5G kattavuutta ole vielä omalla alueellani ja 4Gkin toimii huonosti. Itselläkin parin vuoden sopimus ja ei yhtään huvita. En sitten tiedä jaksanko es lähteä yrittään purkaa sopimusta. Varsinki jos alkavat siitä ylimääräisiä maksuja vaatimaan. Kyllä se ärsyttää ettei tiennyt paremmin ja mennyt Telialle

    • Anonyymi

      Olen pitänyt noita operaattoreita omien kokemusteni perusteella lähtökohtaisesti huijjareina enkä juuri ole erehtynyt luokittelussa.

    • Anonyymi

      Olen siirtänyt kaikki palveluni pois DNAlta kun usko meinas loppua. Palvelu ei suoranaisesti ole törkeetä mutta sanotaanko että hyvin mutkaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe