Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HIMIN "lavashow"

valomies

Kuinka voi joku bändi olla niin tanan tylsä lavalla. Ulkomaanihmeistä samaan pystyy OASIS. Valon poika seisoo paikallaan mikkinsä takansa ja aino liike minkä tapahtuu on kun se sytyttää uuden röökin. En meinaa että Valon pitää mihinkään Elvismäiseen lanteen vatvomisiin lähteä mutta onko kyllä vtun tylsä lavaesiintyminen että pahaa tekee.

Ainiin, onhan se Valo niin söpö niin kyllähän se jo tietysti riittää.

14

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linda

      Ei sun ole pakko keikoille mennä. Ja onko tullut mieleen että Him:in lavaesiintyminen on tarkoin harkittua.

      • ----

        Muistaakseni Ville on jopa ite kommentoinut, että ne ei tosiaan liikoja panosta lavashow:huihin (apua, en osaa taivutta nyt ollenkaan tätä:)).


      • Linda
        ---- kirjoitti:

        Muistaakseni Ville on jopa ite kommentoinut, että ne ei tosiaan liikoja panosta lavashow:huihin (apua, en osaa taivutta nyt ollenkaan tätä:)).

        Sehän se mun pointti olikin.


    • Iitun tilttu

      No mietis nyt vähän sopiiko sen musaan jonkinlainen tanssi?!

      • Rocker

        Olen seurannut HIMin taipaletta alusta asti,ihmettelen suurta suosiota.Tsunamin uhreille järj.konsertti tuli TVstä,hirveää kuunneltavaa,Villen ääni heikko,lauloi nuotin vierestä niin että hävetti hänen puolestaan,kaiken huipuksi haastattelussa Ville naureskeli koko jutulle,että esittävät Join me in deathin,aika kakaramaista touhua.Basisti on niin teko-rock kuin voi olla,läskiset käsivarret ja yrittää soitta coolisti,hyi helvetti!Rumpali on lahjakas.No,tää on vaan mun mielipide.


      • Eräs MJ-fani
        Rocker kirjoitti:

        Olen seurannut HIMin taipaletta alusta asti,ihmettelen suurta suosiota.Tsunamin uhreille järj.konsertti tuli TVstä,hirveää kuunneltavaa,Villen ääni heikko,lauloi nuotin vierestä niin että hävetti hänen puolestaan,kaiken huipuksi haastattelussa Ville naureskeli koko jutulle,että esittävät Join me in deathin,aika kakaramaista touhua.Basisti on niin teko-rock kuin voi olla,läskiset käsivarret ja yrittää soitta coolisti,hyi helvetti!Rumpali on lahjakas.No,tää on vaan mun mielipide.

        "läskiset käsivarret"

        Missä kohtaa on sanottu, että ruumiinrakenne vaikuttaa siihen, millaista musiikkia soittaa?

        Aika jännä, että jos kerran olet seurannut bändin taivalta ihan alkumetreiltä asti ja väität heitä amatööribändiksi, miksi ylipäätään olet kiinnostunut HIMistä?


      • Rocker
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

        "läskiset käsivarret"

        Missä kohtaa on sanottu, että ruumiinrakenne vaikuttaa siihen, millaista musiikkia soittaa?

        Aika jännä, että jos kerran olet seurannut bändin taivalta ihan alkumetreiltä asti ja väität heitä amatööribändiksi, miksi ylipäätään olet kiinnostunut HIMistä?

        Kuulin radiosta aikanaan Wicked game-biisin,kuulosti hyvältä,sen jälkeen kuunnellut myöhempää tuotantoa.Levyllä kuullostaa aina hyvältä,studiossa tehdään ihmeitä...Musamakuni on aika laaja,tiedän että Villessä on ainesta,mut kannattais vähän panostaa lauluun,ääneen ja muutenkin terveyteen,tuntuu että Ville antaa 30% taidostaan ulos nykyään.Odottelen mitä jatkossa on tulossa.Sorry,toi läskiset käsivarret juttu,ei kieltämättä kuulu musaan...Villen pari biisiä Agentsin kanssa toimi loistavasti,rohkea veto.Hyvää jatkoa HIMille,ja teille faneille!!


      • pro
        Rocker kirjoitti:

        Kuulin radiosta aikanaan Wicked game-biisin,kuulosti hyvältä,sen jälkeen kuunnellut myöhempää tuotantoa.Levyllä kuullostaa aina hyvältä,studiossa tehdään ihmeitä...Musamakuni on aika laaja,tiedän että Villessä on ainesta,mut kannattais vähän panostaa lauluun,ääneen ja muutenkin terveyteen,tuntuu että Ville antaa 30% taidostaan ulos nykyään.Odottelen mitä jatkossa on tulossa.Sorry,toi läskiset käsivarret juttu,ei kieltämättä kuulu musaan...Villen pari biisiä Agentsin kanssa toimi loistavasti,rohkea veto.Hyvää jatkoa HIMille,ja teille faneille!!

        Tää on kyllä huvittavaa että kun joku joka sattuu tietämään musiikin teosta jotain kommentoi vähän tuohon tyyliin kuin nimim.Rocker niin johan tytöt ottavat nokkiinsa ja alkaa hirveä kotkotus kuulua että "mix sä oikeen kuuntelet Himiä??!!11 Ym. shaissee..


      • Eräs MJ-fani
        pro kirjoitti:

        Tää on kyllä huvittavaa että kun joku joka sattuu tietämään musiikin teosta jotain kommentoi vähän tuohon tyyliin kuin nimim.Rocker niin johan tytöt ottavat nokkiinsa ja alkaa hirveä kotkotus kuulua että "mix sä oikeen kuuntelet Himiä??!!11 Ym. shaissee..

        "ja alkaa hirveä kotkotus kuulua että "mix sä oikeen kuuntelet Himiä??!!"

        On ihan oikeutettua kysyä, että jos kerta haukkuu bändin amatööribändiksi, miksi sitten vaivautuu seuraamaan bändin uraa. Siinä sulle shaissea.


      • His Infernl Majesty
        Rocker kirjoitti:

        Olen seurannut HIMin taipaletta alusta asti,ihmettelen suurta suosiota.Tsunamin uhreille järj.konsertti tuli TVstä,hirveää kuunneltavaa,Villen ääni heikko,lauloi nuotin vierestä niin että hävetti hänen puolestaan,kaiken huipuksi haastattelussa Ville naureskeli koko jutulle,että esittävät Join me in deathin,aika kakaramaista touhua.Basisti on niin teko-rock kuin voi olla,läskiset käsivarret ja yrittää soitta coolisti,hyi helvetti!Rumpali on lahjakas.No,tää on vaan mun mielipide.

        Mä en kuullut ainakaan että Ville olis kertaakaan laulanu nuotin vierestä ja Ville EI naureskellut sille jutulle,tuskin edes hymyili,mä tiedän koska oon kattonu sen nauhalta aika monta kertaa,enkä tajuu,mitä kakaramaista sä siinä näät. Ja miten voi olla "tekorock"? Taidat itse olla "tekorocker". Ja kyllä Mige osaa soittaa,kuten ne kaikki muutkin.
        Ja "läskiset käsivarret"? Mä en viitti edes kommentoida tota lausetta. Taidat ite olla aika kakaramainen.


      • His Infernl Majesty kirjoitti:

        Mä en kuullut ainakaan että Ville olis kertaakaan laulanu nuotin vierestä ja Ville EI naureskellut sille jutulle,tuskin edes hymyili,mä tiedän koska oon kattonu sen nauhalta aika monta kertaa,enkä tajuu,mitä kakaramaista sä siinä näät. Ja miten voi olla "tekorock"? Taidat itse olla "tekorocker". Ja kyllä Mige osaa soittaa,kuten ne kaikki muutkin.
        Ja "läskiset käsivarret"? Mä en viitti edes kommentoida tota lausetta. Taidat ite olla aika kakaramainen.

        ville kyllä laulaa aina toisinaan nuotin vierestä.. Ja kyllä niin sattui tuolla kyseiselläkin keikalla.. Kaikki kehuu villeä tosi musikaaliseksi.. ja varmaan se onkin, mutta ei aina onnistu tuomaan sitä ilmi... hyvä bändi silti.. eipä mitään..


    • HIM-´-girl

      Ville yrittää keskittyä siihen lauluun! Mun mielest ei lavoill ny kuitenki tarvi sillee hyppii,pommpii ylös alas persettä heiluttaen... Ja vielä ku se poltaa ni sehä hengästyis heti eikä pystyis sillo enää laulaa... Tää oli sit vaa mun mielipide... ;)

    • jikp8

      Ville itse joskus kertoi että on niin paha astma, että hän ei voi hirveästi siellä lavalla riehua...

      • lavs

        mun mielestäni HIM on mahtava live bändi ja show on menevää koko ajan:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe