Ootteko huomannut Huittisten apteekki on seudun kallein. Puistokadun ja Vampulan selkeästi halvempia.
Apteekin hinnat
4
223
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, tyyristä on minäkun soitin Piirilääkärille ja pyysin saikkua ja
pirtua lääkeeks, kun mulla nenä punottaa, niin tämä kirjotti Pepamet
salvaa ja käski ripotella vehnäjauhoja päälle ja sano että mee töihin, siis
saikkua ei tullut ja Pepamet salva oli tyyristä. - Anonyymi
Miälestäni lääkkeet o hintansa väärtejä. Viakara pakettikin maksaa muutaman hassun euron,ja tappi pysyy pystyssä monta tuntia! Oikein orottaa,kun vaimo lähtee töihin ja pääsee naapuriin ”lumitöihin”..
- Anonyymi
Sun viakrat jääty autos hanskalokerossa
Ja kyllä, kyllä nainen huomaa kuka käyttää ja kuka ei. - Anonyymi
Minä jos käytän niitä niin en pysty aamula kahvia keittämään, kun käjet
ei yltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321