Mitähän vittua teen?

Anonyymi

Olen elänyt vapaaehtoisessa selibaatissa monta vuotta.
Uskoin etten halua koskaan enään seksiä kenenkään kanssa.
Huvikseni tuli heitettyä katiska veteen ja Poseidon otti kontaktia.
Suomeen muuttanut välimeren asukas innostunut profiilista kuvani kanssa. Naimisissa oleva ukkomies. Hyvä, en halua romantiikkaa tai seurustelua. Hän käy panemassa halujensa mukaan ja jättää rauhassa toipumaan.
Melkein kaikki on hänessä jota miehissä arvostan.
Tumma, väkevän maskuliininen ja atleettinen vartalo komean karvainen.
Ongelma on ja jonkinverran pelkään.
Silloin tällöin saatan mennä täysin lukkoon, rentoutuminen käy mahdottomaksi ja molemmat petytään.
Jännitänkö liikaa ja miksi?
Itse olen keskimääräistä miehekkäämpi lihaksikkaampi jne. ja ilmeisesti hyvännäköinen, ei hyvännäköiset epämiellyttäviä pane ainakaan miesten kesken.
Epäilen että joskus panemaan alkava hemmo vaan on ahdistavan komea ja miehekäs.
Itsetunto pistää jarrut päälle ja sitten tuntuu tosi pahalta olla antautumatta naitavaksi.
Top saattaa kokea että vika on hänessä, vaikka minun alitajunnassa on kaikki vika.
Joskus kaikki toimii täydellisesti ja partneri ja minäkin saamme monta orgasmia illan aikana.
Toisinaan ei kykene saamaan itse orgasmia, jos peniskin miehekkään mutta kovahkoa kipua aiheuttavan kookas, mutta olo on mitä mainioin seuraavina päivinäkin.
Verukkeilla voin siirtää sänkyyn siirtymistä, pohtia josko sittenkin jatkaa vaan selbaattia.
Piti purkaa tilanne näin anonyyminä kuka nyt sattuu lukemaan.

T: Stadin kundi.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hirmu hankalaa asettua sun asemaan, kun noin voi käydä VAIN normaalia miehekkäämmille, hyvännäköisille ja tietty stadilaisille :P Selibaattiakaan ei ole tarvinnut koskaan kokeilla tai välimeren ukkomiehiä suomalaisen korvikkeena.

      Kai sitten kuitenkin sen verran inhimillistävää lohtua, ettei me homot mitään koneita olla, eikä aina huvita tai jaksa tai onnistu sen täydellisenkään kanssa tai no eihän tuo mikään täydellinen ole kun pettää sun kanssa eukkoaan, mutta se on sitten hänen ongelmansa, jos hänellä ei seiso sen takia, ei sinun. Tai sitten seisoo vain pettämisen jännityksen takia ja muijansa kanssa ei ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe