Yksi tai kaksi

Anonyymi

Ai että kun sais miehen tai kaksi viereen nyt. Ja vaikka joka päivä.
Toinen hoitais märkää pillua ja toisen kalu suussa..
Sykkii niin että sattuu..
Miehet on vaan piilossa..

24

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kerro kerro

      • Anonyymi

        Sitä vaa että panettaa aika hirveesti..kokoajan..joka pv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vaa että panettaa aika hirveesti..kokoajan..joka pv

        Ei vaan kerro miten suhun sais ees yhteyttä että tietäis minne tullakin jne. Olennaista tietoa se jis oot tosissas etkä samanlainen feikkipellepikkupoikaurpoluuseri ku nuo muut täällä parveilevat ja idioottimaisia kirjoituksiaan latelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kerro miten suhun sais ees yhteyttä että tietäis minne tullakin jne. Olennaista tietoa se jis oot tosissas etkä samanlainen feikkipellepikkupoikaurpoluuseri ku nuo muut täällä parveilevat ja idioottimaisia kirjoituksiaan latelevat.

        En tod oo feikki. Täällä tosiaan on niin paljon idiootteja liikenteessä.
        Miten täältä saa yhteyden kehenkään? Ei tänne voi mitää yhteystietoja laittaa. Asun itä-suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tod oo feikki. Täällä tosiaan on niin paljon idiootteja liikenteessä.
        Miten täältä saa yhteyden kehenkään? Ei tänne voi mitää yhteystietoja laittaa. Asun itä-suomessa

        Hevon persreijässä sä feikki asut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tod oo feikki. Täällä tosiaan on niin paljon idiootteja liikenteessä.
        Miten täältä saa yhteyden kehenkään? Ei tänne voi mitää yhteystietoja laittaa. Asun itä-suomessa

        No todistahan sekin sitten laittamalla tänne edes jokin keino saada suhun sitä yhteyttä ne poistetaan kuitenkin kaikki aikanaan sitä mukaa kun ylläpito huomaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tod oo feikki. Täällä tosiaan on niin paljon idiootteja liikenteessä.
        Miten täältä saa yhteyden kehenkään? Ei tänne voi mitää yhteystietoja laittaa. Asun itä-suomessa

        Hei täällä itä suomesta kiinostunut mies pitää kivaa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei täällä itä suomesta kiinostunut mies pitää kivaa:)

        Minä vaan en sun kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kerro miten suhun sais ees yhteyttä että tietäis minne tullakin jne. Olennaista tietoa se jis oot tosissas etkä samanlainen feikkipellepikkupoikaurpoluuseri ku nuo muut täällä parveilevat ja idioottimaisia kirjoituksiaan latelevat.

        Mies joka tietää miten naiseen tehdään vaikutus 😅
        Mites suhun saisi yhteyden että vois tulla panemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies joka tietää miten naiseen tehdään vaikutus 😅
        Mites suhun saisi yhteyden että vois tulla panemaan?

        Senhän huomaa kyllä ettet sinä nyt ainakaan todellakaan tiedä siitä mitään kuten ei mistään muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies joka tietää miten naiseen tehdään vaikutus 😅
        Mites suhun saisi yhteyden että vois tulla panemaan?

        Edelleen asun hevon persreijässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senhän huomaa kyllä ettet sinä nyt ainakaan todellakaan tiedä siitä mitään kuten ei mistään muutenkaan.

        Se on just toi positiivinen miehekäs asenne joka houkuttaa naista kuin naista, kerro kerro nyt 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen asun hevon persreijässä

        No sen uskon kyllä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No todistahan sekin sitten laittamalla tänne edes jokin keino saada suhun sitä yhteyttä ne poistetaan kuitenkin kaikki aikanaan sitä mukaa kun ylläpito huomaa..

        Laita itse idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tod oo feikki. Täällä tosiaan on niin paljon idiootteja liikenteessä.
        Miten täältä saa yhteyden kehenkään? Ei tänne voi mitää yhteystietoja laittaa. Asun itä-suomessa

        Moi,
        Itäsuomessa silloin tällöin liikuskeken... [email protected] osoitteessa saat muhun yhteyden, sovitaan jatkosta 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        Itäsuomessa silloin tällöin liikuskeken... [email protected] osoitteessa saat muhun yhteyden, sovitaan jatkosta 😋

        Eihän sovita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sovita.

        Jotenkin arvasin ton 😉


    • Anonyymi

      Moi
      Kaksi kaveri lähtee heti talkoisiin, kun kerrot jonkun kontaktin.
      Me pks seudulta.

      • Anonyymi

        Juu pysykää vaan tekin pelleurpoluuserit ihan suosiolla siellä omassa koronapesäkkeessänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu pysykää vaan tekin pelleurpoluuserit ihan suosiolla siellä omassa koronapesäkkeessänne.

        Ei jumankekka joku on vauhdissa hehehehee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumankekka joku on vauhdissa hehehehee

        No niinpä! Penskat yrittää räpistellä..


    • Anonyymi

      Johan täällä noita yhteystietojakin on ihan milläkin mitalla on Emmaa ja milloin ketä missä siitä vaa yhteyksiä ottamaan

    • Käyhän lukeen mun profiili muru. Pistä viestiä ja korjataan tää asia . Usko mua yks riittää.

      • Anonyymi

        Se vaan ei ole todellakaan sinä.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe