Niemella ei ollut maskeja kenelläkään ja olivat käyneet tauolla ruokaravintolassa kun ryystivät limua mukeista. Räkivät ja sylkivät ympäriinsä ja tupakka paloi. Rappuun tuli tupakansavua ja sitä älytöntä hirnumista ja älämölöä. Niistivät hanskoihin ja koskettelivat tavaroita. "Hyvä alku" uuteen asuntoon tupakoiden kera ja metelin vaikka sen teki muuttoliike. Miehillä pakkoliikkeitä ja jatkuvaa kuin ahdh. Pullasorsia ja pitkälettisiä joten vaihtuvuus on suurta kuten muitten palautteistakin lukee. Otin yhteyttä Niemeen jossa sanottiin jopa haukuttiin että olenko terveysintoilija. Heillä ei ole maskipakkoa eivätkä käytä. KORONA ON JOPA KUOLEMAAN JOHTAVA TARTUNTA mutta Niemi sanoi hysteeristen vouhottamista. Kuvissa on maskit mutta muutoissa ei ole ja käyvät baareissa syömässä ja kahviloissa. Luulin hyväksi liikkeeksi kun mainoksia on joka paikassa mutta sehän kertoo että ei ole töitä kun pitää mainostaa ja muuton saa heti. Kuluttajaneuvojan puheista päätellen turha viedä eteenpäin kun eivät vastaa reklamaatioihin. Kun hölmöjä tietämättömiä asiakkaita on niin tällaiset firmat jatkavat niin kauan kun rahaa tulee. VAROKAA TARTUNTAVAARA
Niemi KORONA VAROITUS
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On huonoin lafka työntekijöille sekä asiakkaille. Härskein mitä löytyy jopa Vironpojat parempia.
- Anonyymi
Aloittajalla on todella paha koronatartunta, keuhkiissa se on toki paha, mutta korvien välissä katastrofaalinen. Aloittaja pitääkin ampua, ei kukaan kestä hänenlaisten vinguntaa pitkän päälle.
Aloittaja voi myös ihan itse kokeilla fyysisesti raskaan työn tekemistä maski päällä....
Ja sitten se inhottava fakta! Suomessa kuolee koko ajan kymenenkertaisesti, ellei satakertaiisesti, enemän ihmisiä ihan tavallisiin sydänkohtauksiin kuin koronaan, niistä ei vain kirjoitella lehdissä. Eli vähän suhteellisuudentajua kehiin!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672