Tarina reaalitodellisuudesta täältä Chiang Maista.

Kohteliaisuudesta kiitän saamastani huomiosta ja seuraavassa hieman otsikon aihetta.

Kerron Teille hyvät rakkaat tarinan joka kaikilta osin ei ole totta, joten tosikon ei tarvitse lukea eikä kommentoida, mutta tarkoitukseni on opettavainen, koska Pattayan rakkaiden valokuvamatkailu hymyilyttää tällaista joka aiheesta hieman enemmän tietää.

Ballen hoitajaa on eräs Pattayan rakkaaksi luokiteltava lähestynyt niin kauniin sanoin ja hoitaja vallan lääpällään, että nyt on natsannut ja siitä minulle ilmoittamaan.
No minä potatopotato vuoristoon ja kun saavuin paikalle, niin hän juuri … LyRIUA ... jolloin minä hänelle poskipusun jälkeen tuumasin, että näytäppäs rakkaasi viestejä.

Kertoi kaverin olevan kapteeni ja komennuksella turvaamassa jotain näyttäen pojun korttikuvaa … TTIAph … ja kun katsoin sitä niin kysyin että miksi tuo kirjoitus tuolla ylälaidassa ylittää kortin?

Tyttö siihen että kappasvaan, mutta onhan täällä myös passi ... 4TmjOu … niinpä on joo passi ja sanoin tytölle, että ootappa hetkinen, niin teen pienen tarkistuksen käyttääkö rakkaasi tiikeribalsamia.

Tämä haaveilluusiotyyppi oli siirtynyt seuraavalle tasolle, ei siis lähetellyt kuvia hotellihuoneesta, ei purnukoista, ei edes hotellin uima-altaasta eikä pohkeistaan, vaan … I0QsDy … Joo.

Katsokaapa rakkaat kun on mahdollista kahdella eri henkilöllä olevan sama passi numeroin ja samalla allekirjoituksella, jopa valokuvan päällä olevan leiman ollen lähes ok, niin uima-allaskuvat ja tiikeribalsamit omaan arvoonsa.

Aijailkaa lisää rakkaat toisillenne vaikka tiliotteita, nehän on vallan originaaleja.

Ai että mitä Ballen hoitaja?
Sanoi kutsuvansa kapteenin vierailulle ja vievän hänet uimaan Piraijalampeensa.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raekuuroja Sian Naissa, uutisoi Bkk Post viime viikolla, mutta tämä siis ihan todellisessa elämässä, ei Niuvan suljetulla.

• Anonyymi

”En minä tiedä, olen vain lusimassä täällä. En minä kuule muista ollenkaan."

• Anonyymi

Aloitus on tyypillinen savolainen aloitus. Kun savolaista kuuntelee tai lukee hänen kirjoituksiaan, niin vastuu siirtyy aina kuuntelijalle ja lukijalle.

• Anonyymi

Tumppu ryhtyy näkeen unia Ballen hoitsusta.

• Anonyymi

👍 Taitolaji👌

• Anonyymi

Hyvä aloitus aiheesta näpäytyksenä rakkaille joilla satoja rakkaita ja tuhansia facekavereita aijaamaan mitä tahansa kuittia savoon aijattavaksi "thaimaasta".

• Anonyymi

Näin kommentoi "chiang main" tollo jippokaukoputkineen ja perintötennismailoineen sieltä aidosta thaimaasta.

• Anonyymi

Saisiko Ballen ostaa niin että hoitaja sisältyy kauppaan ja muuttaisi Jyväskylään työsuhdekaksiooni?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      244
      4971
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2283
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      233
      1970
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1824
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1537
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1414
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      62
      1329
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1301
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1171
    Aihe