Olen tänään sovinnollisella päällä ja en nimeä aloitustani yhtä raflaavasti kuin tavallisesti. Tai sovinnollisemmalla päällä, sovinnollinenhan olen aina.
Vl-uskovaisuus alkaa olla jo huono vitsi ja synonyymi kaikelle kataluudelle. Harmi, kun on omantunnon vellujakin, salasellaisia.
Ei ihme että vellut häpeävät taustaansa.
Tunnustatko olevasi ilotalon pianisti mieluummin kuin velluutesi?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lervat alkavat olla melkoinen syöpä yhteiskunnassa. Yhteiset tavat ja moraalikäsitykset repineet viemäriin.
Suomalaisuuteen on perinteisesti kuulunut rehellisyys ja toisiin luottaminen. Suomalaisuuteen on perinteisesti kuulunut myös se, että heikompia ei höynäytetä vaikka siihen olisi mahdollisuuskin.
Suomalainen suuttuu kun näkee kataluutta. Tämä ei ole vihapuhetta jotain tiettyä ryhmää kohtaan.
Jos suuttuu rikollista toimintaa kohtaan, silloin ei kohteena ole ihmisryhmä ja jos joku kokee että rikolliset ovat ihmisryhmä joka ansaitsee suojelun toiminnalleen, niin hän ei omaa suomalaista luonnetta.- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Suomalaisuuteen on perinteisesti kuulunut rehellisyys ja toisiin luottaminen. Suomalaisuuteen on perinteisesti kuulunut myös se, että heikompia ei höynäytetä vaikka siihen olisi mahdollisuuskin.
Suomalainen suuttuu kun näkee kataluutta. Tämä ei ole vihapuhetta jotain tiettyä ryhmää kohtaan.
Jos suuttuu rikollista toimintaa kohtaan, silloin ei kohteena ole ihmisryhmä ja jos joku kokee että rikolliset ovat ihmisryhmä joka ansaitsee suojelun toiminnalleen, niin hän ei omaa suomalaista luonnetta.Kaikkea tuota loistat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881