https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/8ad1b5fd-3713-4b2c-a925-4bae4f56aeb0
Duster ja muut Daciat. Etuakselistot, ohjausnivelet, tangot, yms. Hylkäysprosentti 32%.
Kyllä Dacia merkkiuskolliset ovat hyvähermoista porukkaa.
Daciat taas peränpitäjiksi katsastustilastoissa.
15
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ei noista tule hermopaineita kenellekkään . Ohjausnivelet ja alapallot kun vaihtaa kerran sadassa tuhannessa kilometrissä ja panee sinne Lemförderit niin siinäpä ne sitten remontit ovat ,ehkä valokatkaisin joissain malleissa ,nämä ovat kustannuksissa pikkupottuja verrattuna moniin muihin. 1 Esim. Eräällä tuttavallani oli vasta aikoin 4 veto Passatti ,osti sen 90000 ajettuna, ja kyllähän se meni todella jonkun katsastuksenkin läpi mutta kun tuli mittariin 146000 niin ei enää. 3 vieteriä poikki ja totesi vielä kuukauden sen jälkeen että vaihteisto ei enää toimi kunnolla ja nelivetokin oli jo hävinnyt. Hintatappiota tuli ehkäpä puolet uuden Sanderon hinnasta. Tällaiset katsastus hylkäykset ovat sulaa huolimattomuutta omistajalta jos ei enää siinä vaiheessa käytä autoaan huolloissa ja tai sellaista ei tutki etukäteen kun tuon tietää. Noita raidetangon päitä ja alapalloja alkaa menemään jo monessa muussa merkissäkin jo ennen 150000km. Omassani tutkin ennen katsastusta aina ja vaihdan tarvittaessa ,omani olen katsastanut jo kolmesti ilman hylkäyksiä !!
- Anonyymi
Dacia ei kestä niinkuin muut jos ei tuolla lailla itse sitä korjaile. Meneehän tuo auto terapian korvikkeena kun saa värkätä. Taitanee olla uusissakin Sanderoissa
samaa vikaa jos hinnat pysyvät suht samoina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacia ei kestä niinkuin muut jos ei tuolla lailla itse sitä korjaile. Meneehän tuo auto terapian korvikkeena kun saa värkätä. Taitanee olla uusissakin Sanderoissa
samaa vikaa jos hinnat pysyvät suht samoina.Dacia ei kestä niinkuin muut jos ei tuolla lailla itse sitä korjaile:: Ei kait sitä pakko ole itse korjata, niissä ei tarvitse koko tukivarsia laittaa joka kerta kun vaihtuu alapallo ja korjauskustannukset jäävät pienemmiksi. jos ehkä meinaa ajaa 150000km ja vaihtaa uuteen niin se ei kyllä rahapussia paljon kysy jos ne kerran vaihtaa. Citroenit ja Peugeotit ovat saman tarpeessa n. 150000km paikkeilla ja Skodassakin (Fabia ) alkaa jo näkyä jo etupään kulumisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacia ei kestä niinkuin muut jos ei tuolla lailla itse sitä korjaile. Meneehän tuo auto terapian korvikkeena kun saa värkätä. Taitanee olla uusissakin Sanderoissa
samaa vikaa jos hinnat pysyvät suht samoina.Voisitko kertoa,että millä km lukemilla sitä joutuu korjailemaan? Tämä on tärkeää, että ehdin tilata uuden Dacian ajoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa,että millä km lukemilla sitä joutuu korjailemaan? Tämä on tärkeää, että ehdin tilata uuden Dacian ajoissa.
Minulla on 2010 , en rupea kertomaan asioita uusista autoista joista en tiedä yhtään mitään. Tällä palstalla on niin tuttua että kaikki maailman helppoheikit olettavat tietävänsä kaiken etukäteen mutta näin ei ole. Etupään kestävyys tiedetään vain näistä mitä meillä on tähän asti ollut liikenteessä ." Jos" entinen jatkuu niin tulevaisuudessa niin 5 vuoden takuu kattaa sen ensimmäisen kerran vaikka vuodessa ajais vähemmänkin. On se vain kummaa että tällaisia etupään kulumisia on aina ollut mutta välillä ihmiset pitää turpansa kiinni kun kyse on jostain kalliimmasta autosta ja kalliimmista kustannuksista. Hyvin on vielä muistissa Audit ja Passatit 90 luvulta johon piti joka pirun katsastukseen korjata etupäätä !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 2010 , en rupea kertomaan asioita uusista autoista joista en tiedä yhtään mitään. Tällä palstalla on niin tuttua että kaikki maailman helppoheikit olettavat tietävänsä kaiken etukäteen mutta näin ei ole. Etupään kestävyys tiedetään vain näistä mitä meillä on tähän asti ollut liikenteessä ." Jos" entinen jatkuu niin tulevaisuudessa niin 5 vuoden takuu kattaa sen ensimmäisen kerran vaikka vuodessa ajais vähemmänkin. On se vain kummaa että tällaisia etupään kulumisia on aina ollut mutta välillä ihmiset pitää turpansa kiinni kun kyse on jostain kalliimmasta autosta ja kalliimmista kustannuksista. Hyvin on vielä muistissa Audit ja Passatit 90 luvulta johon piti joka pirun katsastukseen korjata etupäätä !!
Tilastot puhuvat puolestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilastot puhuvat puolestaan.
Kyllä katsastustilastp kertoo laadun Dacian ja muiden merkkien osalta. Kärkipään autoissa ei ole ongelmia vielä 250 000 km ajettuna, Toyotassa alustan osia tarvitsee vaihdella vasta yli 350 000 km ajettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä katsastustilastp kertoo laadun Dacian ja muiden merkkien osalta. Kärkipään autoissa ei ole ongelmia vielä 250 000 km ajettuna, Toyotassa alustan osia tarvitsee vaihdella vasta yli 350 000 km ajettuna.
En usko tuota. On minulla Toyotakin ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko tuota. On minulla Toyotakin ollut.
Niin ne Tojo-miehet kertovat. Eivät muita merkkejä pidä edes autoina.
- Anonyymi
Dacian testimenestys ollut keskimäärin vaisua, mutta ei silti huonoa suhteessa hintaan. Dacia on edullinen auto nelivetonakin ja tätä edesauttaa perustekniikka ei siis viimeisintä tekniikkaa.
Vaatimaton menestys oli sen sijaan Renaultilla, Mercedeksellä, BMW.llä ja Opelilla. Toyotan juhlaa jälleen täysin odotetusti.
https://www.is.fi/autot/art-2000007794889.html - Anonyymi
Dacia-kuskit ovat toistensa ”perän pitäjiä” Homppelit
- Anonyymi
On se kumma kun eivät saa noita heikkoja etupään juttuja vankemmiksi? Varmaan sama tässä uudessa Sanderossa. Pienellä rahalla ei saa hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma kun eivät saa noita heikkoja etupään juttuja vankemmiksi? Varmaan sama tässä uudessa Sanderossa. Pienellä rahalla ei saa hyvää.
Onko sinulla paljonkin kokemusta tästä uudesta Sanderosta?
- Anonyymi
Meinasin ostaa datsian käytettynä, mutta kabiinissa haisi aivan järjetön ripulipieru. Jäi ostamatta.
- Anonyymi
Lienee normaalia, että sinulle ei mitään autoja edes myydä. Piere ulkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427