Tämä mies ikävöi naista. :)
Mutta ikävöikö kyseinen nainen tätä miestä?
Jotta voisin sanoa, soittaa kertoa tunteistani halustani.
Hyvän illan toivotukset suoraan hänelle itselleen.
Mieletön ikävä
39
807
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla hänen numero?
- Anonyymi
Miksi kysyt? On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt? On.
Testi mielessä todista väite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testi mielessä todista väite.
Pesti?
- Anonyymi
Kaipaan häntä (miestä) niin että tekee kipeää. Haluan kuulla äänesi ja katsoa sinua ja koskea sinuun.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan naista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kaipaan naista..
Soita...jooko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kaipaan naista..
Ei ollut sulle.
- Anonyymi
Ei asu Hesassa kyseinen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asu Hesassa kyseinen nainen.
Gustavis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sulle.
S naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita...jooko?
Tehtäänkö tällain että soitat vain ja en vastaa siihen, kun olet soittanut niin soitan sinulle seuraavana päivänä ja ja...
- Anonyymi
Jos olisit hän, sinulla on sekä osoite, että puhelinnumero. Sinä tiedät, että tein joskus virheen lähettämällä sinulle viestin. Siksi en uskaltaisi tehdä sitä enää. Siitä on kyllä kauan, mutta se oli shokki.
Mutta ikävöin ja kaipaan sinua. Sinun on siis otettava yhteyttä, jos ikävöit.
Tämä epätietoisuus, miten kauan vielä kaikki on pysähdyksissä jne. on rasittavaa ja tuskastuttavaa. Ja tämä anonyymiys tekee tyhjäksi kaiken, kun ei kuitenkaan voi olla varma, vaikka tuntuisi, että kyseessä on oikea.- Anonyymi
Mistä asiasta olet epätietoinen? Miksi et muuten itse laita mitään tunnistetta, jos anonyymiys tuntuu tuskastuttavalta?
- Anonyymi
samoin ikävöin sinua,eikä se viesti mun mielestäni ollut virhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asiasta olet epätietoinen? Miksi et muuten itse laita mitään tunnistetta, jos anonyymiys tuntuu tuskastuttavalta?
Milloin nähdään/meneekö kauan/nähdäänkö ollenkaan.
- Anonyymi
Rakas me kaivataan toisiamme ja niitä hetkiä
- Anonyymi
niin taitaa olla,kaipaan myönnän,
- Anonyymi
No joskus pitää vaan rohkaista mielensä ja jo oman sielunrauhankin vuoksi sulkea korvansa epäilyksiltä ja tehdä niin kuin parhaaksi näkee.
- Anonyymi
Kauas pitää ensin nähdä ja sen myötä tulee toimintaa , panikointiin ei syytä mutta patikointiin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauas pitää ensin nähdä ja sen myötä tulee toimintaa , panikointiin ei syytä mutta patikointiin kyllä.
Patikointi paree kuin panikointi
- Anonyymi
S naisellako tämä nyt on taas? Eikö täällä kukaan kaipaa kuin ässiä?
Mulle voit soittaa milloin vaan, mutta en ole s.- Anonyymi
Vain yksi ässä on mielessä
- Anonyymi
Oletkohan sä mies jota ajattelen ja viime yönä taas näin unta susta, tuli hirveä ikävä.
Voitko soittaa mulle huomenna päivällä, sulla on mun nro?
T. S-nainen- Anonyymi
Vittut on. Jos et harakka sitä antanu ei sillä sitä oo
Joten sata kg laskiperse annoitko vai et - Anonyymi
Olet siis Turun Sanomilla töissä, ahaa , no mutta hei , niin olen minäkin :D !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittut on. Jos et harakka sitä antanu ei sillä sitä oo
Joten sata kg laskiperse annoitko vai etVäärään osoitteeseen tämä, en tiedä kuka harakkasi on😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis Turun Sanomilla töissä, ahaa , no mutta hei , niin olen minäkin :D !!!
En ole Turusta.....
- Anonyymi
Ei ollut S - naiselle tämä, sori.
- Anonyymi
Ikävä on ja on ollut jo monta kuukautta 🥰💚♥️😘😘♥️. Jos saisi puhelun ja pääsisi juttelemaan, se olisi enemmän kuin ihanaa. Olisin varmaan aika pöllämistynyt ja hämmästynyt, mutta kovin onnellinen.
Kukutteleva ajatusleikki, muttei sellaista uskalla tietenkään odottaa irl pelkän palstan varassa. Jotta pää pysyy terveenä, niin kuin on tähän saakka pysynyt, ei voi kuin pitää jalat tukevasti maassa. Haaveet on haaveita, ja realismi on elämää. Haaveilusta ei tietenkään ole mitään haittaa, sekin on sopivassa määrin ihanaa. ♥️ S - Anonyymi
Ikävöin, liikaakin, tekee jo pahaa, on luovuttava hänen suhteen, niin paljon kuin haluankin hänet kokonaan elämääni.
- Anonyymi
Tämä. Tiedätkö silloin pitää toimia. Ei voi ikävöidä ja luovuttaa. Rakkaudessa ei luovuteta heti.
- Anonyymi
Kyllä ikävöi.
Mutta nyt nukuin. - Anonyymi
Ikävöin romanttista suhdetta erään aikuisen, miellyttävän miehen kanssa😍
Mitäköhän tekis tilanteelle🤔
Asutaan lähekkäin.- Anonyymi
Oi, Romanttinen suhde on niin kovin kaunis ja suloinen 🥲🥰🥲 Sellainen koskettaa minua niin kovin . . .
- Anonyymi
Et sä kyllä mun naapuri ole. Välimatka on noin 20 km. Eli tokko olet hän.
Jota tämä mies ikävöi, niin nainen asuu kahdenkymmenenkilometrinpäässä.
Olen tämän aloituksen takana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä kyllä mun naapuri ole. Välimatka on noin 20 km. Eli tokko olet hän.
Jota tämä mies ikävöi, niin nainen asuu kahdenkymmenenkilometrinpäässä.
Olen tämän aloituksen takana.Lisätään: vielä että tämä on H - nimella alkavalle naiselle. T - nimiseltä mieheltä.
Molemmissa on nimissä on 5 kirjainta. - Anonyymi
Tänään voit ystävänpäivän mahdollistamana lähettää pienen viestitoivotuksen hänelle!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1014954
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2502037- 891673
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401190Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3371163Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501099
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1481070- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984