Bi-naisen hääunelmia

Anonyymi

Ihastuin naiseen todella voimakkaasti reilu vuosi sitten ja pohdin sitä kuinka eri tavoin tunnen naisia kuin miehiä kohtaan. En ole ihastukseni kanssa yhdessä, mutta ajattelen häntä jatkuvasti ja mielessäni pyörii jopa ajatuksia avioliitosta. Tämä on täysin erilaista kuin aiemmat suhteeni miesten kanssa ja se hämmentää minua.

Olin nuorempana aika avioliittovastainen, ja naimisiinkin menin vasta ensimmäisen lapsen synnyttyä, vaikka olin mieheni kanssa ollut avoliitossa jo monta vuotta. Kävimme virastotalolla ilman ulkopuolisia todistajia. Muistelen aiemmin häitä ajatellessani miettineeni lähinnä mekkoja ja kukkia ja sitä missä vihkiminen tapahtuisi, ynnä muuta materiaalista. En kokenut vihkitilaisuuttamme romanttisena hetkenä.

Tarkemmin ajatellen, en muista koskaan haaveilleeni kenenkään miehen kanssa ollessani itse vihkitilanteesta ja niistä sanoista, yhteydestä toiseen. Nyt kuitenkin naiseen ihastuneena, haaveilen avioliitosta ja naimisiinmenosta niine sanoineen, katseesta ja kosketuksesta. Kaiken sen avioliittovastaisuuden alta löydän suuren määrän haaveita ja tunteita, joita en ikinä kuvitellut omaavani, ja vain tätä naista kohtaan. Olen onnellinen siitä, että voin vihdoin kokea nämäkin elämän "perusasiat" oikeasti upeina ja houkuttavina, vaikka tällä hetkellä joudunkin tyytymään haaveilemaan kaikenlaisesta romanttisesta ihastukseni kanssa. Olen eroamassa miehestäni. Pohdin samalla omaa romanttista suuntautumistani, että olenko bi vai lesbo.

Millaisia kokemuksia teillä on romanttisesta suuntautumisestanne? Kuinka, millä perusteilla määrittelisitte sitä?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskomaton tunne kun rakkaus tuntuu siltä miltä sen kuuluukin tuntua.
      Olen myös ollut jo jonkin aikaa voimakkaasti ihastunut ja nykyään jopa rakastunut naiseen, kenen kanssa en myöskään ole yhdessä. Vaikka takana on ns. vakavia parisuhteita, avoliittoja, kihlauksia niin en ole koskaan tuntenut mitään vastaavaa aiemmin.

      En voi kuvitellakaan sitä onnellisuuden määrää jos tunteet olisi molemminpuolista ja saisi elää oikeasti, aidosti rakastamansa ihmisen rinnalla, jakaa arkea, ja tosiaan mitä tunteita naimisiinmeno hänen kanssa aiheuttaisi.

      Kaikki aiemmat suhteet (naisiin ja miehiin) vaikuttavat nyt jälkikäteen, verrattuna nykyisiin tuntemuksiin, kovin pinnallisilta ja ontoilta, vaikka toki tuolloin olen kuvitellut olevani rakastunut ja onnellinen.

      Itsekin vain siis haaveilen tästä naisesta ja haaveeksi hän varmasti jääkin.

      • Anonyymi

        Miksi hän jää haaveeksi, jos noin voimakkaasti tunnet? Oletko lähestynyt häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän jää haaveeksi, jos noin voimakkaasti tunnet? Oletko lähestynyt häntä?

        Hän on naimisissa, miehen kanssa 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on naimisissa, miehen kanssa 🙄

        Jospa hän tuntee samoin ja tekee asioita muuttaakseen elämäntilannettaan ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa hän tuntee samoin ja tekee asioita muuttaakseen elämäntilannettaan ☺

        No sithän mä olisin maailman onnellisin nainen <3 vaikka pidänkin tuota skenaariota todella epätodennäköisenä...Eikä sitä uskalla alkaa jossittelemaan vaan ennemmin huomioin tämän hetkiset faktat. Pari kertaa olen kyllä jo päättänyt että kerron tunteistani silti, ihan vaan kertoakseni, ilman odotuksia mutta se on sitten aina jäänyt syystä tai toisesta enkä ole vieläkään varma onko siinä kertomisessa järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sithän mä olisin maailman onnellisin nainen <3 vaikka pidänkin tuota skenaariota todella epätodennäköisenä...Eikä sitä uskalla alkaa jossittelemaan vaan ennemmin huomioin tämän hetkiset faktat. Pari kertaa olen kyllä jo päättänyt että kerron tunteistani silti, ihan vaan kertoakseni, ilman odotuksia mutta se on sitten aina jäänyt syystä tai toisesta enkä ole vieläkään varma onko siinä kertomisessa järkeä.

        Onhan siinä, voit saada rakkautesi kohteen. Hän päättää sitten, mitä sillä tiedolla tekee.


    • Anonyymi

      Olen sitoutuja isolla ässällä, joten hääkellot soi päässä heti kun rakastun! Muut ovat osoittautuneet hitaammiksi... Älkää puhuko häistä mitään treffailun alussa tai treffiseuralaisen katseeseen ilmaantuu kauhu, karvaita kokemuksia. Ihan yleisen tason kommenttejakin tulee välttää, kuten serkkuni kumminkaimalla oli juuri HÄÄT tai olitko yksissäkään HÄISSÄ viime kesänä?

      Rekvisiitta ja puitteet eivät ole mielestäni tärkeitä vihkimisen ideassa, mutta ei mulla mitään niitä vastaankaan ole. Niistä sovitaan yhdessä.

      Romantiikka, seksuaalisuus, hyvä arki, näen kaiken olevan samassa paketissa ilman muuta. En osaa eritellä.

    • Anonyymi

      Eräs minulle erityinen nainen näyttäisi upealta valkoisessa pitsihäämekossa. Hänellä on kyllä miesystävä, että se siitä kuvaelmasta. 😅😄
      Jatkan elämääni.
      T. Lesbo

    • Anonyymi

      Häät ovat mielestäni itsessään romanttinen konsepti, vaikea kuvitella epäromanttisia häitä ellei ole kyseessä järjestetty avioliitto. Monenlaiset häät voivat olla tunnelmallisia, tunnelmaan vaikuttavat mm. ympäristö, häävieraat, ohjelma, vaatteet, koristelut ja tärkeimpänä tietysti parin välinen tunnesuhde ja häiden idea sitoutumisen merkkinä.

      Avioliitto on idealtaan romanttisempi kuin avoliitto, joka näyttäytyy enemmän asumisjärjestelynä. Käytännön elämässä tietysti avoliitossakin on romantiikkaa, vaikka siihen ei liity juhlia tai seremonioita. Avoliitto on usein väliaikainen tilanne ja muutaman vuoden kuluttua halutaan solmia avioliitto sitoutumisen merkiksi.

      • Anonyymi

        Menin naimisiin vain lasteni vuoksi. Tilaisuudessa ei ollut minulle mitään romanttista, emmekä pienen lapsen vuoksi käyneet missään edes syömässä. Suurimman orgasmini sain lähetettyäni avioeropaperit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin naimisiin vain lasteni vuoksi. Tilaisuudessa ei ollut minulle mitään romanttista, emmekä pienen lapsen vuoksi käyneet missään edes syömässä. Suurimman orgasmini sain lähetettyäni avioeropaperit.

        Se on sinun ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin naimisiin vain lasteni vuoksi. Tilaisuudessa ei ollut minulle mitään romanttista, emmekä pienen lapsen vuoksi käyneet missään edes syömässä. Suurimman orgasmini sain lähetettyäni avioeropaperit.

        Tietysti jokainen tekee ja kokee asiat omalla tavallaan. Vastasin oman näkemykseni häistä otsikon aiheeseen "bi-naisen hääunelmia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun ongelmasi.

        No niinhän se onkin 😃 Kerroin vain, kuinka romantiikka voi puuttua romanttisiksi elämän kohokohdiksi tarkoitetuista tilanteista. En tuolloin ymmärtänyt olevani lesbo. Nyt voin haaveilla noista oikeasti romanttisista häistä joskus tulevaisuudessa rakastamani naisen kanssa 😍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe