Naisen Bi curious

Anonyymi

Ollaan vaimon kanns puhuttu et tilaisuuden ja oikean henkilön löydyttyä hän haluaisi kokeilla naisten välistä seksiä, mutta mistä sellaisen sitten löytää? Katselin perinteiset iskuri ja seksitreffit muttei ollut tarjontaa, eli onko joku sivusto tai chat missä saman mielenkiinnon omaavat voisivat jutella ja ehkäpä päästä ihan live tapaamisen tasolle? Ollaan iha ummikkoja tän asian suhteen ja miehenä minulle ihan fine että vaimo haluaa kokemuksen naisen kanssa, ja vaikka tulisi tunteitakin peliin ja tästä seuraisi pitempi aikaisempikin ystävyys/suhde. Ollaan kokeiltu kolmen kimppaa 2m 1n ja ollaan aivoimia ja kokeilunhaluisia ja ennakkoluulottomia.
T:M39N32

7

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se, mitä olen netissä huomannut, on että pareilla on vaikeuksia löytää naista. Mutta tosiaan tässä ei ollut kolmen kimpasta kyse. En tiedä kuinka paljon naisia iskurissa pyörii, ehkä kannattaisi kokeilla qruiseria (jossa sielläkään naisten määrä ei liene suuri?) tai ihan perinteisiä nettitreffifoorumeita, joissa toki olisi hyvä selittää lähtötilanne.

      • Anonyymi

        Jep
        Naisille on helpompi hyväksyä biseksuaalisuus.
        Se on leikkiä miesten väliseen seksiin verrattuna.
        Miehiä pelottaa.😆


    • Anonyymi

      Etsitkö vaimon puolesta naista vai kolmatta kimppaan? Anna vaimosi löytää itse mieluisa kumppani, jos se on sinulle kerran ok.
      Itse en kimppa ehdotuksille lämpene, siitä huolimatta, että olen bi ja voisin olla suhteessa kumman tahansa sukupuolen kanssa.

      • Anonyymi

        En olisi voinut kuvitella, että mieheni olisi ollut mitenkään mukana seuraa etsimässä kun ymmärsin ihastuneeni naiseen. Puhuimme avoimesta suhteesta, että minulla olisi voinut olla suhde naiseen. Käytännön järjestelyt tapaamisineen tuntuivat vain niin vaikeilta ja vähäisiltä suhteessa rakkauteni määrään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi voinut kuvitella, että mieheni olisi ollut mitenkään mukana seuraa etsimässä kun ymmärsin ihastuneeni naiseen. Puhuimme avoimesta suhteesta, että minulla olisi voinut olla suhde naiseen. Käytännön järjestelyt tapaamisineen tuntuivat vain niin vaikeilta ja vähäisiltä suhteessa rakkauteni määrään.

        Ihmisiä ja suhteita on erilaisia, mikä sopii toiselle, ei taas sovi toiselle.
        Miehet ovat kyllä yleensä sallivampia naisen bi-kokeiluun, kuin toisinpäin.


    • Anonyymi

      Siis yhdessä pohditaan että mistä löytäis seuraa, bi naisesta, ajatus olisi että saisin ehkä katsella mutta se ei ole välttämätöntä, eli en osallistuisi itse seksiin vaan kaksi naista saisi puuhailla keskenään ba jos molemmille olisi ok, niin katselisin taustalla. Vaikeaa tuntuu olevan ja kaveripiiristä tai tutuista tuskin löytyy.

    • Anonyymi

      Naisseura kiinnostaa, kimppa ei eikä miehen osallisuus. Löytyykö Kik tai maili, jossa voisi jutella asiasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe