hyvä sää, mieli tyyni
kunnes sivusta joku tööttää
saat negatiivisen palautteen
ihan muuten vain, että olet siinä
aurinko lakkasi paistamasta, mieli kiehuu
sellainen se kaupunki on
tosi halpaa
kaupungissa kun vähiten odotat, saat jonkun kieltokommentin
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunkiliikenteeseen kuuluu tööttäilytkin. Iloinen asia. Etenkin jos joku taivaanrannan maalari on jäänyt unelmoimaan autonsa kanssa suu auki keskelle ajorataa. Suomalaisessa autoillukultturissa torven soitto on lähes tuntematonta. On kuskeja jotka eivät ole koskaan torvea uskaltaneet soittaa. Se on sääli.
Kaikki mitä tapahtuu, tapahtuu meidän sisäisessä maailmassamme! Joku teki meille hetkisen vääryyttä ja kidutamme sillä itseämme lopun elämäämme.Se on itsensä pahoipitelemistä! Kaikista suurinta julmuutta. Tööttääjä unohtaa tapahtuman kymmenessä sekunnissa - meidän tuskamme siitä kestää hautaan asti. Muista aina, että tööttääjä olet sinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566