Tuleeko kellekään muulle ihmiselle vihainen olo kun jotku virnuilee tai hymyilee epäsopivissa tilanteissa? Mulle tulee liian usein ja tästä aiheutuu olo ettei keskustelijan kanssa ole samalla aaltopituudella.
Joskus olen kahden kesken kertonut skitsofreniastani ihmisille ja he aina sabovat ettei ollu tarkoitus sinulle nauraa vaikka hän ei olisi siinä kohtaamisessa edes nauranut tai virnuillut. Onko se niin yleistä että suomalaiset pilkkaa skitsoa? Miten saan sen loppumaan koska ärsytyksessä ei ole kiva olla vai onko vika minun jossain patoutuneessa tunteessa ja oikeasti haluaisin vain itkeä mutta ek voi julkisesti?
Virnuilusta negatiivinen olo
4
547
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tulee. Ei siitä kannata välittää, omaa typeryyttään virnuilevat. Eräs viisas mies sanoi aikanaan, että "minäkin nauroin lapsena asioita, joita en ymmärtänyt."
- Anonyymi
Mitäs jos tällaisella epäsopivassa tilanteessa tai muuten vain virnuilevalla henkilöllä on se neurologinen sairaus mikä Jokerilla siinä melko uudessa Jokeri-leffassa? Eli virnuilu olisi silloin käytännössä tahdosta riippumatonta todennäköisesti aivovammasta johtuvaa
ks. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pseudobulbar_affect
Vähän voisi miettiä ennenkuin tuomitsee- Anonyymi
Iha hyvä läppä. Mut tajusin ettei virnuilija tiiä mt ongelmistani välttämättä.
- Anonyymi
Virnuilijassa näät voimakkaamman kommunistijohtajan (ku se ja se), ehkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1192440Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401582Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6481039- 106993
- 71972
- 98916
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76720Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31710- 70706