Se on E sarjanenkin sitten ranskanlaatua

Anonyymi

Tämä kävi ilmi kaara ohjelmasta jossa antti itse tämän toi julki.

Antti on ostanut e sarjan mersun taksiin ja teki siitä koosteen.

Kuka oisi uskonut että E sarja tämä taksitolppien auto käyttää ranskan tekniikkaa ja koneessakin,ohoh.

Antti ja varmaan monet muutkinmersun omistajat kauhistevat huollon hintoja,niinpä antti ei raahi viedä veholle vaikka edellinen omistaja olikin ollut uskollinen vehon leimojen kerääjä.

Antti ei raaski huolattaa autoaan riittävästi,vastaava auto diesel mersu joka oli koe ajossa niin öljyt perään vaihdettiin 10000km välein ja laatikkoon 30000km välein.

Uskonkin että kalliiksi tulee mersun huollot ja pidot,tojota on miljoonia kertoja parempi.

Ja kuinka pieni se on,mitään hyvää ei ole .

20

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, mut kaikesta huolimatta kuitenkin aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei.

    • Anonyymi

      Älä viitti kirjoittaa ihan höpöjä.
      W212 facelift 200cdi on varustettu mersun omalla moottorilla OM 651.

      Tämä on faktaa, jota ei voi kiistää eikä muuksi muuttaa.

    • Anonyymi

      Erittäin kestävä auto etenkin taksikäytössä MB w212 facelift.

      • Anonyymi

        Antin autollaan oli ajettu 515tkm ja uuden veroisesti vielä toimii.
        Toyotalla tuollaisista km määristä voi vain haaveilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antin autollaan oli ajettu 515tkm ja uuden veroisesti vielä toimii.
        Toyotalla tuollaisista km määristä voi vain haaveilla.

        Aloittaja keksii näitä Mersun dissausketjuja uudelleen ja uudelleen.
        Ja kerta toisensa jälkeen tulee servatuksi, niinkuin tässäkin, väitteet ovat ihan tuulesta temmattuja.

        E sarjan diesel on aina ollut ja on mersun oma moottori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja keksii näitä Mersun dissausketjuja uudelleen ja uudelleen.
        Ja kerta toisensa jälkeen tulee servatuksi, niinkuin tässäkin, väitteet ovat ihan tuulesta temmattuja.

        E sarjan diesel on aina ollut ja on mersun oma moottori.

        Toyota Hybrid menee miljoona kilometriä ilman ainuttakaan vikaa. Siinä sitä meselle tavoitetta kerrakseen!

        https://tekniikanmaailma.fi/miljoona-kilometria-hybridilla/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota Hybrid menee miljoona kilometriä ilman ainuttakaan vikaa. Siinä sitä meselle tavoitetta kerrakseen!

        https://tekniikanmaailma.fi/miljoona-kilometria-hybridilla/

        Tämä tuli jo selväksi. Aloita uusi ketju.

        Vielä parempi, jos säkin liittyisit meidän tyytyväisten mersulla ajavien joukkoon.
        Ei tarvitsisi sinunkaan ahdistua Mersun ylivoimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tuli jo selväksi. Aloita uusi ketju.

        Vielä parempi, jos säkin liittyisit meidän tyytyväisten mersulla ajavien joukkoon.
        Ei tarvitsisi sinunkaan ahdistua Mersun ylivoimasta.

        W124 kusee Toyotan muroille


      • Anonyymi

        Nämä ns,viimeiset jos voi edes hyvästä puhua mutta mersu nyt kumminkin on vuoden 2003-2005 mallin diesel koneet,faselit on kalliinpi ja herkempi .

        Mutta joo kaaran Antti Liinpää on nyt pompannut itse rattiin ja ostanut siihen käytetyn entisen mersu taksin vehon leimoilla.9 kpl muuta E sarjan mersua ei edes kelvannut joita hän testasi ostaako vai jättääkö sen eli vain hieman yli 10% Oli mahdollista kelvata ajoon vaikka autot oli huolettuja ja ajettu alle 500000km.

        Antti liinpää kertoi kaara ohjelmassa ostaneen E sarjasen ja esitteli,nolointa on koneessa tähti merkki muoveissa,antti kertoi koneenkin ja muiden osien olevan renaultin ja mersu ranskan yhdistelmä.

        On kallista huoltaa mersua,se tuli ilmi pelkkien nesteiden vaihdot,ei raahi mersumiehetkään enään maksaa huoloista takseissa on niin kalliit.
        Tiheesti pitää siihen kotteroon vaihtaa että se toimisi vielä puolenmillin jälkeen.

        Kallista on tuo puolimiljoonaa saada nykymersun mittariin takseissa.

        Sitten oli toisessa koosteessa c sarja,kas kummaa,1.5 l kone ranskan laadulla.

        Pojat hei nyt on teille sielä faktaa luettavana,kyllä sanon 2000 luvun alkua muistellen,että olipas c5 citröen loistava auto farkkuna 2.2 hdi koneella,sillä mentiin pienillä huoloilla 620000km ja matka jatkui seuraavalle imistajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ns,viimeiset jos voi edes hyvästä puhua mutta mersu nyt kumminkin on vuoden 2003-2005 mallin diesel koneet,faselit on kalliinpi ja herkempi .

        Mutta joo kaaran Antti Liinpää on nyt pompannut itse rattiin ja ostanut siihen käytetyn entisen mersu taksin vehon leimoilla.9 kpl muuta E sarjan mersua ei edes kelvannut joita hän testasi ostaako vai jättääkö sen eli vain hieman yli 10% Oli mahdollista kelvata ajoon vaikka autot oli huolettuja ja ajettu alle 500000km.

        Antti liinpää kertoi kaara ohjelmassa ostaneen E sarjasen ja esitteli,nolointa on koneessa tähti merkki muoveissa,antti kertoi koneenkin ja muiden osien olevan renaultin ja mersu ranskan yhdistelmä.

        On kallista huoltaa mersua,se tuli ilmi pelkkien nesteiden vaihdot,ei raahi mersumiehetkään enään maksaa huoloista takseissa on niin kalliit.
        Tiheesti pitää siihen kotteroon vaihtaa että se toimisi vielä puolenmillin jälkeen.

        Kallista on tuo puolimiljoonaa saada nykymersun mittariin takseissa.

        Sitten oli toisessa koosteessa c sarja,kas kummaa,1.5 l kone ranskan laadulla.

        Pojat hei nyt on teille sielä faktaa luettavana,kyllä sanon 2000 luvun alkua muistellen,että olipas c5 citröen loistava auto farkkuna 2.2 hdi koneella,sillä mentiin pienillä huoloilla 620000km ja matka jatkui seuraavalle imistajalle.

        Minä oon omistanu 11 kpl mersuja,mutta en tule omistamaan ja maksamaan väyrysen 2003 vuoden mallin jälkeen yhtään,en minä maksa sekasikiö mersusta enään.

        Se oli se väyrynenkin cdi kone pas..ka tekniikkaa,300000km kun on matkaa menty niin ihan liikaa laittoa ja kallista.

        No niin minä ostan audon ranskalaisen mielummin ja maksan vähemmän kun jonkun mersu sekasikiön ,ei ei pienet pojat tuu kuuloonkaan 2000 luvun yksikään kyhäelmä mersu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon omistanu 11 kpl mersuja,mutta en tule omistamaan ja maksamaan väyrysen 2003 vuoden mallin jälkeen yhtään,en minä maksa sekasikiö mersusta enään.

        Se oli se väyrynenkin cdi kone pas..ka tekniikkaa,300000km kun on matkaa menty niin ihan liikaa laittoa ja kallista.

        No niin minä ostan audon ranskalaisen mielummin ja maksan vähemmän kun jonkun mersu sekasikiön ,ei ei pienet pojat tuu kuuloonkaan 2000 luvun yksikään kyhäelmä mersu.

        Jos muuten tojotaan rinnastetaan niin tällöin pitää katsoa bensa autoja ja siinä tojota on mersuun nähden ylivertainen,bensa mersu käytössä on ihan pilipali värkki.

        Dieselit nuo museo ajoneuvot on koottu osittain ranskan rapeista.


    • Anonyymi

      Minä ymmärän että te ootte nyt syvässä masennuksessa,mutta minähän varoitin mersu uskovia,ei vaan menny jakeluun.

      • Anonyymi

        On se kallista pitää mersu,tosi kallis,se on öljyt vaihdettava periin ja vaihteistoihin alvariinsa ja on kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kallista pitää mersu,tosi kallis,se on öljyt vaihdettava periin ja vaihteistoihin alvariinsa ja on kallista.

        Köyhälle kaikki on kallista paitsi viina ja tupakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kallista pitää mersu,tosi kallis,se on öljyt vaihdettava periin ja vaihteistoihin alvariinsa ja on kallista.

        Menes nyt tervaamaan sitä avensiksen pohjaa ja jätä nämä laatuautokeskustelut meille jotka niistä jotain tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhälle kaikki on kallista paitsi viina ja tupakka.

        Se on tojotamies Mersun suosiosta ihan sekaisin ja hermona. Ymmärtäähän sen.
        Paha olo siitä kroppaan tulee kun muut ajaa Mersuilla ja itellä ruosteinen avensis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tojotamies Mersun suosiosta ihan sekaisin ja hermona. Ymmärtäähän sen.
        Paha olo siitä kroppaan tulee kun muut ajaa Mersuilla ja itellä ruosteinen avensis.

        Tää on totta että paha olo tuli,nimittäin ajoin juuri uudenmallin e sarjan taksi mersun viereen ja tosiaan tuli kyllä paha olo,järkyttävän ruman näköinen muovikipon näköinen pyöreähkö sämpylä,on sitten ulospäin ruma auto mustana,ei uskos että kyseessä on kallis auto,voi niitä jotka nöyrtyvät tuohon,kyllä tuli paha olo kun noin ruman tekivät e sarjasesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on totta että paha olo tuli,nimittäin ajoin juuri uudenmallin e sarjan taksi mersun viereen ja tosiaan tuli kyllä paha olo,järkyttävän ruman näköinen muovikipon näköinen pyöreähkö sämpylä,on sitten ulospäin ruma auto mustana,ei uskos että kyseessä on kallis auto,voi niitä jotka nöyrtyvät tuohon,kyllä tuli paha olo kun noin ruman tekivät e sarjasesta.

        Menkää sivulle ja katsokaa katon muotoa ym,ei näytä edes c sarjan tyyliltä on pyöreä sämpylä katto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää sivulle ja katsokaa katon muotoa ym,ei näytä edes c sarjan tyyliltä on pyöreä sämpylä katto.

        Voi vitsi mikä ulkonäkö!

        Tuossa parkissa on joku cla kottero,jumankauta mikä sisusta,ankea vanhanaikainen pieni jne,sanat loppuu.

        Ranskan osilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vitsi mikä ulkonäkö!

        Tuossa parkissa on joku cla kottero,jumankauta mikä sisusta,ankea vanhanaikainen pieni jne,sanat loppuu.

        Ranskan osilla.

        Ennen mersulla oli paremmin,nykyään on erilailla.

        Laatua ei ole ja autot näyttää koppakuoriaisilta,ennen mersut oli kestäviä laatu autoja,loppuivat 1995 paikkeilla,korimalliin w124 ,siihen päättyi mersun tarina,surrullista mutta totta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

      Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2120
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

      Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      292
      1907
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1741
    4. Martina lähdössä Ibizalle

      Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1594
    5. Useita puukotettu Tampereella

      Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      102
      1593
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

      Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1301
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1123
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

      parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1079
    9. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

      Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1038
    Aihe