Se on E sarjanenkin sitten ranskanlaatua

Anonyymi

Tämä kävi ilmi kaara ohjelmasta jossa antti itse tämän toi julki.

Antti on ostanut e sarjan mersun taksiin ja teki siitä koosteen.

Kuka oisi uskonut että E sarja tämä taksitolppien auto käyttää ranskan tekniikkaa ja koneessakin,ohoh.

Antti ja varmaan monet muutkinmersun omistajat kauhistevat huollon hintoja,niinpä antti ei raahi viedä veholle vaikka edellinen omistaja olikin ollut uskollinen vehon leimojen kerääjä.

Antti ei raaski huolattaa autoaan riittävästi,vastaava auto diesel mersu joka oli koe ajossa niin öljyt perään vaihdettiin 10000km välein ja laatikkoon 30000km välein.

Uskonkin että kalliiksi tulee mersun huollot ja pidot,tojota on miljoonia kertoja parempi.

Ja kuinka pieni se on,mitään hyvää ei ole .

20

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, mut kaikesta huolimatta kuitenkin aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei.

    • Anonyymi

      Älä viitti kirjoittaa ihan höpöjä.
      W212 facelift 200cdi on varustettu mersun omalla moottorilla OM 651.

      Tämä on faktaa, jota ei voi kiistää eikä muuksi muuttaa.

    • Anonyymi

      Erittäin kestävä auto etenkin taksikäytössä MB w212 facelift.

      • Anonyymi

        Antin autollaan oli ajettu 515tkm ja uuden veroisesti vielä toimii.
        Toyotalla tuollaisista km määristä voi vain haaveilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antin autollaan oli ajettu 515tkm ja uuden veroisesti vielä toimii.
        Toyotalla tuollaisista km määristä voi vain haaveilla.

        Aloittaja keksii näitä Mersun dissausketjuja uudelleen ja uudelleen.
        Ja kerta toisensa jälkeen tulee servatuksi, niinkuin tässäkin, väitteet ovat ihan tuulesta temmattuja.

        E sarjan diesel on aina ollut ja on mersun oma moottori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja keksii näitä Mersun dissausketjuja uudelleen ja uudelleen.
        Ja kerta toisensa jälkeen tulee servatuksi, niinkuin tässäkin, väitteet ovat ihan tuulesta temmattuja.

        E sarjan diesel on aina ollut ja on mersun oma moottori.

        Toyota Hybrid menee miljoona kilometriä ilman ainuttakaan vikaa. Siinä sitä meselle tavoitetta kerrakseen!

        https://tekniikanmaailma.fi/miljoona-kilometria-hybridilla/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota Hybrid menee miljoona kilometriä ilman ainuttakaan vikaa. Siinä sitä meselle tavoitetta kerrakseen!

        https://tekniikanmaailma.fi/miljoona-kilometria-hybridilla/

        Tämä tuli jo selväksi. Aloita uusi ketju.

        Vielä parempi, jos säkin liittyisit meidän tyytyväisten mersulla ajavien joukkoon.
        Ei tarvitsisi sinunkaan ahdistua Mersun ylivoimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tuli jo selväksi. Aloita uusi ketju.

        Vielä parempi, jos säkin liittyisit meidän tyytyväisten mersulla ajavien joukkoon.
        Ei tarvitsisi sinunkaan ahdistua Mersun ylivoimasta.

        W124 kusee Toyotan muroille


      • Anonyymi

        Nämä ns,viimeiset jos voi edes hyvästä puhua mutta mersu nyt kumminkin on vuoden 2003-2005 mallin diesel koneet,faselit on kalliinpi ja herkempi .

        Mutta joo kaaran Antti Liinpää on nyt pompannut itse rattiin ja ostanut siihen käytetyn entisen mersu taksin vehon leimoilla.9 kpl muuta E sarjan mersua ei edes kelvannut joita hän testasi ostaako vai jättääkö sen eli vain hieman yli 10% Oli mahdollista kelvata ajoon vaikka autot oli huolettuja ja ajettu alle 500000km.

        Antti liinpää kertoi kaara ohjelmassa ostaneen E sarjasen ja esitteli,nolointa on koneessa tähti merkki muoveissa,antti kertoi koneenkin ja muiden osien olevan renaultin ja mersu ranskan yhdistelmä.

        On kallista huoltaa mersua,se tuli ilmi pelkkien nesteiden vaihdot,ei raahi mersumiehetkään enään maksaa huoloista takseissa on niin kalliit.
        Tiheesti pitää siihen kotteroon vaihtaa että se toimisi vielä puolenmillin jälkeen.

        Kallista on tuo puolimiljoonaa saada nykymersun mittariin takseissa.

        Sitten oli toisessa koosteessa c sarja,kas kummaa,1.5 l kone ranskan laadulla.

        Pojat hei nyt on teille sielä faktaa luettavana,kyllä sanon 2000 luvun alkua muistellen,että olipas c5 citröen loistava auto farkkuna 2.2 hdi koneella,sillä mentiin pienillä huoloilla 620000km ja matka jatkui seuraavalle imistajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ns,viimeiset jos voi edes hyvästä puhua mutta mersu nyt kumminkin on vuoden 2003-2005 mallin diesel koneet,faselit on kalliinpi ja herkempi .

        Mutta joo kaaran Antti Liinpää on nyt pompannut itse rattiin ja ostanut siihen käytetyn entisen mersu taksin vehon leimoilla.9 kpl muuta E sarjan mersua ei edes kelvannut joita hän testasi ostaako vai jättääkö sen eli vain hieman yli 10% Oli mahdollista kelvata ajoon vaikka autot oli huolettuja ja ajettu alle 500000km.

        Antti liinpää kertoi kaara ohjelmassa ostaneen E sarjasen ja esitteli,nolointa on koneessa tähti merkki muoveissa,antti kertoi koneenkin ja muiden osien olevan renaultin ja mersu ranskan yhdistelmä.

        On kallista huoltaa mersua,se tuli ilmi pelkkien nesteiden vaihdot,ei raahi mersumiehetkään enään maksaa huoloista takseissa on niin kalliit.
        Tiheesti pitää siihen kotteroon vaihtaa että se toimisi vielä puolenmillin jälkeen.

        Kallista on tuo puolimiljoonaa saada nykymersun mittariin takseissa.

        Sitten oli toisessa koosteessa c sarja,kas kummaa,1.5 l kone ranskan laadulla.

        Pojat hei nyt on teille sielä faktaa luettavana,kyllä sanon 2000 luvun alkua muistellen,että olipas c5 citröen loistava auto farkkuna 2.2 hdi koneella,sillä mentiin pienillä huoloilla 620000km ja matka jatkui seuraavalle imistajalle.

        Minä oon omistanu 11 kpl mersuja,mutta en tule omistamaan ja maksamaan väyrysen 2003 vuoden mallin jälkeen yhtään,en minä maksa sekasikiö mersusta enään.

        Se oli se väyrynenkin cdi kone pas..ka tekniikkaa,300000km kun on matkaa menty niin ihan liikaa laittoa ja kallista.

        No niin minä ostan audon ranskalaisen mielummin ja maksan vähemmän kun jonkun mersu sekasikiön ,ei ei pienet pojat tuu kuuloonkaan 2000 luvun yksikään kyhäelmä mersu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon omistanu 11 kpl mersuja,mutta en tule omistamaan ja maksamaan väyrysen 2003 vuoden mallin jälkeen yhtään,en minä maksa sekasikiö mersusta enään.

        Se oli se väyrynenkin cdi kone pas..ka tekniikkaa,300000km kun on matkaa menty niin ihan liikaa laittoa ja kallista.

        No niin minä ostan audon ranskalaisen mielummin ja maksan vähemmän kun jonkun mersu sekasikiön ,ei ei pienet pojat tuu kuuloonkaan 2000 luvun yksikään kyhäelmä mersu.

        Jos muuten tojotaan rinnastetaan niin tällöin pitää katsoa bensa autoja ja siinä tojota on mersuun nähden ylivertainen,bensa mersu käytössä on ihan pilipali värkki.

        Dieselit nuo museo ajoneuvot on koottu osittain ranskan rapeista.


    • Anonyymi

      Minä ymmärän että te ootte nyt syvässä masennuksessa,mutta minähän varoitin mersu uskovia,ei vaan menny jakeluun.

      • Anonyymi

        On se kallista pitää mersu,tosi kallis,se on öljyt vaihdettava periin ja vaihteistoihin alvariinsa ja on kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kallista pitää mersu,tosi kallis,se on öljyt vaihdettava periin ja vaihteistoihin alvariinsa ja on kallista.

        Köyhälle kaikki on kallista paitsi viina ja tupakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kallista pitää mersu,tosi kallis,se on öljyt vaihdettava periin ja vaihteistoihin alvariinsa ja on kallista.

        Menes nyt tervaamaan sitä avensiksen pohjaa ja jätä nämä laatuautokeskustelut meille jotka niistä jotain tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhälle kaikki on kallista paitsi viina ja tupakka.

        Se on tojotamies Mersun suosiosta ihan sekaisin ja hermona. Ymmärtäähän sen.
        Paha olo siitä kroppaan tulee kun muut ajaa Mersuilla ja itellä ruosteinen avensis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tojotamies Mersun suosiosta ihan sekaisin ja hermona. Ymmärtäähän sen.
        Paha olo siitä kroppaan tulee kun muut ajaa Mersuilla ja itellä ruosteinen avensis.

        Tää on totta että paha olo tuli,nimittäin ajoin juuri uudenmallin e sarjan taksi mersun viereen ja tosiaan tuli kyllä paha olo,järkyttävän ruman näköinen muovikipon näköinen pyöreähkö sämpylä,on sitten ulospäin ruma auto mustana,ei uskos että kyseessä on kallis auto,voi niitä jotka nöyrtyvät tuohon,kyllä tuli paha olo kun noin ruman tekivät e sarjasesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on totta että paha olo tuli,nimittäin ajoin juuri uudenmallin e sarjan taksi mersun viereen ja tosiaan tuli kyllä paha olo,järkyttävän ruman näköinen muovikipon näköinen pyöreähkö sämpylä,on sitten ulospäin ruma auto mustana,ei uskos että kyseessä on kallis auto,voi niitä jotka nöyrtyvät tuohon,kyllä tuli paha olo kun noin ruman tekivät e sarjasesta.

        Menkää sivulle ja katsokaa katon muotoa ym,ei näytä edes c sarjan tyyliltä on pyöreä sämpylä katto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää sivulle ja katsokaa katon muotoa ym,ei näytä edes c sarjan tyyliltä on pyöreä sämpylä katto.

        Voi vitsi mikä ulkonäkö!

        Tuossa parkissa on joku cla kottero,jumankauta mikä sisusta,ankea vanhanaikainen pieni jne,sanat loppuu.

        Ranskan osilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vitsi mikä ulkonäkö!

        Tuossa parkissa on joku cla kottero,jumankauta mikä sisusta,ankea vanhanaikainen pieni jne,sanat loppuu.

        Ranskan osilla.

        Ennen mersulla oli paremmin,nykyään on erilailla.

        Laatua ei ole ja autot näyttää koppakuoriaisilta,ennen mersut oli kestäviä laatu autoja,loppuivat 1995 paikkeilla,korimalliin w124 ,siihen päättyi mersun tarina,surrullista mutta totta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe