Onko kokemuksia tästä biologisesta lääkkeestä? Vaikuttava aine Tosilitsumabi.
On hyvin tehokas mitä olen tutkinut, IL 6 - salpaaja. MUtta on vaarallisen tuntuinen sivuoirelista myös. Niin kaikissa biologisissa mutta tässäkin. Valkosolujen lasku, kolesterolin nousu, sydämen häiriöt, infektioriskit, maksarasitus jne. Nyt on tutkimuksia tehty että näyttää auttavan myös koronan vaikeissa tautimuodoissa, koska rauhoittaa sytokiinimyrskyjä.
Tätä lääkettä suositetaan reumaani, mutta olen peloissani. En ole aiemmin käyttänyt kuin kortisonia koska en halunnut lääkkeitä. Tilanne siksi pahentunut.
Miten lie koronarokotuskaan näiden lääkkeiden kanssa?
Roactemra?
Anonyymi
1
1070
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tuttu lääke minulle. Pistän itse kerran viikossa. Ollut käytössä yli 8 vuotta ja tehoaa edelleen. Tautini on siirtynyt tämän ihmeaineen ansiosta remissioon eli tulehdusarvot ovat hyvin matalat(crp 1-2) Ainut huonopuoli on mulla ollut, että kolesteroliarvot ovat koholla. Lääkehoitoa tähän suositellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116699
- 77673
- 48638
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39556- 46553
- 60532
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44507Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71506- 25457
- 52444