Kuka kehtaa ajaa Dacialla

Anonyymi

Kuka kehtaa ajaa Dacia rasialla. MInä en kehtaisi enkä kehtaa ajaa romanian rellulla, sen verran heikko on itsetuntoni.


- Osss

37

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro vielä lisää itsestäsi?

      • Anonyymi

        Heikko itse tunto. Koniin koukussa. Näyttää pitää vastakkaiselle sukupuolelle, vaikka mania ei olekkaan, jne....


    • Anonyymi

      En kyllä ajele millään autolla. . ei laitoshoirokil ajokortii. .älykapasiteetti riittää älyttömään spammaykseen. . 20h/vrk spammaan ihan aivotont kuraa palstan täyteen. .Nykkin melkein kaikki etusivulla näkyvät mu massapostaus trollitehtaalt. .täyttä höpö tuubaa mut en pysty muuhu. . TROOOOOLL TRÖÖÖÖÖL SPAAAAAM RÖÖÖÖÖL TÄÄ MU VIIHRET VIIHRET

    • Anonyymi

      Kerro jotain siitä aasistasi hyvää (ainoasta kulkuneuvostasi ). Sillähän ajelee polttopuutkin kun ei kerää oikein suuria kuormia kerralla. Ei sen takia ainakaan tervitse itsetuntoa menettää jos se on velaton kulkupeli ,monella ei ole sitäkään !!!

      • Anonyymi

        Osssilla ei ole omaa autoa. Rahoitusyhtiö omistaa sen 😀👍


        - Osss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osssilla ei ole omaa autoa. Rahoitusyhtiö omistaa sen 😀👍


        - Osss

        Rahoitusyhtiö omistaa sen.....Sillä on vain toinen nimi. ( Ulos ottomies )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahoitusyhtiö omistaa sen.....Sillä on vain toinen nimi. ( Ulos ottomies )

        Kukahan se sellainen ottomies on?
        Ulosottomies kirjoitetaan kuitenkin yhteen, vaikka ulosottomies ei ole sama
        asia kuin rahoitusyhtiö.
        Rahoitusyhtiön tämä kirjoittaja kumma kyllä on osannut kirjoittaa yhteen,
        mutta sitten mies on mennyt jo ulos.
        Ongelmasta selviää lukemalla sanomalehtiä, vaikka alkuun Aku Ankka käy
        tässä tapauksessa aivan hyvin.


    • Anonyymi

      Minä vuokrasin Dacian, kun viimeksi olin ulkomailla ja hyvin kehtasin ajaa.

      • Anonyymi

        Eikö hävettänyt yhtään. Edes pikkuisen. 😀


        -Osss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hävettänyt yhtään. Edes pikkuisen. 😀


        -Osss

        Miks pitäis hävettää. Hyvä ja kohtuuhintainen auto. Osan ulkonäkökin ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hävettänyt yhtään. Edes pikkuisen. 😀


        -Osss

        Ei, vaikka se oli todella hienon viiden tähden hotellin parkkipaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaikka se oli todella hienon viiden tähden hotellin parkkipaikalla.

        Hehehehehehe älä unta näe. Vai viiden tähden hotelli. Heheheheheheh. Taisi olla viiden euron motelli. Hihihihhihih 😀


    • Anonyymi

      Ja tällä palstalla pitäisi keskustella asiallisesti autoista. Eitule mitään.

      • Anonyymi

        Ja tällä palstalla pitäisi keskustella asiallisesti autoista. Näinhän se pitäis olla mutta muutama pirun pössi pilaa koko foorumin. !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tällä palstalla pitäisi keskustella asiallisesti autoista. Näinhän se pitäis olla mutta muutama pirun pössi pilaa koko foorumin. !!!

        Kummasti kukaan ei trollaa tuolla muissa merkeissä. Eksklusiivisesti dacia ja renault palstalla tätä "trollausta".


    • Anonyymi

      Dacia ihan ookoo, samoin kuin skodakin, kehtaan molemmilla ajaa.

      • Anonyymi

        Skeidat ja datsiat on kyl huonoimmat autot mitä löytyy. Mielummin vaikka ladalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skeidat ja datsiat on kyl huonoimmat autot mitä löytyy. Mielummin vaikka ladalla.

        Onkohan nämä heikon itsetunnon omaavat ja jotka eivät voi tehdä vapaasti omia päätöksiä niitä entisiä kommunisteja sieltä ajalta ,siis ennen Neuvostoliiton hajoamista. Se viittaa vieläkin sellaiseen piilokommunismiin ,Siis pelko on vielä päällä että jos minulta pääsee omia ajatuksia ääneen niin sen voi naapurin ( poliittinen kätyri )kuulla ja siitä seuraa "vettä ja leipää" ja hyvällä lykyllä NOVIKOLIA pyllyn poskeen kokonainen desilitra. Muuhun lopputulokseen minä en näistä miehen kuvajaisista pääse. kyllä kai Suomessa pitäis pystyä jo päätökset tekemään itse ennen kuin lähteä varmistamaan naapurilta varmuus siitä' mitä " Putin " vois tuosta ajatella. Se Stalinin pelo on varmaan juurtunut syvälle kun on eletty pelon sekaisin tuntein näinkin kauan heidän naapurina. Muuhun tulokseen ei voi tulla kun muissa Skandinavian maissa ja Euroopassa näin heikko itsetuntoisia ei näytä löytyvän , he kun osta auton niin he ostaa sen kyselemättä eivätkä edes ajattele mitä politiikkaa naapuri edustaa


    • Anonyymi

      En löydä yhtään syytä miksi en kehtaisi ajaa Dacialla. Sitä paitsi senttiäkään ei ole velkaa.

      • Anonyymi

        Sitä paitsi senttiäkään ei ole velkaa......Kun ei ole autoakaan !


    • Anonyymi

      Mieluummin uusi Dacia kuin joku loppuunajettu romu.

      • Anonyymi

        Mieluummin vanha mese kuin joku uusi dacia rasia 😀👏


    • Anonyymi

      Jos kehtaa ajaa toyotalla niin kyllä sitten daciallakin. Daciakuskeilla ei ainakaan ole mainetta rasittavina valehtelijoina niin ku toyotakuskeilla.

      • Anonyymi

        Ei tuu mittää. Minä syljen dasiaan päin. Osss onko tourani pelannut hyvin. Hihihihihihihii


    • Anonyymi

      Pöö dacia on rasia. Muttei mikään suklaarasia 😀

    • Anonyymi

      Kuka kehtaa ajaa Dacialla? Minä, eikä ole tarvetta selitellä ja perustella mitenkään. Olenhan minä kehdannut ajaa monella muullakin autolla elämäni aikana, jopa hyvin huonokuntoisilla nuorena.

      • Anonyymi

        Kehtaan ennemmin kuin KIAlla.
        KIA = köyhien ihmisten autp.


      • Anonyymi

        Mitä irvistelette siellä!
        Minä olen sentään takavuosina kiertänyt Pariisin Riemukaaren Ladalla,
        mutta se oli aikaa, jolloin jo 160 oli iso nopeus - moottoriteilläkin.
        Kukaan ei naureskellut, kaistoja on seitsemän, eikä kukaan puuttunut
        ajooni millään lailla.
        Harmi, että harva kirjoittajista tuskin on käynyt edes Tukholmassa,
        kun ei ole tullut opeteltua mitään kieliä.
        Nyt on 47 maata käytynä.
        Romania puuttuu vielä, joten siellä voinen tutustua siihen Daciaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä irvistelette siellä!
        Minä olen sentään takavuosina kiertänyt Pariisin Riemukaaren Ladalla,
        mutta se oli aikaa, jolloin jo 160 oli iso nopeus - moottoriteilläkin.
        Kukaan ei naureskellut, kaistoja on seitsemän, eikä kukaan puuttunut
        ajooni millään lailla.
        Harmi, että harva kirjoittajista tuskin on käynyt edes Tukholmassa,
        kun ei ole tullut opeteltua mitään kieliä.
        Nyt on 47 maata käytynä.
        Romania puuttuu vielä, joten siellä voinen tutustua siihen Daciaan.

        Niin, kuinka moni on käynyt Tukholmassa?
        Käsi ylös!
        Sitten on sellaisia, jotka kyllä ovat käyneet Tukholmassa, mutta
        jättäneet itse maihinnousun väliin!
        Ovat pelänneet, että joku maissa kysyy joitakin!


    • Dacia ei edes enää ole halpa.
      Dusteritkin alk. € 25.000,-
      Uusimmassa Moottori-lehden aretikkelissa, s. 41 ihmeteltiin ääneen,
      mihin 31% 2015 - mallisista Dustereista oli kadonnut?
      Arvelu oli, että ne oli viety ulkomaille, mutta kysymys kuuluu, missä
      maassa autolle olisi kysyntää?

      • Anonyymi

        Sandero hinnat alkaen 17000€, stepway 21000€ ja duster 27000€. Kaikkea muuta kuin halpa automerkki nykyään. Saisi dacia palata juurilleen ja lanseerata uuden hinnat alkaen mallin 9900€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sandero hinnat alkaen 17000€, stepway 21000€ ja duster 27000€. Kaikkea muuta kuin halpa automerkki nykyään. Saisi dacia palata juurilleen ja lanseerata uuden hinnat alkaen mallin 9900€.

        Saisi dacia palata juurilleen ja lanseerata.....Silloin myös pitäis tukkia turvat noilta huutelijoilta jotka huutelee varustuspaketteja samaan myyntihintaan. Alunperinhän se oli niin mutta ruvettiin kurkku suorana huutamann puuttuvista varustuksista. Minun Dacia . 2010 oli vielä halpa silloin mutta maailma muuttui. En tiedä myöskään mihin häviävät käytetyt Daciat vaikka niitä täällä Ruotsissa on myyty aika paljon ja niitä ei ole kovin montaa jäljellä myynnissä ja käytettyjen hinnatkin nousivat rajusti. Ostaakohan jokin kehitysmaa tai....en tiedä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi dacia palata juurilleen ja lanseerata.....Silloin myös pitäis tukkia turvat noilta huutelijoilta jotka huutelee varustuspaketteja samaan myyntihintaan. Alunperinhän se oli niin mutta ruvettiin kurkku suorana huutamann puuttuvista varustuksista. Minun Dacia . 2010 oli vielä halpa silloin mutta maailma muuttui. En tiedä myöskään mihin häviävät käytetyt Daciat vaikka niitä täällä Ruotsissa on myyty aika paljon ja niitä ei ole kovin montaa jäljellä myynnissä ja käytettyjen hinnatkin nousivat rajusti. Ostaakohan jokin kehitysmaa tai....en tiedä !

        Jeps 2017 diesel stepway oli kiikarissa 7000€ hintaan, rahoitusyhtiö muni homman ja meni 24h, se olikin sitten jo myyty!


    • Anonyymi

      Kuka kehtaa ajaa Dacia rasialla. ........ KGB pelko on vielä muistissa esi isien ajalta !

    • Anonyymi

      Pöö. Pitäisikö datsiakuskien ajaa paperipussi päässään jossa reiät että näkee eteensä. Eipä tarvitsisi hävetä kun kukkaan ei tunnistaisi. Tässä siis dasisteille vinkki. Vink vink.

      • Anonyymi

        Pöö. Pitäisikö datsiakuskien ajaa paperipussi päässään........tuolle kirjoittajalle sopii parhaiten tiukka muovipussi


    • Anonyymi

      Joo tyydy sinä vaan siihen 1970 luvun ruosteiseen Jopoosi. Se sopii sinun tyyliisi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe