Uskaltaako joku mennä Anon ravintolaan nauttimaan eineksistä ? Itse aion kiertää kaukaa tämän paikan.
Tuleeko turpaan
12
726
Vastaukset
- Anonyymi
Joo älä tuu sinne nuuskines pyörimään
- Anonyymi
Juu, Juva ois varmasti ihan kiva paikka ilman tätä grilliyrittäjää ja nuuskamiestä 😁
- Anonyymi
Voiko sinne mennä maski naamalla? Pitääkö hlökunta maskia eli ovatko lampaita?
- Anonyymi
Ei kannata niitä pöperöitä vetää huiviin
- Anonyymi
Eikä sinne muutenkaa pääse jos lähteminen linnaan eessä
- Anonyymi
Erikoistarjoukset tiskin alta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoistarjoukset tiskin alta!!!
Missä se Anon grilli sijaitsee Juvan kirkolla?
- Anonyymi
Se on siinä Juvan kirkon hautausmaan vieressä. Grillin erikoisherkku on Maskilammas. 12 e ateria. Annokseen kuuluu lammasta ja hengityssuojaimia. Toinen spessu on herran haltuun. Tässä anoksessa on tyhjä lautanen, tosi hyvän makuinen.
- Anonyymi
🤣 olipa kommentti. Kieltämättä nauratti. Mutta näinä aikoina pysykää kotona, kaupasta safkaa ja itse tehtyä. Ei mtn roskamättöä, mikä vaan lihottaa ja turhia kaloreita. Ihan turhaa nyt.
- Anonyymi
Jos ukko ei käytä maskia, niin mitenkähän grillissä noudatetaan hygieniasääntöjä, vai vähät vältetään sellaista prkle!!
- Anonyymi
EI mitenkään koko grilli taitaa olla suuri kusetus ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938