Uskaltaako joku mennä Anon ravintolaan nauttimaan eineksistä ? Itse aion kiertää kaukaa tämän paikan.
Tuleeko turpaan
12
767
Vastaukset
- Anonyymi
Joo älä tuu sinne nuuskines pyörimään
- Anonyymi
Juu, Juva ois varmasti ihan kiva paikka ilman tätä grilliyrittäjää ja nuuskamiestä 😁
- Anonyymi
Voiko sinne mennä maski naamalla? Pitääkö hlökunta maskia eli ovatko lampaita?
- Anonyymi
Ei kannata niitä pöperöitä vetää huiviin
- Anonyymi
Eikä sinne muutenkaa pääse jos lähteminen linnaan eessä
- Anonyymi
Erikoistarjoukset tiskin alta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoistarjoukset tiskin alta!!!
Missä se Anon grilli sijaitsee Juvan kirkolla?
- Anonyymi
Se on siinä Juvan kirkon hautausmaan vieressä. Grillin erikoisherkku on Maskilammas. 12 e ateria. Annokseen kuuluu lammasta ja hengityssuojaimia. Toinen spessu on herran haltuun. Tässä anoksessa on tyhjä lautanen, tosi hyvän makuinen.
- Anonyymi
🤣 olipa kommentti. Kieltämättä nauratti. Mutta näinä aikoina pysykää kotona, kaupasta safkaa ja itse tehtyä. Ei mtn roskamättöä, mikä vaan lihottaa ja turhia kaloreita. Ihan turhaa nyt.
- Anonyymi
Jos ukko ei käytä maskia, niin mitenkähän grillissä noudatetaan hygieniasääntöjä, vai vähät vältetään sellaista prkle!!
- Anonyymi
EI mitenkään koko grilli taitaa olla suuri kusetus ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770