Kädet menee aivan julmetun pahaksi jos jollain ei saa käsiään suojattua mutta kumi sms.hanskat pilaa ne kanssa,kankaiset taas imee kosteutta esim.liinoista...eikä märät hanskat paranna asiaa enkä voi kuljetella kymmeniä vaihtohanskoja :(
Suositelkaa siis hyviä työhanskoja! Minä kiitän jokaisesta ehdotuksesta.
Mitä hanskoja käytätte ?
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Ainiin ja jos ehdottaa alushanskat kumihanskat niin se ei sovi koska alushanskat tuntuvat olevan ns. yhtä kokoa joka ei sovi.
- Anonyymi
Eikö niitä kuuluisi kutsua käsineiksi eikä hanskoiksi? Ainakin ammattisanaston mukaan.
Kokeile jos Vileda Dermo Plus nitriilitalouskäsine toimisi paremmin. Minulla on hieman samaa ongelmaa ja tiskatessa ainakin tuo on parempi, en ole töissä vielä käyttänyt kun pitää ostaa töihin sopivat. Mutta ainakin kertakäyttöiset nitriinikäsineet on ärsyttäneet vähemmän ihoa. - Anonyymi
Hikihän se ainakin hanskoissa lilluu, tuttu juttu. Näin korona-aikaan ei käytetä jytkympiäkään hanskoja kovin montaa kertaa, ennen roskiin laittoa. Voitko tilata eri materiaaleista valmistettuja hanskoja kokeiluun mikä olisi paras? Kumiallergikon ei kannata pitää kumista tehtyjä.
Hikoilun ongelmaa en ole osannut ratkoa. Ehkä alunajauhetta käsiin ennen hanskan laittoa? - Anonyymi
Alushanskoja on kyllä olemassa erikokoisia ellei sinne ole tilattu vain jotain halpis ”one size fits all” tyylisiä.
Kannattaa valita mahdollisimman tiukat kumihanskat, eli koko just eikä melkein.
Tällöin ainakin itselläni tulee vähiten ongelmia. - Anonyymi
Kertakäyttöiset hanskat on otettu monissa paikoissa käyttöön. Vaikka jätettä tulee, on hyvä että kestohanskoja ei tarvitse vähän väliä pestä ja desata, ja kyllä kestohanskoja joutuu tarpeen mukaan pyykkiin laittamaan, koska muuten muhii kaikki paska.
- Anonyymi
Nykyään on kyllä hyvä kun kertakäyttöisiäkin on pitkällä varrella.
Ne helpottavat paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023