Mitä hanskoja käytätte ?

Anonyymi

Kädet menee aivan julmetun pahaksi jos jollain ei saa käsiään suojattua mutta kumi sms.hanskat pilaa ne kanssa,kankaiset taas imee kosteutta esim.liinoista...eikä märät hanskat paranna asiaa enkä voi kuljetella kymmeniä vaihtohanskoja :(

Suositelkaa siis hyviä työhanskoja! Minä kiitän jokaisesta ehdotuksesta.

6

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainiin ja jos ehdottaa alushanskat kumihanskat niin se ei sovi koska alushanskat tuntuvat olevan ns. yhtä kokoa joka ei sovi.

• Anonyymi

Eikö niitä kuuluisi kutsua käsineiksi eikä hanskoiksi? Ainakin ammattisanaston mukaan.
      Kokeile jos Vileda Dermo Plus nitriilitalouskäsine toimisi paremmin. Minulla on hieman samaa ongelmaa ja tiskatessa ainakin tuo on parempi, en ole töissä vielä käyttänyt kun pitää ostaa töihin sopivat. Mutta ainakin kertakäyttöiset nitriinikäsineet on ärsyttäneet vähemmän ihoa.

• Anonyymi

Hikihän se ainakin hanskoissa lilluu, tuttu juttu. Näin korona-aikaan ei käytetä jytkympiäkään hanskoja kovin montaa kertaa, ennen roskiin laittoa. Voitko tilata eri materiaaleista valmistettuja hanskoja kokeiluun mikä olisi paras? Kumiallergikon ei kannata pitää kumista tehtyjä.
      Hikoilun ongelmaa en ole osannut ratkoa. Ehkä alunajauhetta käsiin ennen hanskan laittoa?

• Anonyymi

Alushanskoja on kyllä olemassa erikokoisia ellei sinne ole tilattu vain jotain halpis ”one size fits all” tyylisiä.
      Kannattaa valita mahdollisimman tiukat kumihanskat, eli koko just eikä melkein.
      Tällöin ainakin itselläni tulee vähiten ongelmia.

• Anonyymi

Kertakäyttöiset hanskat on otettu monissa paikoissa käyttöön. Vaikka jätettä tulee, on hyvä että kestohanskoja ei tarvitse vähän väliä pestä ja desata, ja kyllä kestohanskoja joutuu tarpeen mukaan pyykkiin laittamaan, koska muuten muhii kaikki paska.

• Anonyymi

Nykyään on kyllä hyvä kun kertakäyttöisiäkin on pitkällä varrella.
        Ne helpottavat paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2952
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2621
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      100
      2226
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      331
      1846
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1178
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe