Kädet menee aivan julmetun pahaksi jos jollain ei saa käsiään suojattua mutta kumi sms.hanskat pilaa ne kanssa,kankaiset taas imee kosteutta esim.liinoista...eikä märät hanskat paranna asiaa enkä voi kuljetella kymmeniä vaihtohanskoja :(
Suositelkaa siis hyviä työhanskoja! Minä kiitän jokaisesta ehdotuksesta.
Mitä hanskoja käytätte ?
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Ainiin ja jos ehdottaa alushanskat kumihanskat niin se ei sovi koska alushanskat tuntuvat olevan ns. yhtä kokoa joka ei sovi.
- Anonyymi
Eikö niitä kuuluisi kutsua käsineiksi eikä hanskoiksi? Ainakin ammattisanaston mukaan.
Kokeile jos Vileda Dermo Plus nitriilitalouskäsine toimisi paremmin. Minulla on hieman samaa ongelmaa ja tiskatessa ainakin tuo on parempi, en ole töissä vielä käyttänyt kun pitää ostaa töihin sopivat. Mutta ainakin kertakäyttöiset nitriinikäsineet on ärsyttäneet vähemmän ihoa. - Anonyymi
Hikihän se ainakin hanskoissa lilluu, tuttu juttu. Näin korona-aikaan ei käytetä jytkympiäkään hanskoja kovin montaa kertaa, ennen roskiin laittoa. Voitko tilata eri materiaaleista valmistettuja hanskoja kokeiluun mikä olisi paras? Kumiallergikon ei kannata pitää kumista tehtyjä.
Hikoilun ongelmaa en ole osannut ratkoa. Ehkä alunajauhetta käsiin ennen hanskan laittoa? - Anonyymi
Alushanskoja on kyllä olemassa erikokoisia ellei sinne ole tilattu vain jotain halpis ”one size fits all” tyylisiä.
Kannattaa valita mahdollisimman tiukat kumihanskat, eli koko just eikä melkein.
Tällöin ainakin itselläni tulee vähiten ongelmia. - Anonyymi
Kertakäyttöiset hanskat on otettu monissa paikoissa käyttöön. Vaikka jätettä tulee, on hyvä että kestohanskoja ei tarvitse vähän väliä pestä ja desata, ja kyllä kestohanskoja joutuu tarpeen mukaan pyykkiin laittamaan, koska muuten muhii kaikki paska.
- Anonyymi
Nykyään on kyllä hyvä kun kertakäyttöisiäkin on pitkällä varrella.
Ne helpottavat paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718