Olen saanut uusia ystäviä palstalta, mm tähtiryhmän ja jo tuon mainitun Odinin.
Hyvää Ystävänpäivää myös muille palstalaisille!
Päivän syntytausta on kaukaa euroopasta ameriikan kautta meille koukannut. Eli ei ole alunperin amerikkalaista hömppää.
Ulkomailla se on ensisijaisesti rakastuneiden ja rakastavaisten päivä.
Sitähän se ystävyyskin pohjimmiltaan on.
Hyvää ystävyyden teemaipäivää Odin
6
<50
Vastaukset
Tulipas heti hassu kirjoitusvirhe otsikkoon. Joten - nälvijät, jättäkää se huomiotta.
- Anonyymi
YSTÄVIÄ voi olla monenlaisia, jopa muutamia sydänystäviä, jotka tuntee ihan "napin alta", luotettaviakin....
Sukulaisia ei voi valita, Ystäviä voi , joskus niitä joutuu karsimaan, jos ei ole luottamus pitänyt.Muistan jonkun sanoneen että jumala loi ihmisen ja piru sukulaiset.
Eiköhän se karsinta tapahdu silloin kun luottamus petetetään?
Elämäni aikana olen nähnyt että todella luotettavia sydänystäviä ei ole monta ja voi mennä niinkin ettei niitä ole yhtään. on niin suuri mahdollisuus ettei tiet risteä koskaan. Ei voi ystävystyä jos ei koskaan tapaa sukulaissielua.
- Anonyymi
Lyömme lamppu säpäleiksi ja ikkunat sisään autostasi.
- Anonyymi
totuudenpuhuja ei tältä palstalta ystäviä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301252Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931171- 921131
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62849
- 49811
- 50806