Olen saanut uusia ystäviä palstalta, mm tähtiryhmän ja jo tuon mainitun Odinin.
Hyvää Ystävänpäivää myös muille palstalaisille!
Päivän syntytausta on kaukaa euroopasta ameriikan kautta meille koukannut. Eli ei ole alunperin amerikkalaista hömppää.
Ulkomailla se on ensisijaisesti rakastuneiden ja rakastavaisten päivä.
Sitähän se ystävyyskin pohjimmiltaan on.
Hyvää ystävyyden teemaipäivää Odin
6
<50
Vastaukset
Tulipas heti hassu kirjoitusvirhe otsikkoon. Joten - nälvijät, jättäkää se huomiotta.
- Anonyymi
YSTÄVIÄ voi olla monenlaisia, jopa muutamia sydänystäviä, jotka tuntee ihan "napin alta", luotettaviakin....
Sukulaisia ei voi valita, Ystäviä voi , joskus niitä joutuu karsimaan, jos ei ole luottamus pitänyt.Muistan jonkun sanoneen että jumala loi ihmisen ja piru sukulaiset.
Eiköhän se karsinta tapahdu silloin kun luottamus petetetään?
Elämäni aikana olen nähnyt että todella luotettavia sydänystäviä ei ole monta ja voi mennä niinkin ettei niitä ole yhtään. on niin suuri mahdollisuus ettei tiet risteä koskaan. Ei voi ystävystyä jos ei koskaan tapaa sukulaissielua.
- Anonyymi
Lyömme lamppu säpäleiksi ja ikkunat sisään autostasi.
- Anonyymi
totuudenpuhuja ei tältä palstalta ystäviä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647