Basistiuusiko

Anonyymi

Jarkko Aholan YouTube videoiden kommentätikentät alkavat pikkuhiljaa täyttyä pyynnöist, että hänen pitäisi Marko korvata. Ja kieltämättä olisi kova vaihtoehto. Ainut mitä mietin, niin mitenkähän mahtais onnistua esim. Devil & deep dark ocean. Aika nopeaa jytkettä.

35

2004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se tempo ole olennainen ongelma, https://www.youtube.com/watch?v=cMq9toFaGXM vrt. https://www.youtube.com/watch?v=t26r_vAYQ0Q.

Meinasin ensin kirjoittaa, että Jarkolla ei ole sellaista säröä äänessä, mutta onhan sitäkin tuossa alussa?

Joka tapauksessa D&tDDO on Markoltakin aika... no, ohjelmistontäyte. Harmi, että eivät tehneet virallista tallennetta siitä kerrasta, kun Wilska oli mukana Decades-kiertueen vierailevana solistina jollain Suomen keikalla. Tekisipä joku hyvälaatuisen yhdistelmän niin, että yhdistäisi Floorin ja alkuperäisen äänitteen Tapio Wilskan.

Eihän se Jarkko varmaankaan ole, syitä on lukuisia, mutta yksikään niistä ei johdu laulullisista seikoista. Silti, tai oikeastaan siksi, haluaisinkin, että Jarkko joskus edes vierailisi bändin mukana jollain spesiaalikeikalla.

Jos ei, niin edes duetoisi jotakin Floorin kanssa jossain muussa yhteydessä, olkoon vaikka Raskaassa Joulussa, mieluummin tosin jotain muuta kuin joulurallia.

• Anonyymi

Ja lisään siis, että jos se nyt sitten kuitenkin olisi Ahola, niin saisivat kyllä rahani vähän jopa nykyistä suuremmalla varmuudella.

Tavallaan Ahola Nightwishissä olisi kyllä harmikin, ellei hänelle sitten myös keksittäisi enemmän laulettavaa jostakin. Mutta mistä?

• Anonyymi

• Anonyymi

Minun kuuloelimilläni Wilska sopii historian hämäriin Tarjan seuraksi.:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://youtu.be/IXrERa0Y2zw
        Kelpaakos tämä? Lahdesta. Tapio& Floor

Ai, enpä ole tuohon törmännytkään, olen aiemmin nähnyt vain jonkin tuhnuisen fanivideon, jota ei viitsi montaa kertaa kuunnella.

Tarjosikohan Holopainen Floorille aina korkkaamattomasta pullosta viiniä ennen paholaisen syntymää, jollakin keikalla ainakin Floor taisi saada ihan viinilasinkin? Hauskoja pieniä eleitä ja sivunumeroita.

• En tiedä tarvitseeko Nightwish Jarkko Aholaa, mutta Jarkko Ahola tarvitsee bändin, jolla on oikea säveltäjä.

• Anonyymi

Erkka Korhonen kommentoi ulkomaiseen onko Jarkko Ahola Marcon korvaaja reaktiovideoon että Jarkko tekee korkeintaan kaksi keikkaa viikossa. Mieluiten vain yhden ja se ei mitenkään toimi Nightwishin kiertueille. Hän jos joku kuuluu niihin jotka tietävät joten Jarkko ei ole tuleva basisitilaulaja. Harmi, koska molemmat olisivat hyötyneet siitä liitosta. Jarkko vihdoin saanut ulkomaista näkyvyyttä ja ylipäänsä sitä poikkeuksellisen upealle muusikkolaulajalle kuuluvaa arvostusta jonka ansaitisisi ja jota Suomessa hänelle ei suoda, näkyy jo reaktiovideoissa, ja Nightwish karismaattisen ja ilomaisukykyisen lisän. Olisi ollut taivaallinen yhdistelmä.

• Anonyymi

Vasta vähän aikaa sitten kuuntelin näytit Aholasta ja ehdin todeta hänet sopivaksi Nightwishiin. Nyt muutaman minuutin enemmän häntä kuunnelleena perun aiemmat kannanottoni. Pohjalta paistaa nimittäin rokkaria esittävä artisti Tarjan tapaan. Ääni ok, ilme ei.:)

• Anonyymi

Näin se varmaan on, ja ihan hyvä, että noita juoruja ammutaan alas edes jollain etäisellä tavalla jostain jotain tietävältä taholta, kun eihän bändikään nyt oikein voi näitä kommentoida, ja ulkomaanelävillä alkoi vähän mittasuhteet karata asian suhteen. Ehkä vähän itsellänikin, kunnes ajattelin mielessäni realiteetit läpi, ja juuri nuo asiat pomppasivat itsellenikin mieleen, haastatteluista sieltä täältä koottuna alkoi piirtyä kokonaisuus.

Niinhän se on parisuhteissakin, että vaikka periaatteessa jotkut olisivat keskenään unelmapariskunta noin spekseiltään, homma ei sitten kuitenkaan natsaa. Tai sitten on liikaa sellaisia pieniä asioita, että sinänsä kiinnostavakaan suhde ei kuitenkaan etene, kun ne hiertävät liikaa.

C'est la vie!

Ja onhan se Floor tosi hyvä. Olen pitänyt vähän Nightwish-paastoa, kun tuli korona-aikana kuunneltua liikaakin, ja pitkästä aikaa kuunnellessa taas tajusi, miksi tätä vaan jaksaa vieläkin seurata.

Ja menis nyt tämä korona, niin pääsisi sitten sinnekin Aholan konserttiin, koska onhan se nyt vaan tosi hyvä. Myös viihdyttäjänä, vaikka joku pitääkin sellaista teennäisenä. Mutta onko niin, että synkkyyden feikkaamista ei pidetä teennäisenä juuri koskaan, sen sijaan huumori ja ilo tulkitaan siksi liiankin helposti?

• Anonyymi

No mistä se Erkka Jarkon asiat nyt niin hyvin muka tietäisi?
        Jarkko itse on toki puhunut jotain siihen malliin, että tekee mieluiten vain 2-3 keikkaa viikossa, ei missään tapauksessa monta keikka perättäin, mutta se on lauluäänen kestämisen takia. Nightwishissä hän ei olisi keulakuva eikä laulaisi yhtä paljon kuin omilla soolokeiloillaan, se olisi ihan eri tilanne.
        No joo mutta en minä usko, että Jarkko Nightwishiin lopulta päätyy, vaikka toivoisin että päätyisi. Vähintään toivoisin kuulevani joskus Jarkon ja Floorin duettoa vaikka sitten Raskaassa Joulussa jos ei Nightwishissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se varmaan on, ja ihan hyvä, että noita juoruja ammutaan alas edes jollain etäisellä tavalla jostain jotain tietävältä taholta, kun eihän bändikään nyt oikein voi näitä kommentoida, ja ulkomaanelävillä alkoi vähän mittasuhteet karata asian suhteen. Ehkä vähän itsellänikin, kunnes ajattelin mielessäni realiteetit läpi, ja juuri nuo asiat pomppasivat itsellenikin mieleen, haastatteluista sieltä täältä koottuna alkoi piirtyä kokonaisuus.

Niinhän se on parisuhteissakin, että vaikka periaatteessa jotkut olisivat keskenään unelmapariskunta noin spekseiltään, homma ei sitten kuitenkaan natsaa. Tai sitten on liikaa sellaisia pieniä asioita, että sinänsä kiinnostavakaan suhde ei kuitenkaan etene, kun ne hiertävät liikaa.

C'est la vie!

Ja onhan se Floor tosi hyvä. Olen pitänyt vähän Nightwish-paastoa, kun tuli korona-aikana kuunneltua liikaakin, ja pitkästä aikaa kuunnellessa taas tajusi, miksi tätä vaan jaksaa vieläkin seurata.

Ja menis nyt tämä korona, niin pääsisi sitten sinnekin Aholan konserttiin, koska onhan se nyt vaan tosi hyvä. Myös viihdyttäjänä, vaikka joku pitääkin sellaista teennäisenä. Mutta onko niin, että synkkyyden feikkaamista ei pidetä teennäisenä juuri koskaan, sen sijaan huumori ja ilo tulkitaan siksi liiankin helposti?

Miksi niitä juoruja pitäisi ampua alas? Hauskaa spekulointia, mainosta sekä Nightwishille että Aholalle, ja parhaassa tapauksessa tämä voisi vaikka poikia jonkinlaista yhteistyötä esim. Ahola vierailisi Nightwishin keikalla ja vetäisi Floorin kanssa jonkun biisin tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niitä juoruja pitäisi ampua alas? Hauskaa spekulointia, mainosta sekä Nightwishille että Aholalle, ja parhaassa tapauksessa tämä voisi vaikka poikia jonkinlaista yhteistyötä esim. Ahola vierailisi Nightwishin keikalla ja vetäisi Floorin kanssa jonkun biisin tms.

Ois muuten tosi hyvä, jos päätyisikin vierailemaan. Vaikka jonkun pienen erikoiskiertueen tai jotain, räätälöity biisivalikoima niin, että olisi paljon laulettavaa molemmille. Monipuolista settiä. Vaikka sitten covereitakin. Meneekö tosin jo vähän liikaakin ohi Nightwishin ydinkonseptista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häh? Sinusta tullesta temmattujen tietojen levittäminen on ihan ok?

• Anonyymi

Sisäpiirin tietoa, että ei ole pyydetty mukaan ja jos olisi pyydetty, ei halua lähteä mukaan. Tämä ei ole mitään juorua, vaan tieto ja fakta.

• Anonyymi

Juuri näin uskoin asian olevankin. Ei tarvitse edes spekuloida millään - jokseenkin yleisessä tiedossa, että Ahola on sanonut lukuisissa haastatteluissa että äänensä vaatii lepoa, pari keikkaa viikossa on maksimi. Nightwishin keikkarundissa syksyllä on useampi kuukausi 4-6 keikkaa viikossa. Mahdoton yhtälö, kuten Erkka Korhonen kommentoi.

• Anonyymi

"Sisäpiirin tietoa" - "tieto ja fakta" - juu ihan varmasti sinulla on jotain sisäpiirin tietoa jota anonyymisti täällä suomipalstalla meille muille kerrot :D :D :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sisäpiirin tietoa" - "tieto ja fakta" - juu ihan varmasti sinulla on jotain sisäpiirin tietoa jota anonyymisti täällä suomipalstalla meille muille kerrot :D :D :D :D

Juu, satun olemaan noiden ihmisten tuttu. En viitsi nimelläni tänne kirjoittaa, koska miksi pitäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin voisit vastata minulle nimelläsi, etkä anonymous, jos sinulla on joku ongelma siitä asiasta, että tiedän mistä puhun. Mitä turhia sinäkin kirjoitat ilman nimeäsi? Vai oletko niitä kuuluisia trolleja, jotka vänkää aina vastaan, koska haluat vain jotain huomiota itsellesi? Niinpä.

• Anonyymi

Kyllähän nämä ulkomaiset youtube-videot ja niiden kommentoijat suhtautuvat asiaan hyvinkin positiivisesti ja innokkaasti, esim.
      https://www.youtube.com/watch?v=VPTVBJw38vw
      Mitä väliä sillä on, onko kyseessä vain perätön huhu, ja miksi se pitäisi ampua alas? Loistavaa näkyvyyttä Jarkolle kansainvälisesti, ja siinä sivussa muutamalle muullekin suomalaiselle laulajalle ja bändille.

• Anonyymi

Juurikin siksi, että on perätön huhu. Miksi ihmeessä ihmiset ovat niin innoissaan levittämään huhuja ja juoruja, joissa ei ole mitään totuutta ja faktaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin siksi, että on perätön huhu. Miksi ihmeessä ihmiset ovat niin innoissaan levittämään huhuja ja juoruja, joissa ei ole mitään totuutta ja faktaa?

No oikeastaan olen nähnyt pelkkää spekulaatiota, joka on eri asia kuin juoru tai huhu. Kukaan ei väitäkään, että siinä olisi perää. Toki moni kutsuu tätä mini-hypeä juoruksi, mutta oikeastihan ihmiset ovat vain alkaneet nähdä, että tässähän voisikin olla jotakin...

Kukaan mitään tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oikeastaan olen nähnyt pelkkää spekulaatiota, joka on eri asia kuin juoru tai huhu. Kukaan ei väitäkään, että siinä olisi perää. Toki moni kutsuu tätä mini-hypeä juoruksi, mutta oikeastihan ihmiset ovat vain alkaneet nähdä, että tässähän voisikin olla jotakin...

Kukaan mitään tiedä.

Ei tiedä. Paitsi ne jotka tosiaan tietää, koska puhun asianomaisille itse.

• Anonyymi

Jos Aholalla on yhtään älliä, hän löisi itse vähän pökköä pesään ja pistäisi muina miehinä youtubeen coverin Nightwishin biisistä. Silloin pitää takoa kun rauta on kuumaa.

• Anonyymi

Kannatan ajatusta, ihan vaan siksi, että elämän ei pidä koskaan olla liian vakavaa.

:D

Ja räjäyttäisihän se varmaan mukavasti miehen YT-katselukertoja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Typerä ketju eikä kumpikaan osapuoli ole taasti iloissaan tällaisesta joka ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Juurikin näin! Ja sitten kun kirjoittaa tänne ihan fakta asiat, niitäkään ei uskota vaan jatketaan juoruja/huhuja/spekulointia ja yksi peräti innoissaan päätti vielä hyökätä minun kimppuun, kun ei näköjään hänellä järkevää asiaa ollut. Selitin miten asia on, että ketju loppuisi, mutta näköjään ei.

• Tosi showmies on tyytyväinen siitä, että puhutaan ja kohistaan, vaikka sitten juoruja. Tämä lisää näkyvyyttä ja tunnettuutta, kuten jo on todettu.

• Anonyymi

Mitenkä ois QAnon? Olisiko niillä vihiä asiasta? Tuntuu eräillä olevan pakkomielteen omainen tarve istuttaa Ahola Nightwishiin mutta hassultahan se mersu näyttäisi varustettuna Ladan vanteilla ja renkailla.

• Anonyymi

Delain yhtye lopettaa. Nyt Marco ottaa parikseen Charlotte Wesselsin ja muita vapaina olevia muusikoita ja menestyy. Liittyisikö Marcon eroaminen ja Delainin hajoaminen jotenkin toisiinsa, sattumiahan ei ole?

• Anonyymi

Delainista lähti kaikki muut paitsi käsittääkseni juuri se herra, jonka takia Hietalalla on ollut niin läheiset välit bändiin eli jos Marko tekee yhteustyötä ex-Delain jäsenien kanssa niin eiköhän lähinnä Westerholtin kanssa.

• Anonyymi

Vaihtoehtoisesti Nightwish voisi liittyä Elämäni Biisi -ohjelman taustabändiin. Eräänlainen All Stars.

• Anonyymi

Jos Marco todella jättää bändin niin kyseeseen tulee ainoastaan bändin lopettaminen. Tuomas on löytänyt sielunkumppanin Troysta ja tekee täysin yhdentekevää kelttimusaa tämän kanssa. Floor on vanhentunut 100v. ja tekee nykyisin humppaa. Emppua ei kiinnosta muu kuin kaljan riittävyys ja siihen hän ei Nightwishia tarvitse. Jukka ei saa edelleenkään nukuttua. Jäljelle jää Marco jolta löytyy vielä asennetta. Sorry mutta kyllä tää on loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Marco todella jättää bändin niin kyseeseen tulee ainoastaan bändin lopettaminen. Tuomas on löytänyt sielunkumppanin Troysta ja tekee täysin yhdentekevää kelttimusaa tämän kanssa. Floor on vanhentunut 100v. ja tekee nykyisin humppaa. Emppua ei kiinnosta muu kuin kaljan riittävyys ja siihen hän ei Nightwishia tarvitse. Jukka ei saa edelleenkään nukuttua. Jäljelle jää Marco jolta löytyy vielä asennetta. Sorry mutta kyllä tää on loppu.

Meillä kaikilla on koronan takia paha mieli, mutta pitäisi jaksaa yrittää!

Älä sure, kyllä tämä rutto varmaan 2025 on jonkinlaisessa hallinnassa.

• Anonyymi

Eikö sisäpiiriä likellä olevilla ole kanttia paljastaa edes uuden tulokkaan nimen alkukirjaimia venäläisittäin? Onko basisti-laulaja vai vain hammondin polkija? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe