Uudet kesärenkaat on hankinnan alla. Suositelkaas jotain Imatran rengasliikettä, mikä on hinta/laatusuhteeltaan paras paikka, missä parasta/luotettavinta palvelua?
Paras rengasliike
5
2533
Vastaukset
- vkk
vkk
- Opa8+4=12
Sukkulakadun VIANOR on hyvä paikka, homma toimii.
Renkaiden vaihdot, tasapainotukset sekä auton rengaskulmien säädöt ammattitaidolla.
Olen kokeillut muitakin liikkeitä mutta pettynyt ja siksi siirtynyt VIANORin asiakkaaksi.
Ehkä himppasen kalliimpi paikka, mutta asiantuntevampi.
Samassa paikassa voi myös vaihdattaa öljyt, iskunvaimentajat sekä pakoputket.
Lisäksi myyvät myös auton akkujakin.- Vuoksenkumi
Vai eikö se koske vianorin henkilökuntaa?
- Pettymys
Vuoksenkumi kirjoitti:
Vai eikö se koske vianorin henkilökuntaa?
Ikävä kyllä täytyy tuottaa sinulle pettymys.
Sillä tämä oli kylläkin tyytyväisen asiakkaan antama kommentti.
Kai sitä saa kehua, jos on ollut tyytyväinen kyseisen liikkeen toimintaan.
- peltsi...
meno rengas on paras paikka,aina halpaa ja hyvvää...osta kalliimmat ja hups,nehän on aina paremmat...sillä lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835