Kuukautis vinkkejä

Anonyymi

Oon 12v ja parilla mun kaverilla on jo tullut menkat, mutta mulla ei vielä. Ja todennäköisin ne tulee vasta 13v jälkeen :// en halua olla viimeinen jolla on menkat. onko muilla vinkkejä miten saisi kuukautiset nopeammin alkamaan???? ois kiva tietää jos olisi:)) PLIIS AUTTAKAA

4

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä stressaa sitä, stressin vuoksi menkat saattaa odottaa pidempään.

• Anonyymi

Kerkiät kyllä "nauttia" menkoista yli 40 vuotta, vaikka ne alkaisi 13 v ikäisenäkin. Ja ei niitä mitenkään voi jouduttaa.

• Anonyymi

Moi. Menkat on kyllä upea asia. Kun on menkat saa avata siteitä, tamponeja ja vaikka käyttää kuukuppia:) Mutta on yksi juttu mihin et voi vaikuttaa:( Se on se, millon omat menkkasi alkavat. Itse mulla alko 10 vuotiaana ja sillon se oli tosi hauskaa mutta myös toosi outoa. Eli siis, jos sulla ei oo vielä menkkoja, nauti siitä ja osta vaikka siteitä ja tamponeja reppuun varmuudenvuoksi.
      Onnee sulle!😄
      T. 18v nuorisolääkäriksi opiskeleva nainen☺️

• Anonyymi

Ei menkkoja voi jouduttaa eikä viivyttää. Itselläni alkoi 11-vuotiaana ja miten monta kertaa toivoinkaan, ettei menkkoja olisi olemassa.

Aivan varmasti ehdit saada menkoista tarpeeksesi, vaikka ne alkaisi vasta 14-vuotiaana. Voit tietysti kuljettaa koko ajan kuukautissidettä mukanasi, sillä menkat voi alkaa koska vain missä vain. Onhan sinulla jo siteitä hankittuna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2428
    2. 134
      1905
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1246
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      105
      1216
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      32
      1072
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1049
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1016
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      942
    Aihe