Oon 12v ja parilla mun kaverilla on jo tullut menkat, mutta mulla ei vielä. Ja todennäköisin ne tulee vasta 13v jälkeen :// en halua olla viimeinen jolla on menkat. onko muilla vinkkejä miten saisi kuukautiset nopeammin alkamaan???? ois kiva tietää jos olisi:)) PLIIS AUTTAKAA
Kuukautis vinkkejä
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Älä stressaa sitä, stressin vuoksi menkat saattaa odottaa pidempään.
- Anonyymi
Kerkiät kyllä "nauttia" menkoista yli 40 vuotta, vaikka ne alkaisi 13 v ikäisenäkin. Ja ei niitä mitenkään voi jouduttaa.
- Anonyymi
Moi. Menkat on kyllä upea asia. Kun on menkat saa avata siteitä, tamponeja ja vaikka käyttää kuukuppia:) Mutta on yksi juttu mihin et voi vaikuttaa:( Se on se, millon omat menkkasi alkavat. Itse mulla alko 10 vuotiaana ja sillon se oli tosi hauskaa mutta myös toosi outoa. Eli siis, jos sulla ei oo vielä menkkoja, nauti siitä ja osta vaikka siteitä ja tamponeja reppuun varmuudenvuoksi.
Onnee sulle!😄
T. 18v nuorisolääkäriksi opiskeleva nainen☺️ - Anonyymi
Ei menkkoja voi jouduttaa eikä viivyttää. Itselläni alkoi 11-vuotiaana ja miten monta kertaa toivoinkaan, ettei menkkoja olisi olemassa.
Aivan varmasti ehdit saada menkoista tarpeeksesi, vaikka ne alkaisi vasta 14-vuotiaana. Voit tietysti kuljettaa koko ajan kuukautissidettä mukanasi, sillä menkat voi alkaa koska vain missä vain. Onhan sinulla jo siteitä hankittuna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882