Tässä elokuvassa on normaali pariskunta jolla on kaksi poikaa,nuorin pojista piirtää mustia avaruusolentoja tai tummia hahmoja paperille..
Myöhemmin elokuvassa perhe hankkii saksanpaimenkoiran perheen turvaksi, mies on myös naulannut ikkunat ja ovet umpeen, sitten koira alkaa haukkumaan vihaisesti ja kohta tulee kirkasta valoa sisään.. Elokuvassa siis katoaa nuorin pojista oudosti ja parin kuukauden päästä alkaa kuulua radiopuhelimesta ääniä, kotona oleva poika löytää radiopuhelimen lelulaatikosta jossa on pikkuveljen tavaroita (kun he muuttivat uuteen kotiin)
Vanhempi veli kysyy kadonneelta pikkuveljeltään "kuulumisia tms" pikkuveli vastaa että hänellä on kaikki hyvin siellä missä hän on.
Jos joku tietää mistä elokuvasta on kyse, niin voisitteko vastata ystävällisesti,kiitos :)
Mikä elokuva?
Anonyymi
3
180
Vastaukset
Voisiko se olla: Dark Skies
- Anonyymi
Kiitos tattiaivo😊 Se elokuva oli kyseessä🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tattiaivo😊 Se elokuva oli kyseessä🤩
Tattis, tattis!
📼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011