Onko kukaan teistä tulossa tänä viikonloppuna (15.4-17.4) oleviin Vantaan värivöiden kilpailuihin?
Jos on niin mihin sarjaan ja mistä päin.
Itse olen tulossa sparraamaan Tampereelta.
Ja ainiin, mikö vyö arvo.
Itselläni keltainen.
Vantaan värivöiden kilpailut?
Kuinka moni tulossa
2
355
Vastaukset
- itf- harrastaja
Mun seurasta ainakin puolet lähtivät sinne Vantaan kisoihin.. Toivottavasti saivat kultaa x)
Ja meilläkin lähtee tältä tampereelta väkeä. Et sattumoisin ole samasta seurasta?- Blackie
Olen tampereelta, mutta kuulun Black Eaglen seuraan. Kuulutko sinä tampereen seuraan, vai?
Ainakin kisat meni hyvin ja meidän seura sai ainakin paljon mitaleja, vaikka kultaa taisi tulla vain yksi, mutta sekin tuli ensikertalaiselle. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623