Olen masentunut mutta tuo ajatus pitää minut virkeänä. Kuolispa se jo.
Kunpa narsisti kuolisi jo
8
165
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäiskö sun kuolla
- Anonyymi
Ei sillä en ole vahingoittanut ketään. Narsisti vahingoittaa muita niin kauan kuin pystyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä en ole vahingoittanut ketään. Narsisti vahingoittaa muita niin kauan kuin pystyy.
Me kaikki kuolemme joskus. Varo ettei se huomaa ja elä vittuillessaan sua kauemmin. Narsisti kyllä pystyy siihenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kaikki kuolemme joskus. Varo ettei se huomaa ja elä vittuillessaan sua kauemmin. Narsisti kyllä pystyy siihenkin.
Niin, mikä pahan tappais. Tietysti sillä on enemmän energiaa kuin muilla, sehän on energiavaras.
- Anonyymi
Meitä on niin moneen junaan täällä..... saisit katsoa peiliin ja oppia omat käärmeilyt.
Ketään ei ole valmis täydellisyys, jos jatkat tuota asennetta täällä on sota pian!!!
Rakkauden pitää voittaa tämä eikä ylpeys!
MORAALIA- Anonyymi
Mitä siansaksa kieltä tämä on?
- Anonyymi
Minä ihan oikeasti toivon että toinen vanhemmistani kuolisi mahdollisimman pian. Hän kidutti minua henkisesti ja fyysisesti koko lapsuuteni, ja myös hyväksikäytti. En saa koskaan pelkoa irti itsestäni kokonaan. Voin itsenäistyä, ja hoitaa itseäni traumaterapialla ym. ym. (jos vaan saan Kela-korvauksia, ne on aina kortilla...) mutta tiedän ja olen aina tiennyt, että lopullisen rauhan saan vasta kun hän kuolee. Eikä sittenkään kokonaan, mutta tietyn tason kuitenkin.
Tämä on vain puhdas totuus.- Anonyymi
...toinen vanhemmistani kuoli hiljattain, ja olin siitä helpottunut, koska hänkin oli narsisti. Hän ei ollut samalla tavalla vaarallinen kuin se joka on vielä elossa, mutta ns. piilonarsisti kuitenkin. Manipuloiva, syyllistävä, kiero. Hänessä oli toki hyviäkin puolia. Mutta nyt hänen kuoltuaan noin vuosi sitten olen edelleen helpottunut ja pääosin iloinen. Muistan kyllä haikeudella joitakin lapsuudenkokemuksia hänestä siltä ajalta kuin kuvittelin hänen vielä oikeasti rakastavan minua... Ne ovat kuitenkin lapsen kuvitelmia, jotka voin säilyttää ja joiden perusteella voin surra, mutta oikean, todellisen ihmisen poismeno ei merkinnyt minulle mitään. Muuta kuin ahdistuksen vähenemistä.
Oli vaikeaa kasvaa aikuiseksi kun ei ollut kunnon kiintymyssuhteita omassa lähiperheessä. Muualta perheyhteisöstä onneksi löytyi edes jotain, ja myöhemmin kun sain hankittua terapiaa, ja erilaisten terapeuttien joukosta yhden tai pari jotka ymmärsivät minua. - Toivon ettei kenenkään tarvitsisi käydä sitä tietä mitä minä olen joutunut... Kuinka vaikeaa on selviytyä siitä hengissä.
Minulle biologiset vanhempani merkitsivät lopulta vain kuolemaa, kuolemanuhkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768