Mondeo, romu vs. huippu ?

Foordi, ehkä ?

Olen ajattellut hankkia käytetyn Mondeon hintaluokassa 80-100 000 mk mutta tällä palstalla mielipiteet kyseisestä mallista ovat olleet hiukan ristiriitaisia. Mikä on totuus, kannattaako ottaa vai jättää ? Mikä vaihtoehdoksi ko. hintaluokkaan ?

13

2131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mondeo kestää ja kestää

Mondeo kuuluu luokkansa parhaimpiin autoihin, sanoivat muut mitä tahansa.

Kannattaa ostaa mikäli auto miellyttää. Tekniikka kyllä kestää.

• Ford-man

Itse en moiseen murheenkryyniin sotkeutuisi, monella tutulla on sellainen ollut ja nopeasti vaihdettu pois. Ruma ja tehoton. Aivan kamala ajettava muuten, heikkotasoisin hintaluokassaan.

• Ei pidä uskoa kaikkea mitä kir

on älykäs ihminen tämä Ford-man!!!

Keksii mitä vain jopa omasta päästään!!!

• Sierristi

Monella tutulla on ollut...
        Hommaa elämä!

• vm2000-Mondeo 2.0
        Ei pidä uskoa kaikkea mitä kir kirjoitti:

on älykäs ihminen tämä Ford-man!!!

Keksii mitä vain jopa omasta päästään!!!

Yleensä Ford-man nimimerkillä kirjoittanut on muistaakseni kehunut Fordeja. Omaan Mondeoon olen kyllä toistaiseksi ollut tyytyväinen, toisaalta kohta vasta 8000km mittarissa. Mukava, tilava ja kulkee ihan mukavasti, onneksi on luistonesto :)

• Ford-Man
        vm2000-Mondeo 2.0 kirjoitti:

Yleensä Ford-man nimimerkillä kirjoittanut on muistaakseni kehunut Fordeja. Omaan Mondeoon olen kyllä toistaiseksi ollut tyytyväinen, toisaalta kohta vasta 8000km mittarissa. Mukava, tilava ja kulkee ihan mukavasti, onneksi on luistonesto :)

Taitaa jo lukijatkin erottaa feikin ja aidon. Siis : Ford-man on vain sabotoimassa ford-palstaa, sen sijaan Ford-Man ainakin yrittää kommentoida asiallisesti.

• ///M5
        Ford-Man kirjoitti:

Taitaa jo lukijatkin erottaa feikin ja aidon. Siis : Ford-man on vain sabotoimassa ford-palstaa, sen sijaan Ford-Man ainakin yrittää kommentoida asiallisesti.

Pakko matkia GF:ää !!

Mondeo on romu, ota

1. bemari
        2. mersu
        3. audi

• Farmari-Focuisti
        ///M5 kirjoitti:

Mondeo on romu, ota

1. bemari
        2. mersu
        3. audi

> ota
        > 1. bemari

Näin tänään työpaikkani parkkipaikalla BMW 535i:n. Nam. Taidan surffata Veikkauksen sivuilla lottoamaan, jos sais sen 11 Megamarkkaa BMW:n ostamiseen...

• Matkimatta paras
        ///M5 kirjoitti:

Mondeo on romu, ota

1. bemari
        2. mersu
        3. audi

Pidettäskö noi GF:t siellä mersu-osastolla,vastaavia riittää täälläkin!

• toveri

Ostin syyskuussa 95-mallisen 1,8 clx farmari-Mondeon. Kilometrejä takana ostettaessa 109000. Hinta 93000 oli hieman yläkanttiin mutta kun auto oli tosi siisti ja huoltokirja kunnossa niin kaupat tuli, hyvitys entisestä oli myös OK. Entinen omistaja kehui tietysti autonsa mutta vaikutti rehelliseltä, oli vaihtanut dieseliin. Nyt puoli vuotta myöhemmin voin todeta tehneeni hyvät kaupat. Auto pelaa niin kuin ei mitään, ainoa vika on kuskin penkin lämmittimessä. Kulutuskin on ollut kohdallaan 7,5 - 8 l/100 km. Tilaa on mahtavasti, takaosa on isompi kuin kaverin Volvo V70:ssä.
      Osta ihmeellä jos löydät siistin.

• ford\

itselläni oli puolivuotta -97 mondeo.
        tämä auto oli varmaan maanantaipäivän tuote,kojelaudan alta sulivat johdot,radio ei toiminut kuin hetken,jarrut käytiin läpi,ja muita pienempiä vikoja,lähinnä sähkö puolella.autolla oli ajettu 65 000km.
        vaihtoon vaikutti kyllä myös auton etuvetoisuus,joka ei soveltunut vaunun vetoon.nykyään volvo 960-95.
        täytyy myöntää että autolla ja autolla on eroja.

• V-70
        ford\ kirjoitti:

itselläni oli puolivuotta -97 mondeo.
        tämä auto oli varmaan maanantaipäivän tuote,kojelaudan alta sulivat johdot,radio ei toiminut kuin hetken,jarrut käytiin läpi,ja muita pienempiä vikoja,lähinnä sähkö puolella.autolla oli ajettu 65 000km.
        vaihtoon vaikutti kyllä myös auton etuvetoisuus,joka ei soveltunut vaunun vetoon.nykyään volvo 960-95.
        täytyy myöntää että autolla ja autolla on eroja.

Olen kanssasi samaa mieltä. Itse ajelin Volvon 940 2,3 l kartanoautomaatti ja vaihdoin uuteen V-6 Mondeoon. Samalla alkoi tuskien taival , jonka katkaisin alle vuoden.
        Kyllä autoissa on eroja. Sillä rahalla
        ostan bensaa, millä muut korjaa Mondeota.

• jarppi

itellä on -98 mondeo v6-koneella ja on ollut pirun mukava peli. ainoat viat on olleet pieniä sähkövikoja (yksi kytkin on kärähtänyt kerran ja ovien kaukolukitus on pitänyt koodauttaa pari kertaa). En tiedä pienempien koneiden suorituskyvystä, mutta ainakin tää duratecci vauhdittaa ja mondeo lähtee kun hauki kaislikosta. Tosin autolla on ajettu vasta 45 tuhatta, mutta hyvin on mennyt ainakin tähän asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      193
      12960
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      82
      6265
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      123
      5965
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5552
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4462
    6. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4380
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4332
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4251
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4218
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3757
    Aihe