Miksi?
Jos ette ota kirjaimellisesti kuinka teette työnne? Ja miksi?
Kuinka kirjaimellisesti otatte työohjeenne?
7
69
Vastaukset
- Anonyymi
Melko tavalla kirjaimellisesti. Siitä seuraa hyvä rutiini, joka on puoli puhtautta. Jos saman homman voisi tehdä vaikean tai juohevan kautta, valitsen sen juohevan.
Minusta on mukava tehdä järkevässä järjestyksessä, asiat, että kohteeni ihmisillä on mukavampi työympäristö. - Anonyymi
Isossa firmassa olen oppinut sen että silmä sanoo mitä pitää tehdä. Mitoitukset on sen verran tiukkoja että pakko omaa järkeä käyttää. Kuitenkin taajuuksien mukaan tehdä kaikki alueet.
- Anonyymi
Minulle on opetettu tähän mennessä 3 eri tapaa miten pestä huonekalut pesurilla. Alkaa mennä hermot kun vaikka kuinka tekisi ohjeiden mukaan oikein niin aina tekee silti väärin. Pakko ne on ottaa kirjaimellisesti, mutta sitten kenen kirjan mukaan?
- Anonyymi
Jos asiakas on tyytyväinen olen minäkin. Jos asiakas ei ole tyytyväinen, muutan työtapojani niin, että on tyytyväinen
- Anonyymi
Kannattaa kumminkin pitää mielessä mitä asiakas on tilannut ja mistä hän maksaa, ettei ylityöllistä itseään sairaaksi.
- Anonyymi
ei vaan kannattaa noudattaa työnantajan ohjeita meni syteen tai saveen,vähän niin kuin armeijan malliin
- Anonyymi
Työnantaja ei aina ole edes saman alan taho. Joten ensin tieto ja taito. Sitten tehdään mitä asiakastahon toivoo, ja mistä maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256