pidä edetä luvattomalle alueelle, siis sinä ja minä. Näin taidat ajatella kun. Mutta mulla onkin jo järki mennyt romanttisessa kertomuksessani, jossa olemme sinä ja minä, me yhdessä. Tämä on minun näkemykseni, mutta taidankin olla idiootti.
Nainen, järkisyyt sanoo ettei
59
583
Vastaukset
- Anonyymi
Kun mitä? Eiköhän tässä olla seilattu joskus harmailla vesillä ja yritetty tässä järkeistyä. Hyvin onnistuu?
- Anonyymi
Ethän ole.. vaan tunteva ihminen, harva mies tunnustaa olevansa romantikko.
- Anonyymi
En tiedä kenelle sinä tämän tarkoitat, mutta minä haluan parisuhteen johon kuuluu monenlaista läheisyyttä myös romanttista.
- Anonyymi
Mulla on sama kertomus.
- Anonyymi
Kertomukseksi jää?
- Anonyymi
Yritän kyllä kovasti järkeillä ja pitää pääni kylmänä, mutta pienikin hetki kanssasi ja olen aivan pulassa... Ihan kuin olisin hukkumassa.
- Anonyymi
Tuo kuvaa hyvin omaakin tilannetta. Luulen voivani hallita tilannetta, mutta kun kohtaan hänet olen hetkessä sekaisin. Hän on ihanampi, kuin osaan kuvitella.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuvaa hyvin omaakin tilannetta. Luulen voivani hallita tilannetta, mutta kun kohtaan hänet olen hetkessä sekaisin. Hän on ihanampi, kuin osaan kuvitella.
AloittajaTäällä eräs nainen joka on aivan samoilla vesillä.. ulkoisesti vaikutan varmaankin hyvin tyyneltä, totuus on kuitenkin toinen ja haluaisinkin sen hänelle voida näyttää. Mutta tosiaan juuri noin ajattelen, se olisi varmastikkin luvatonta tai en koe ainakaan että voin tehdä asialle mitään ennen kyin hän nostaa asian esille. Hetkittäin onnistun ajattelemaan että elän pelkkää toiveunta tunteiden kanssa joka on rakennettu väärinymmärretyille asioille ja järkiinnyn asialliseksi mutta kuten ilmi on tuotu, ei tarvitse kuin vilaus nähdä ja siihen se järjenjuoksu sitten loppuikin. Voitaisiin olla idiootteja yhdessä. Haluaisin nauraa kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaMillon olit viimeksi pulassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä eräs nainen joka on aivan samoilla vesillä.. ulkoisesti vaikutan varmaankin hyvin tyyneltä, totuus on kuitenkin toinen ja haluaisinkin sen hänelle voida näyttää. Mutta tosiaan juuri noin ajattelen, se olisi varmastikkin luvatonta tai en koe ainakaan että voin tehdä asialle mitään ennen kyin hän nostaa asian esille. Hetkittäin onnistun ajattelemaan että elän pelkkää toiveunta tunteiden kanssa joka on rakennettu väärinymmärretyille asioille ja järkiinnyn asialliseksi mutta kuten ilmi on tuotu, ei tarvitse kuin vilaus nähdä ja siihen se järjenjuoksu sitten loppuikin. Voitaisiin olla idiootteja yhdessä. Haluaisin nauraa kanssasi.
Niinpä. Voisimme hassutella yhdessä ja ikään kuin joutua syleilyyn vahingossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Voisimme hassutella yhdessä ja ikään kuin joutua syleilyyn vahingossa.
Onneksi olen varsin pätevä kompuroimaan omiin jalkoihini lähettyvillä. :)
- Anonyymi
Järkeä mäkin kuuntelen ja voin huonommin kuin koskaan aikasemmin. Idiootti siis minäkin 👍
- Anonyymi
Täällä kanssa yksi ilmoittautuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kanssa yksi ilmoittautuu
Kolmas nainen
- Anonyymi
Ainakin meillä on täysin sama kirja...
- Anonyymi
Jospa voisin yllättää sinut lukemassa samaa romaania....
- Anonyymi
Jep juurikin niin , romanttinen olen tainnut aina olla ?
- Anonyymi
Niin mikä kirja?!
- Anonyymi
Terapeutin suosittelema kirja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terapeutin suosittelema kirja?
Keittiöpsykologin
- Anonyymi
Minusta tuo oli kovinkin kaunista!
- Anonyymi
Ja ymmärrän tuon, että kun rakastaa, haluaa olla toisen kanssa. Ja niin haluan minäkin.
- Anonyymi
Kannattaisi mies edetä vähän nopeammin, koska olen jo alkanut unohtaa sinut kokonaan. Vuosi jo mennyt, en jaksa enää odottaa.
- Anonyymi
Älä unohda, niinhän me sovimme, ettet unohda. Niin on, vuosi, yli vuosikin ehkä. Itse olen ollut rakastunut sinuun jo yli vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unohda, niinhän me sovimme, ettet unohda. Niin on, vuosi, yli vuosikin ehkä. Itse olen ollut rakastunut sinuun jo yli vuoden.
Ei me olla kyllä sovittu mitään. Vai ollaanko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla kyllä sovittu mitään. Vai ollaanko?
Ainakin olen pyytänyt sulta, ettet unohtaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin olen pyytänyt sulta, ettet unohtaisi.
Kasvotusten vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvotusten vai?
Et kysyisi jos tietäisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kysyisi jos tietäisit.
En niin. Toivottavasti saat hänet, kauniisti kirjoitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään kiirettä. Mulla on loppuelämä aikaa sulle. Vuosi mennyt nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään kiirettä. Mulla on loppuelämä aikaa sulle. Vuosi mennyt nopeasti.
Tuo on hyvä, että jaksat odottaa. Mulla se on vaikeaa, mutta rakkaus ei anna vaihtoehtoja. T ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimiä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰😘😘😘minäkin mieheen uskollisen suudelman otsaan sain!
- Anonyymi
Jos veri vetää niin anna palaa!
- Anonyymi
Tule tänne mun luo nyt, ei muita me vaan.
- Anonyymi
Moni nainen haluaisi olla hän, josta kirjoitat. Minäkin.
Jos olisit hän, olemme tunteneet jo kauan, mutta emme ole jutelleet paljon. Haluaisin kertoa itsestäni, sillä luulen, että sulla on vääriä luuloja.
Olet romantikko, niinkuin minäkin. - Anonyymi
no en kyllä noin ajattele
- Anonyymi
No naisella nyt on suurempi vastuu kielletyn hedelmän nauttimisesta, mies vietetty uhri, näin ajatellaan.
- Anonyymi
Ei hänen ole tarvinnut vietelläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, minkä koen hieman outona :D
- Anonyymi
Minkälainen hän nainen on?
- Anonyymi
Perfecto eli kymppimiinus ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Mistä hän saa nuo miinukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon ymmärsit että hän oli sinun kymppimiinus?
- Anonyymi
Minä olen jo luvattomalla alueella, tunteineni, kuvitelmineni ja haluineni. Järki on tästä kaukana. Ollaan vaan yhdessä idiootteja.
- Anonyymi
Sopii mulle. Romanttisesti idiootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii mulle. Romanttisesti idiootteja.
❤ Kuvaisi kyllä hyvin meitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme molemmat ihanasti sekaisin. Yhdessä. Syleillessämme toisiamme.
♥️🔥🔥💚 🧡♥️💜💙💚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskahan taas näemme viikkoja taa s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskahan taas näemme viikkoja taa s
montako kirjainta s-nimessä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
montako kirjainta s-nimessä? :)
Sirke eli noin 5
- Anonyymi
Rakkaudessa ei monestikaan ole kovin paljon järkeä.
- Anonyymi
No ei varsinkaan sun! Kun se on vale!
- Anonyymi
Minun mielestäni itsekin taidan idiootti vieläkin kaipaan miestä aikaa taas mennyt viime näkemisestä....😔❤️
Miehelle!! - Anonyymi
Ei tartte huolehtia. Niin kauan kun en ole kännissä mitä olen ollut tasan kerran ja mulla päätäntävalta niin mihinkään luvattoman ei edetä.
- Anonyymi
Höpö höpö onhan se noinkin mutta nyt painaa ikävä ihollesi ja huuleillesi niin mikään
Ei estä ellet sitä kestä ja olet yhä varattu päätät sinä miten edetään otatko sinä yhteyttä vihdoin?? - Anonyymi
Et ole idiootti. Elämässä pitää olla romantiikkaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782