Vimrent yhtiö

Anonyymi

Vimrent yhtiön lumityöntekijät näyttää kasaavan lunta sisäänkäyntien eteen, ja tästä kunnanvuokrataloyhtiö heille vielä maksaa palkkaa!! Liekö tarkoitus estää asukkaiden esteetön pääsy asuntoihin vai vielä estää mahdollisten pelastusajoneuvojen pääsy lähelle mahdollisia kohteita???

42

1845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lienetkö joku kytkös pelastuslailoksen kanssa?

      • Anonyymi

        Lailailailaaaaalailailaaa


      • Anonyymi

        Pääsiskö töihin ? Ihan sama kumpaan - kuhan saa työtä ja leipää, lämpöö, rakkautta !


    • Anonyymi

      Mitenkkä on sovittu homma, jospa se tilaaja säästää ja yritys tekkee sen mitä hintaan sovittu, mietimpähä vuan

      • Anonyymi

        Hyvin hoitaavat työnsä.


      • Anonyymi

        Säästöjä, säästöjä


    • Anonyymi

      Näkemyksiä on monenlaisia. Pääosin hyvin ovat hommat hoitaneet.

      • Anonyymi

        Ammattilaisia ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattilaisia ovat.

        Hyvähän heidän on naureskella ja kettuilla asiakkailleen kun tyhjästä velottaavat ja nauttiivat min.20e/tunti palkkaa, omistus asunnoissa itse varmaan asuuvat,kun hölmöt vuokralaiset niille maksaa ns.lumityöstä.


    • Anonyymi

      Eiköhän yhteiskunnan tukien varassa elävien vuokra-asunnossa asuvien tulisi olla tyytyväisiä että lumityöt tehdään..

      • Anonyymi

        Hyvälle nämä yhteiskunnan tukien varassa elävät on opetettu... aamiainen tarjoillaan vuoteeseen, hampaat hoidetaan, silmälasit ostetaan, lääkärikulut maksetaan, kulkumatkat maksetaan...vakuutukset niille maksetaan kunnan pussista, puhelimet pitää olla, tv ja sata kanavaa ! Henkilökortit, passit - hae vaan yhteiskunta maksaa ! Kaupassa on sosiaalin maksusitoumukset ! Ei ole tavan eläkemummolla tai papparaisella, jonka terveys hukkui kovaan työhön. Nyt seurana kivut ja tuska ?
        Hyvää huolta pidetään saamattomista.
        Voisivat itse lumensa lapioida niin kuin tämmöinen köyhä työssäkäyvä tekee... tukia ei tule mistään. Auraaja on omasta pussista kustannettava. Oppisivat edes perseensä itse pyyhkimään nämä tukivarakkaat niin hyvä !


      • Anonyymi

        Näissä vuokrataloissakin asuu ihan työssä käyvää ihmistäkin, että ei pitäisi yleistää...


      • Anonyymi

        Siinä joku arjalainen yleistää taas vuokra-asujien taustoja.....


      • Anonyymi

        Taitaa vimrentin työntekijöiden omatunto kolkuttaa, jos heillä edes on semmoista.


      • Anonyymi

        Voi ajatuskukkanen. Ei kaikki vuokralla asuvat ole millään yhteiskunnantuella. Kyllä näyttää olevan tämä vimrentin kirjoittelija olevan hiukkasen seniili.


      • Anonyymi

        Asunto oy kaskihovin täytyisi harkita tarkasti uudelleen kenet palkkaavat tulevalle talvelle lumitöitten tekoon, kun tämä vimrentin suhtautuminen asiakkaisiin on tälläista. Lyttäävät palkanmaksajansa, olivat nämä työssäkäyviä tai työttömiä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvälle nämä yhteiskunnan tukien varassa elävät on opetettu... aamiainen tarjoillaan vuoteeseen, hampaat hoidetaan, silmälasit ostetaan, lääkärikulut maksetaan, kulkumatkat maksetaan...vakuutukset niille maksetaan kunnan pussista, puhelimet pitää olla, tv ja sata kanavaa ! Henkilökortit, passit - hae vaan yhteiskunta maksaa ! Kaupassa on sosiaalin maksusitoumukset ! Ei ole tavan eläkemummolla tai papparaisella, jonka terveys hukkui kovaan työhön. Nyt seurana kivut ja tuska ?
        Hyvää huolta pidetään saamattomista.
        Voisivat itse lumensa lapioida niin kuin tämmöinen köyhä työssäkäyvä tekee... tukia ei tule mistään. Auraaja on omasta pussista kustannettava. Oppisivat edes perseensä itse pyyhkimään nämä tukivarakkaat niin hyvä !

        Vimrentin omot haisee niin ahalle että oksettaa. Tosi surkeeta työtä, palvelusta puhumattakaan. Toivottavasti kukaan ei ikinä osta näiltä minkään laisia "palveluja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vimrentin omot haisee niin ahalle että oksettaa. Tosi surkeeta työtä, palvelusta puhumattakaan. Toivottavasti kukaan ei ikinä osta näiltä minkään laisia "palveluja".

        👍👍aska vimrent!!👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvälle nämä yhteiskunnan tukien varassa elävät on opetettu... aamiainen tarjoillaan vuoteeseen, hampaat hoidetaan, silmälasit ostetaan, lääkärikulut maksetaan, kulkumatkat maksetaan...vakuutukset niille maksetaan kunnan pussista, puhelimet pitää olla, tv ja sata kanavaa ! Henkilökortit, passit - hae vaan yhteiskunta maksaa ! Kaupassa on sosiaalin maksusitoumukset ! Ei ole tavan eläkemummolla tai papparaisella, jonka terveys hukkui kovaan työhön. Nyt seurana kivut ja tuska ?
        Hyvää huolta pidetään saamattomista.
        Voisivat itse lumensa lapioida niin kuin tämmöinen köyhä työssäkäyvä tekee... tukia ei tule mistään. Auraaja on omasta pussista kustannettava. Oppisivat edes perseensä itse pyyhkimään nämä tukivarakkaat niin hyvä !

        Ei sittenkään taida palkka olla 20e/h kun noin lujasti itkettää. Jää ite työttömäksi ja totea kuinka hauskaa se on. Varmasti ensimmäisen vuoden jälkeen ajatukset muuttuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvälle nämä yhteiskunnan tukien varassa elävät on opetettu... aamiainen tarjoillaan vuoteeseen, hampaat hoidetaan, silmälasit ostetaan, lääkärikulut maksetaan, kulkumatkat maksetaan...vakuutukset niille maksetaan kunnan pussista, puhelimet pitää olla, tv ja sata kanavaa ! Henkilökortit, passit - hae vaan yhteiskunta maksaa ! Kaupassa on sosiaalin maksusitoumukset ! Ei ole tavan eläkemummolla tai papparaisella, jonka terveys hukkui kovaan työhön. Nyt seurana kivut ja tuska ?
        Hyvää huolta pidetään saamattomista.
        Voisivat itse lumensa lapioida niin kuin tämmöinen köyhä työssäkäyvä tekee... tukia ei tule mistään. Auraaja on omasta pussista kustannettava. Oppisivat edes perseensä itse pyyhkimään nämä tukivarakkaat niin hyvä !

        Ei kannattais tuommoselle arjalaisvirmalle kenekään maksoo senttiäkään. Lakaseisivat vaan siellä iisalmessa omia askojaan, mistä ovat lähtöösin. Ei taida iisalmessa kukaan ko.yritystä palkata kun tietäävät työnlaadun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvälle nämä yhteiskunnan tukien varassa elävät on opetettu... aamiainen tarjoillaan vuoteeseen, hampaat hoidetaan, silmälasit ostetaan, lääkärikulut maksetaan, kulkumatkat maksetaan...vakuutukset niille maksetaan kunnan pussista, puhelimet pitää olla, tv ja sata kanavaa ! Henkilökortit, passit - hae vaan yhteiskunta maksaa ! Kaupassa on sosiaalin maksusitoumukset ! Ei ole tavan eläkemummolla tai papparaisella, jonka terveys hukkui kovaan työhön. Nyt seurana kivut ja tuska ?
        Hyvää huolta pidetään saamattomista.
        Voisivat itse lumensa lapioida niin kuin tämmöinen köyhä työssäkäyvä tekee... tukia ei tule mistään. Auraaja on omasta pussista kustannettava. Oppisivat edes perseensä itse pyyhkimään nämä tukivarakkaat niin hyvä !

        Kandee ehkä tollasen pk yrittäjän hiukka miettii minkäläista henkilökuntaa palkkaa. Täällä kun alkavat asiakkaitaan haukkua nii voi olla ettette ens talvena tartte ajaa mitään,minnekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ajatuskukkanen. Ei kaikki vuokralla asuvat ole millään yhteiskunnantuella. Kyllä näyttää olevan tämä vimrentin kirjoittelija olevan hiukkasen seniili.

        Eipä se asioita toimittamisesi taida yksityisyydensuojaakaan toteuttaa vaan luulee tietävänsä onko joku "seniili" vaiko ei.


    • Anonyymi

      Täältä pesee ja tarvittaessa myös linkoaa!! Joten ei kannata kehareitten elvistellä aurojensa takaa.

    • Anonyymi

      Onpa täällä hyvä hiihdellä ja suksi luistaa kaikilla !
      Siitä vaan luikuttelemaan ja lunta riittää

    • Anonyymi

      Oho,uus huoltoyhtiö,en ole kuulukkaan ennen.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tuo nimi ihan jonkunlaiselta pyramidihuijaukselta, vähän niinkun aikoinaan oli VinCapita.


    • Anonyymi

      Minäkin olin pettynyt VimRentin viime keväänä teettämäni työn tuloksiin.
      Kyllä on tällä kylällä vaikeaa saada minkäänlaista palvelua enää, ei ihme että väki muuttaa muualle.

    • Anonyymi

      Kuinkas on talvi sujunut? Luntakin on ollut sopivasti.

      • Anonyymi

        Vaikka olen piakkoin seniili, niin itsepä olen tonttini puhtaana pitänyt.
        Herännyt ajoissa ilman sosiaalin kustantamaa aamiaistarjoilua ja perseenpyyhkijää.
        Hyvinkin olen pitänyt reippailun kannalta hyvänä pikku puuhastelua !
        Sosiaalipummin urasta olen kieltämättä haaveillut🤣
        Kuolema kaikki korjaa ja lopulta vaivat loppuvat. Alkaa paratiisiaika !


    • Anonyymi

      Hyvin ovat työnsä hoitaneet. Kateellisten panettelua.

    • Anonyymi

      Hyvä tuloskunto - katso Kauppalehdestä

    • Anonyymi

      Vimrentistä en ole kuullu, mutta vintremistä kylläkin. Hyvin osaa ainakin meillä hommansa.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta korjauksesta !


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe