Monet ihmissuhteet ovat etääntyneet olemattomiin tämän koronavuoden aikana. Yhteydet ovat katkenneet lopullisesti, kaikki on muuttunut eikä entiseen elämään enää koskaan palata.
Me taas olemme lähentyneet tuttavista ystäviksi, enkä enää osaa kuvitella elämää ilman Sinua. Meille molemmille on tapahtunut vaikeita asioita ja olemme tukeneet toisiamme. Tiedän että tämä ystävyys kestää ikuisesti. Kiitos että olet olemassa, nähdään taas viikonloppuna!
Kiitos viestistäsi
6
149
Vastaukset
Juu, korona on varmasti muuttanut ihmissuhteiden dynamiikkaa, kuten sanoit, monet suhteet ovat kuihtuneet, mutta sitten toisinkin päin, jotkut ovat vahvistuneet, on ehkä nähty olennainen.
Paluuta entiseen ei kaikilla ole, mutta täytyy rohkeasti mennä uutta kohti. Hienoa, että teillä on hyvä ystävyyssuhde, keitä sitten ikinä olettekin.- Anonyymi
Kiitos kommentista. Laitoin tämän viestin tarkoituksena välittää positiivista tunnelmaa kertomalla hyvistä asioista. Ehkä se antaa muillekin voimavaroja tänä vaikeana aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentista. Laitoin tämän viestin tarkoituksena välittää positiivista tunnelmaa kertomalla hyvistä asioista. Ehkä se antaa muillekin voimavaroja tänä vaikeana aikana.
Kiitos kauniista viestistäsi. Olisipa tämä häneltä minulle 💗 Olen matkalla hänen luokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kauniista viestistäsi. Olisipa tämä häneltä minulle 💗 Olen matkalla hänen luokseen.
Kiitos kommentista. Ystävyys on todella tärkeää ja nyt korona-aikana ystävyyden merkitys on korostunut koska monet kontaktit ovat katkenneet.
- Anonyymi
Kiitos aivan ihanasta viestistä! Itselläni samanlainen tilanne, ja siitä niin onnellinen joka päivä. Kiitos rakas ystävä, olet minulle tärkeämpi kuin uskotkaan ❤️
- Anonyymi
Kiitos kommentista. Ihanaa että sinullakin on läheinen ystävä. Kaikilla pitäisi olla ainakin yksi ystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377192
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353731Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533642Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514- 603181
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1293096Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342779- 372730
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482476Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445