Kiitos viestistäsi

Anonyymi

Monet ihmissuhteet ovat etääntyneet olemattomiin tämän koronavuoden aikana. Yhteydet ovat katkenneet lopullisesti, kaikki on muuttunut eikä entiseen elämään enää koskaan palata.

Me taas olemme lähentyneet tuttavista ystäviksi, enkä enää osaa kuvitella elämää ilman Sinua. Meille molemmille on tapahtunut vaikeita asioita ja olemme tukeneet toisiamme. Tiedän että tämä ystävyys kestää ikuisesti. Kiitos että olet olemassa, nähdään taas viikonloppuna!

6

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, korona on varmasti muuttanut ihmissuhteiden dynamiikkaa, kuten sanoit, monet suhteet ovat kuihtuneet, mutta sitten toisinkin päin, jotkut ovat vahvistuneet, on ehkä nähty olennainen.

Paluuta entiseen ei kaikilla ole, mutta täytyy rohkeasti mennä uutta kohti. Hienoa, että teillä on hyvä ystävyyssuhde, keitä sitten ikinä olettekin.

• Anonyymi

Kiitos kommentista. Laitoin tämän viestin tarkoituksena välittää positiivista tunnelmaa kertomalla hyvistä asioista. Ehkä se antaa muillekin voimavaroja tänä vaikeana aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista. Laitoin tämän viestin tarkoituksena välittää positiivista tunnelmaa kertomalla hyvistä asioista. Ehkä se antaa muillekin voimavaroja tänä vaikeana aikana.

Kiitos kauniista viestistäsi. Olisipa tämä häneltä minulle 💗 Olen matkalla hänen luokseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kauniista viestistäsi. Olisipa tämä häneltä minulle 💗 Olen matkalla hänen luokseen.

Kiitos kommentista. Ystävyys on todella tärkeää ja nyt korona-aikana ystävyyden merkitys on korostunut koska monet kontaktit ovat katkenneet.

• Anonyymi

Kiitos aivan ihanasta viestistä! Itselläni samanlainen tilanne, ja siitä niin onnellinen joka päivä. Kiitos rakas ystävä, olet minulle tärkeämpi kuin uskotkaan ❤️

• Anonyymi

Kiitos kommentista. Ihanaa että sinullakin on läheinen ystävä. Kaikilla pitäisi olla ainakin yksi ystävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      247
      6280
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      36
      4702
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      27
      2623
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      315
      2331
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      50
      1535
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      184
      1534
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1369
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1297
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      36
      1106
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      182
      1062
    Aihe